0

آیا اپلیکیشن های موبایل در روند توسعه کسب و کارها مفید اند؟

پیشرفت فناوری تلفن های هوشمند در حال تغییر نحوه ارتباط کسب و کار ها و مخاطبان آن ها می باشد. بسیاری از فعالیت های روزانه ما به تلفن های هوشمند مان وابسته شده است . رزرو آنلاین هتل ، سفارش آنلاین غذا، مسیر یابی ، کیف پول آنلاین و بسیاری از موارد دیگر ، وابسته به اپ موبایل می باشد. در دنیای امروز تلفن های هوشمند در نقش یک دستیار خوب را برای صاحبانشان ظاهر شده اند.

وقتی افراد به این میزان به موبایل های خود وابسته اند ، این بسیار طبیعی و قابل قبول است که افراد نیز به فکر ارائه کسب و کار خودشان از طریق موبایل ها باشند.

آیا اپلیکیشن های موبایل در روند توسعه کسب و کارها مفید اند؟

طراحی اپ موبایل می تواند به انواع مختلفی صورت بگیرد. در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را با استفاده از طراحی اپ موبایل گسترش دهید، ابتدا باید با انواع طراحی اپلیکیشن آشنا شوید. در ادامه به انواع توسعه اپلیکیشن های موبایل اشاره می کنیم.

اپلیکیشن IOT

IOT مخفف کلمه Internet of Things و به معنی اینترنت اشیا می باشد. نگاهی به ابزار ها و وسایل اطراف خود بیاندازید. بسیاری از آنها توسط موبایل شما قابل کنترل هستند. اینترنت اشیا امکان ارتباط برقرار کردن سنسور ها و دستگاه ها را با یکدیگر فراهم میاورد. برای مثال امکان نظرات و کنترل ماشین لباس شویی از راه دور با استفاده از تلفن هوشمند!
البته حوزه اپلیکیشن IOT هنوز قابل گسترش است و امکانات زیادی را می تواند در آینده برای ما فراهم بیاورد.

بخوانید!  آموزش بخش Performance سرچ کنسول گوگل

اپلیکیشن اختصاصی سازمانی

طراحی اپلیکیشن اختصاصی معمولا برای سازمان ها و کسب و کار ها سفارشی سازی می شود. هدف از طراحی این اپلیکیشن ها یکپارچه سازی خدمات و حل مشکلات یک سازمان در فضای مجازی و اینترنت میباشد.

اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی

مطمئنا با فروشگاه اینترنتی و نحوه فعالیت آن آشنایی دارید. عرضه محصولات به صورت مجازی ، ثبت سفارش و دریافت محصول فرآیندی مشترک در تمام فروشگاه های اینترنتی می باشد. اما لزوم طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی در آن است که کاربران تلفن های هوشمند با اپلیکیشن ها به راحتی تعامل برقرار می کنند. همچنین روز به روز بر تعداد افرادی که با تلفن های هوشمند به اینترنت متصل می شوند افزوده می شود. همین امر سبب می شود که اقدام برای طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی یک اقدام هوشمندانه باشه.

 

اپلیکیشن خدمات مبتنی بر مکان

یکی از انواع طراحی اپ موبایل محبوب این روز ها خدمات مبتنی بر مکان می باشد که می تواند مورد استفاده تعداد زیادی از کسب و کار ها باشد. شناخته شده ترین این نوع اپلیکیشن موبایل می توان از سرویس اسنپ یاد برد. شناسایی مکان و ارسال خدمت مورد نظر ، سیاست اصلی این نوع از کسب و کار ها می باشد.

 

نوشته آیا اپلیکیشن های موبایل در روند توسعه کسب و کارها مفید اند؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.