0

آشنایی با طراحی سایت دکوراسیون داخلی

آشنایی با طراحی سایت دکوراسیون داخلی از آنجایی که زندگی روزمره ای را داریم گاهی نیاز به تغییر و تحولاتی داریم تا حال و هوای ما کمی تغییر کند و تاثیر مثبتی را در ذهن ما ایجاد کند و از آنجایی که اکثر وقت خود را در منزل خود به سر می برند نیاز به تغییر دکوراسیون خانه می باشد طراحی سایت یکی از تغییرات بسیار جذابی است که می توانیم تنوعی در این همه زندگی ماشینی و روزمرگی ایجاد کنیم.

آن به کمک تیم قوی و همچنین دیدن تصاویر و ایده گرفتن از طریق سایت های مختلف می باشد تا خودمان بتوانیم این تغییرات را ایجاد کنیم.

اگر شما صاحب کار در زمینه دکوراسیون داخلی هستید می توانید با ایجاد سایت به راحتی پروژه های خود را به نمایش بگذارید و اگر اقدام به فروش محصولی می کنید به راحتی محصولاتتان را به نمایش بگذارید.

 

طراحی سایت

 

مواردی که حتما باید در طراحی سایت دکوراسیون داخلی رعایت شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سرعت بارگذاری بالا

سرعت طراحی سایت شما اولین موردی است که هر صاحب سایتی باید خیلی بر روی آن حساسیت به خرج دهند چرا که وقتی بازدید کننده با سرعت سایت پایین مواجه شود اقدام به بستن سایت کرده و به سراغ ساتی های دیگری می روند.پس به طور مداوم به چک کردن سرعت سایت در مرورگرهای مختلف بپردازید.

 

سئو سایت

بعد از اقدام به طراحی سایت باید کارهای مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را انجام دهید تا در اولویت گوگل قرار بگیرید و افراد با جستجوی موارد مورد نظر با سایت شما رو به رو شوند و روز به روز شاهد گسترش هر چه بیشتر کسب و کارتان شوید.

بخوانید!  بهینه سازی وب سایت چیست ؟ – آشنایی با مفهوم سئو

 

گرافیک جذاب

داشتن گرافیک زیبا و جذاب اول از همه برای هر سایتی بسیار مهم می باشد تا افراد به محض وارد شدن به طراحی وب سایت با مواجه با آن گرافیک هر چه بیش تر جذب سایت شوند و رغبت پیدا کنند تا به دیدن بخش های دیگر سایت کنند.

 

ریسپانسیو بودن

طراحی سایت شما علاوه بر نمایش بر کامپیوتر و لپ تاب حتما باید در نمایشگرهای کوچک هم به خوبی و بدون هیچ مشکلی نمایش داده شود تا کاربرانی که می خواهند با موبایل و تبلت خود به جستجوی موردی بپردازند به راحتی با نمایشگرهای خود به سایت شما دسترسی پیدا کنند و مشاهده کنند.

 

داشتن محتوای مناسب

مورد دیگری که در طراحی سایت ها مشاهده شده بسیار جواب داده است داشتن محتوای مفید با رعایت اصول خاصی می باشد حال شما که در زمینه دکوراسیون داخلی به طراحی سایت اقدام می کنید بسیار می توانید محتواهای مفیدی را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید.شما با قرار دادن تصاویر جذاب از دکورهای منزل کاربران را به سمت سایت خود و کسب و کار خود جذب کنید.

 

طراحی سایت

 

اما امکاناتی که می توانید در طراحی سایت ایجاد کنید:

 

  • بخش درباره ی ما

قرار دادن رزومه ای از کارتان و پروژه های انجام شده توسط شما را این بخش قرار دهید تا کاربران به راحتی با شما آشنا شوند.

  • بخش تماس با ما

در این بخش با قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس به همراه گوگل مپ کار بازدید کنندگان را راحت کنید تا بتوانند در صورت لزوم با شما تماس پیدا کنند و یا حضورا به شرکت و یا فروشگاهتان مراجعه کنند.

  • امکان خرید آنلاین
بخوانید!  نرخ پرش (bounce rate) چیست و چرا اهمیت دارد؟

شما اگر محصولاتی برای فروش دارید در این بخش می توانید با قرار دادن آن ها افراد را راغب به خرید آنلاین کنند البته برای این بخش باید به امنیت و همچنین ارائه در گاه پرداختی مطمئن توجه ویژه ای کنید تا مشتریان به راحتی به کار شما و طراحی وب سایت شما اعتماد کرده و اقدام به خرید کنند.

  • نمونه کارها

در این بخش با گذاشتن تصاویر از پروژه های انجام شده و همچنین پروژه های در حال انجام کارهایتان را برای افراد به نمایش بگذارید.

  • معرفی پرفروش ترین ها و برترین ها

با ارائه پرفروش ترین و همچنین برترین ها آن هایی را که در بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار است را به نمایش گذارید.

  • ارائه خبرنامه ها

با ارائه خبرهای به روز و و آخرین تغییرات و مد سال را به افراد اطلاعاتشان را به روز کنید.

  • شبکه های اجتماعی

با گذاشتن لینک شبکه های اجتماعی افراد را با صفحات فیسبوک توییتر لینکدین و اینستاگرام خود آشنا کنید تا شما را در آن جا نیز دنبال کنند و محتواهایی را که ار نظرشان جالب بود را به اشتراک بگذارند.

  • امکان ارائه پیشنهادات و انتقادات

با قرار دادن بخش ارائه نظرات افراد به انتقادات پیشنهادات خود می پردازند و همچنین در آن جا از تجربیات خودشان گفته و دیگران با خواندن آن ها می توانند استفاده بهینه ای کنند.

 

 

 

نتیجه گیری:

دکوراسیون داخلی یکی از موارد مهمی می باش که در روحیه افراد تاثیر به سزایی خواهد داشت استفاده از رنگ ها و طرح ها در روانشانسی هر کدام بر روی احساسات افراد واکنش خاصی را نشان می دهند برای همین توجه به آن یکی از مهمترین مسائلی است که نباید به راحتی از آن گذشت.

بخوانید!  طراحی سایت هتل حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

 

نوشته آشنایی با طراحی سایت دکوراسیون داخلی اولین بار در پدیدار شد.