0

آنفولانزا و راه های پیشگیری از آن

آنفولانزا و راه های پیشگیری از آن ، در حال حاضر فصل ، فصل آنفولانزا می باشد و همانطور که می دانید و در بسیاری از طراحی سایت های خبری و اخبار مشاهده کردید امسال به طور بدی این آنفولانزا شیوع پیدا کرده که باعث گرفتن جان هموطنان عزیزمان در استان های مختلف گردیده است.

 

علائم آنفولانزا چیست؟

علائم آنفلوآنزا معمولا به‌طور ناگهانی‌ بروز می‌کند.معمولا با این علائم شروع می شوند درد بدن و عضلات ، تب و لرز، سرفه، گلودرد، آبریزش بینی، ، سردرد و خستگی می باشند معمولا علائم اسهال و استفراغ کمتر دیده شده است.فقط احتمال آن در کودکان که دچار آنفولانزا شده اند بیش تر می باشد .

اگر این علائم را مشاهده کردید و فکر می کنید که مبتلا به این آنفولانزا شدید برای جلویگیری از انتقال این ویروس از تماس با دیگران خودداری کنید. با خواند مطالب در طراحی وب سایت ها تا می توانید از گرفتن این آنفولانزا پیشگیری کنید.

 

طراحی سایت

 

راه های پیشگیری از مبتلا شدن به آنفولانزا عبارتند از:

 

  • از تماس نزدیک با افراد بیمار دوری کنید

مانند دست دادن روبوسی بغل کردن با افراد بیمار خودداری کنید دست های خود را زود زود تمیز کنید برای جلوگیری از ورود میکروب ها به بدن دست های خود را بشویید و از مواد شسشتشو دهنده الکلی و ژل های تمیز کننده استفاده کنید.

 

  • به اندازه کافی آب بنوشید

نوشیدن موجب حفظ سلامتی شما شده و یک رژیم غذایی سالم به شمار می آید و همانطور که در طراحی سایت های سلامتی و پزشکی مشاهده نمودید که مکرر بر نوشیدن روزانه ۸ لیوان آن تاکید می کنند چرا که باعث شستشو دادن سیستم بدن شده و برای حفظ سلامتی خود جزو ضروریات می باشد.

بخوانید!  طراحی سایت آلبرو چوب

 

  • در صورت مشاهده علائم بیماری حتما به بیمارستان مراجعه کنید

گرفتن آنفولانزا را کاملا جدی گرفته و در صورت مشاهده علائم به جای مطب حتما مستقیما به بیمارستان مراجعه کنید چرا که با زدن واکسن و آمپول های مخصوص موجب پیشگیری از ارتقای این ویروس می شود.

 

  • به اندازه کافی بخوابید

داشتن خواب کافی در نیرومند ماندن سیستم دفاعی بدن بسیار کمک کرده و از طرفی هم به هوشیار و شاداب ماندن شما در طول روز نیز کمک می کند.

 

  • در محیط های بسته بسیار مراقب باشید

تا می توانید در محیط های بسته و عمومی قرار نگیرید مثلا برای رفتن به محل کار به جای استفاده از اتوبوس و بی آر تی و مترو از وسیله نقلیه های دیگر استفاده کنید و اگر هم در این مکان ها قرار گرفتید با زدن ماسک از خود محافظت کنید و از مشاهده عطسه کسی از او دوری کنید و بعد از فاصله گرفتن از او حتما دست های خود را با آب و صابون شستشو دهید.

به توصیه پزشکان در طراحی سایت های پزشکی و گفته هایشان گوش کنید و به همه ی کارهایی که گفته اند عمل کنید تا به پیشگیری از گرفتن آنفولانزا و در صورت مبتلا شدن به درمان آن بپردازید.

نوشته آنفولانزا و راه های پیشگیری از آن اولین بار در پدیدار شد.