0

آشنایی با اشتباهات طراحی سایت

آشنایی با اشتباهات طراحی سایت امروز به برخی موارد مرتبط با اشتباهات طراحی سایت و اصول طراحی به طور کلی خواهیم پرداخت. این دوره ای از رسانه های دیجیتال است و اکنون طراحان باید به دو مؤلفه اصلی خاص برای طراحی وب توجه کنند. ما در مورد اشتباه معمول طراحی که مبتدیان انجام می دهند و چگونگی جلوگیری از آنها جلوگیری خواهیم کرد. حتی اگر طراح نباشید ، این مقاله به راحتی قابل خواندن است ، این به شما کمک می کند تا طراحی سایت است.

برنامه ها یا سایر محصولات شغلی خود را ارزیابی کنید و برخی از بینش ها و نظرات مفید را به تیم طراحی خود کمک کنید. از این گذشته ، زمان بسیار رقابتی برای مارک ها است ، و شما باید اطمینان حاصل کنید که محصولات شما به راحتی قابل مصرف ، تعامل با آنها و دیدن آنها در طراحی سایت خوشایند است مقایسه ی با در طراحی سایت به طور خلاصه ، طراحی یوایکس به اصطلاح طراحی تجربه کاربر اطلاق می شود. راهکارهای افزایش بازدید از طراحی سایت

طراحی سایت

 

تجربه کاربری در طراحی سایت

اولین مورد مراقبت از نحوه تعامل کاربران با محصول شما ، نحوه استفاده از آن ، جستجوی آنها ، نحوه حرکت و غیره در طراحی سایت است. در حالی که طراحی مخفف طراحی رابط کاربری است هر دو عنصر برای یک محصول بسیار مهم در طراحی سایت هستند و با هم همکاری می کنند. رابط کاربری در طراحی سایت مورد دوم بیشتر به نگاه امور مربوط می شود. طراحان سعی می کنند بسته به پروژه ، صفحات زیبایی را با استفاده از کنتراست.

تایپ رنگ و سبک های مختلف را در طراحی سایت ایجاد کنند ارتباط بد در طراحی سایت بازدید کنندگان به طور متوسط ​​تا ثانیه در یک طراحی سایت می گذرانند. به همین دلیل است که شما باید از ابتدا به وضوح ارتباط برقرار کنید که سایت شما در مورد چیست. اگر موفق به جلب توجه بازدید کننده نشده اید و اگر آنها نمی توانند تشخیص دهند که طراحی وب سایت شما در مورد آن ها چیست به مکان دیگری خواهند رفت فکر کنید

 

محتوای غیر قابل اسکن در طراحی سایت

طراحی سایت ها کتاب نیستند اگر متن شما هیچ پاراگراف ، گلوله ، تصاویر و روش های دیگر تقسیم اطلاعات ندارد ، شما در معرض خطر قرار می گیرید که مشتری های خود را مجبور به سرقت بیاورید یا آنها را ناامید کنید. بازدید کنندگان باید بتوانند تمام مطالب را اسکن کنند ، بنابراین از قالب های بزرگ متن بدون قالب بندی در طراحی سایت تهران خودداری کنید هاستل ورد یکی از نمونه های خوب برای طراحی سایت با مطالب به راحتی قابل اسکن است.

بخوانید!  آموزش گام به گام تغییر نام نویسنده در وردپرس

این یک وب سایت است که از آن می توانید خوابگاه هایی را در سراسر جهان رزرو کنید. محصول خدمات و آنچه در تلاش برای ارائه مشتری هستید چیست در اینجا مثالی از برقراری ارتباط درست انجام شده آورده شده است بلافاصله می بینید که طراحی سایت در مورد چیست. نکاتی برای ایجاد محتوا در طراحی سایت از عناوین استفاده کنید استفاده از فاصله را فراموش نکنید برای سازماندهی محتوا از رنگ استفاده کنید لیست ها را در صورت لزوم تهیه کنید.

 

طراحی سایت

 

ایجاد متن کوچک در طراحی سایت

اگر بازدید کنندگان خود را بزرگتر می کنند تا محتوای خود را ببینند این برای موبایل نیز حساب می شود ، در این صورت اشتباه می کنید که می تواند هزینه های ترک یا عدم بازگشت شما را برای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن شما هزینه کند کلمات کلیدی برجسته هرس کنید و آنرا خرد کنید اطلاعات غیر ضروری را حذف کنید ثبت نام و اشتراک در طراحی سایت اگر از آنها بخواهید فقط برای به دست آوردن برخی از اطلاعات مفید از طراحی سایت خود ، ثبت نام کنند.

کاربران اغلب تحریک می شوند. معمولاً آنها می آیند تا اطلاعاتی را پیدا کنند ، نه به آنها بدهند. البته این به پروژه خاص شما نیز بستگی دارد. از عضویت کاربران بدون اجازه آنها نیز خودداری کنید. مثلاً اگر آنها این گزینه را خودشان انتخاب نکردند ، ارسال خبرنامه به آنها در طراحی سایت خوب نیست. پخش صوتی به صورت خودکار در طراحی سایت اگر می خواهید برخی از مطالب را با صدا تهیه کنید ، به کاربر فرصتی دهید که هر زمان که بخواهد بازی کند.

