0

اشتباهات رایج در تبلیغات آنلاین طراحی سایت

اشتباهات رایج در تبلیغات آنلاین طراحی سایت همانطور که می دانید تبلیغات آنلاین در طراحی سایت به روز ترین و بهترین روش برای افزایش درآمد کسب و کار می باشد . در زمان های کمی قبل از روش های سنتی مثل روزنامه مجلات بیلبورد ها و … برای تبلیغات  کسب و کار خود استفاده می کردند اما در این دوره که گوشی و اینترنت به بازار اومدن و با همه گیر شدن این دنیای بزرگ مجازی و اینترنت افراد از روش های سنتی به روش های مدرن و تبلیغات آنلاین روی آورده اند .

حال برای اینکه بخواهید از تبلیغاتی که انجام می دهید جواب بگیرید باید با اشتباهات رایجی که در تبلیغات انلاین انجام می دهند آشنا شوید تا با پیشگیری از آن ها مرتکب خطایی نشوید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

رایج ترین اشتباهات تبلیغاتی در طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

 

نداشتن زمان بندی در تبلیغات طراحی سایت

به زمان هایی که اوج جوابگیری تبلیغات است توجه ویژه ای کنید مثل نزدیک عید نوروز و مناسبت های خاصی که با تبلیغات حوزه ی کاری خود مشتریان زیادی را جذب کسب و کارتان کنید این مناسبت ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین بازدهی را از کار خود بگیرید.

 

 تبلیغ در طراحی سایت های نامرتبط

برای تبلیغات حوزه ی کاریتان باید دقت کنید که در کجا دارید به تبلیغ می پردازید آیا مرتبط با حوزه ی کاری شما می باشد و بازدید کنندگان آن طراحی سایت جذب تبلیغ و سر زدن به سایت شما می شوند؟ همه ی این مسائل را باید در نظر گرفته و در راستای آن قدم بردارید چرا که با اشتباه کوچک و تبلیغ در سایت نا مرتبط منجر به دور شدن هدفتان و حتی صرف هزینه های گزافی را در پی خواهد داشت.

بخوانید!  آموزش کار با برگه ها در وردپرس

 

 ارسال ایمیل های ناخواسته

اگر از شیوه تبلیغاتی طراحی وب سایت ارسال ای میل های ناخواسته (spam) استفاده کرده اید شک نکنید که به نابودی شرکت خود منجر شده اید. متاسفانه ، اغلب شرکت ها درک درستی از بازاریابی ای میلی را ندارند و با ارسال ای میل های ناخواسته موجبات سردرد شدن مشتریان می شوند و حتی ذهنیت نادرستی از شرکت و برند خود در خاطر آن ها باقی می گذارند.

 

تبلیغات برای بخشی از مشتریان طراحی سایت

متاسفانه در این دوره شرکت ها برای بخشی از مشتریان وقت گذاشته و به تبلیغات می پردازند و مشتریان قدیمی خود را فراموش می کنند که این روش اصلا روش جالبی نمی باشد چرا که باید بدانبد حفظ مشتریان قدیمی طراحی سایت تهران نیز برای شما سود به سزایی خواهد داشت پس در کنار تبلیغاتی که برای جذب مشتریان جدید می کنید به تبلیغات یادآوری نیز بپردازید و به معرفی مزایای محصولات جدید و توضیحاتی در رابطه آن ها به مشتریان ثابت و قدیمی خود نیز ارائه دهید.

نوشته اشتباهات رایج در تبلیغات آنلاین طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.