 

اطلاعات تماس در طراحی سایت

بد نیست که مشتریان و خودتان بتوانند مشخصات مخاطب به روز شده خود را از دست ندهند. اغلب کاربران از دیدن آنها در منوها در بالای صفحه و در پایین تحریک می شوند. برخی از بهترین راه حل های طراحی زمانی هستند که ناوبری اصلی خود را در بالا قرار می دهید ، و مخاطب شما و ما درباره ما در طراحی سایت پیوند دارد معمولاً یک دکمه ساده و خوب بازی انجام می دهد. دستیابی به محتوا در طراحی سایت بسیاری از طراحان صفحات خانگی زیبایی ایجاد می کنند.

بخوانید!  طراحی سایت برای رستوران و فست فود

بسیاری از صفحات دیگر. آنچه آنها درک نمی کنند این است که کاربران به دنبال سریعترین راه ممکن برای دستیابی به اطلاعات خاص در طراحی سایت هستند. سرعت بارگذاری پایین در طراحی سایت اگر طراحی سایت و سئو سایت برای بارگیری خیلی آهسته است ، شما را از خطر رفتن افرادی که حتی قبل از دیدن محتوا دیدن کنند رها می کنید. برخی از دلایل کندی سایت شما ممکن است کد نادرست ، تصاویر بزرگ ، تماس های خارجی زیاد به خدمات ابری یا یک شرکت میزبان اضافه بار باشد.

 

طراحی سایت

 

درج اطلاعات در طراحی سایت

به کشور بستگی دارد اما معمولاً کاربران شروع به خواندن از بالا و سمت چپ می کنند و به راست و پایین حرکت می کنند. مهمترین اطلاعات خود را بر این اساس در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت قرار دهید و باعث نشوید که کاربران برای جستجوی اطلاعات مورد نظر خود شکار کنند از فضای سفید استفاده کنید و به محتوای خود فضای کافی بدهید تا نفس بکشید. استفاده از فضای منفی یا فضای سفید بسیار زیبا است و به کاربر امکان می دهد از تجربه در طراحی سایت شما لذت ببرد.

استفاده زیاد از تصاویر در طراحی سایت وقتی که منابع لازم برای استخدام یک عکاس حرفه ای را ندارید ، تصاویر اغلب مفید هستند. با این وجود ، بسیاری از استودیوهای طراحی گرافیک های سفارشی نیز ارائه می دهند ، که می تواند به شما کمک کند از ایجاد نمای کاملاً آشنا با عکس های سهام جلوگیری کنید. عکس ها ابزاری قدرتمند هستند و بهتر از متن ارتباط برقرار می کنند ، بنابراین مدتی را سپری کنید و در نظر بگیرید.

 

چک لیست در طراحی سایت

این کار خوب است که کار خود را در طول فرآیند و بعد از اتمام به جفت چشم تازه نشان دهید. کار طولانی مدت بر روی یک پروژه می تواند بسیار فرسوده باشد و ما می توانیم از برخی موارد غافل شویم مانند مثال زیر و این بد است. برای اجرای یک چک لیست برای کیفیت کمی در طراحی سایت وقت صرف کنید و از کسی بخواهید که به چیزهایی نگاه کند. که کدام نوع تصاویر باعث افزایش طراحی سایت شما می شود. تصاویر با دقت انتخاب شده می توانند.

بخوانید!  معرفی و خرید قالب وردپرس جنه برای راه اندازی سایت خبری

درگیری کاربران را به میزان قابل توجهی افزایش دهند با تلاش برای استفاده از هرچه بیشتر گرافیک های برداری ، می توانید خود را در داشتن سردرد زیادی با تصاویر شطرنجی ، تغییر سایز تصویر و از دست دادن کیفیت در طراحی سایت صرفه جویی کنید. می توانید در مورد تفاوت های گرافیک های راستر و وکتور در مقاله ما بخوانید. استفاده از فونت ها در طراحی سایت در تهران استفاده از فونت های زیاد گیج کننده و سنگین به نظر می رسد.

 

طراحی سایت

 

نقش رنگ ها در طراحی سایت

سعی کنید به دنبال الهام از وب سایتی باشید که دوست دارید و کشف کنید که طراحان چگونه آنها را ساخته اند و از چه ترکیبی استفاده می کنند. همچنین ، فراموش نکنید که حتماً فونت هایی را که می خواهید آنها را استفاده کنید یا از صاحبان حق چاپ استفاده می کنند ، در طراحی سایت بررسی کنید. گاهی اوقات ، با استفاده از فقط یک نوع اما با وزنهای مختلف ، علاقه ایجاد می کنید و به محتوای طراحی سایت بیمه شما ساختار می بخشد.

در تغییر اندازه متن خود مراقب باشید و بعضی اوقات باید تنظیمات هسته فاصله نامه را نیز تنظیم کنید. چشم ها معمولاً چیزهایی را كه از یكدیگر نزدیك می شوند ، گروه بندی می كنند و آنها را به عنوان یكدیگر می بینند ، به همین دلیل مهم است كه گروه های خوبی از كلمات را در طراحی سایت تشکیل دهید ، كه خواندن آنها آسان است. ابزارهای زیادی در وب وجود دارد که به شما در ایجاد ترکیب های جذاب رنگ و طرح های رنگی برای پروژه های خود کمک می کند.

 

نتیجه گیری

به عنوان مثال ادوبی کالر را امتحان کنید و نگاه کنید می توانید از آن برای انتخاب یک رنگ استفاده کنید و بگذارید بقیه را پیدا کند ، که با آن ظاهر خوبی در طراحی سایت فروشگاهی خواهد داشت. یکی از راه های ایجاد نظم و تقارن در طراحی شما ، تراز کردن صحیح عناصر است. عدم هماهنگی می تواند پروژه شما را کثیف ، گیج کننده و بی نظم جلوه دهد.

نوشته آشنایی با اشتباهات طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.