0

اشتباهات رایج در سئو طراحی سایت

اشتباهات رایج در سئو طراحی سایت هیچ راز نیست که سئو عالی برای هر مارک در این روز و سن قابل مذاکره نیست. این همه سال است ترافیک طراحی سایت ارگانیک همه چیز است. و به من اعتماد کنید تفاوتی نخواهد داشت. بنابراین ، هنگامی که یک نمایندگی هستید که به نمایندگی از یک مارک کار می کنید ، می دانید که بسیاری از اولویت های شما در محتوای مؤثر و سئو بی عیب و نقص نهفته است تا اطمینان حاصل شود مشتری شما توسط مخاطبان مناسب در طراحی سایت پیدا می شود.

و اگر مدتی در این تجارت فعالیت کرده اید احتمالاً می دانید گزارش شما برای استراتژی کلی مشتری شما چقدر مهم است اساساً ، این روش شما برای نشان دادن دلیل و چگونگی کار در طراحی سایت شما است. بنابراین با وجود موارد زیاد در گزارشات سئو مشتری مطمئن شوید که به دلیل این اشتباه آن را منفجر نکنید! فراموش کردن نیازها در طراحی سایت بزرگترین اشتباه هنگام تهیه گزارش سئو فراموش کردن این است که در وهله اول به یک مورد نیاز دارید.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

ایده پردازی طراحی سایت

من واقعاً نمی توانم این ایده را استرس دهم چگونه مشتری شما می داند که اگر وسیله ای برای نشان دادن پیشرفت خود در طراحی سایت نداشته باشید کاری که انجام می دهید کار می کند می دانید پیشرفت خود را برای هر کاری پیگیری می کنید واقعاً با نوشتن آن با دیدن سرما اعداد سخت درست در مقابل طراحی سایت شما سئو بعضی اوقات توسط کسانی که نمی دانند ارزش بلند مدت آن را بدانند ، سئو فقط به عنوان هزینه صرف دیده می شود.

به همین دلیل است که گزارشگری سئو در طراحی وب سایت بسیار مهم است زیرا این تعداد سرد و سخت برای نشان دادن سرمایه گذاری واقعی سئو است که از نظر تمام جلوه های آن وجود دارد. بدون گزارش شما در تلاش هستید تا توضیح دهید که چرا کاری که انجام می دهید به اندازه آر او ای به اندازه فروش مستقیم شایسته است برای کسی که ایده ای ندارد که سئو چگونه کار می کند و در طراحی سایت چه کاری انجام می دهد.

 

استفاده از در طراحی سایت

هر مارک متفاوت است. این بدان معنی است که هر استراتژی سئو نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین چرا باید هر گزارش سئو با تمام های یکسان در طراحی سایت یکسان باشد اگرچه تکنیک های اساسی سئو در سراسر صفحه مشابه است ، اما اهدافی که می خواهید برای یک مشتری بدست آورید هرگز مانند مشتری دیگری یکسان نخواهد بود. به همین دلیل گزارش سئو مشتری همیشه باید اهداف خاص خود مشتری را بیش از هر چیز دیگر در طراحی سایت منعکس کند.

بخوانید!  هاست چیست؟

گفتن که آنها می خواهند ترافیک بیشتری در سایت خود داشته باشند خوب است اما نه به ویژه عملی است و هم معنادار نیست. به عنوان مثال ، اگر آنها ترافیک بیشتری کسب کنند ، اما هیچکدام از آنها تبدیل نشده  اهمیتی دارد در سمت چپ اگر آنها ترافیک کمتری داشتند اما منجر به پیشرفت بهتر و نرخ تبدیل بالاتری در طراحی سایت داشتند آیا استراتژی شما موفق شد برای مشخص کردن کا پی آی های دقیق که می خواهید در گزارش مشتری خود بگنجانید.

 

طراحی-سایت-تهران

طراحی سایت تهران

تهیه گزارش سئو در طراحی سایت

صحبت از اینکه یک اندازه متناسب با همه نیست ، نه تنها باید گزارش سئو مشتری شما به سمت اهدافشان معطوف شود ، بلکه باید به عنوان یک شخص نیز با او در طراحی سایت سازگار باشد. و دوباره ، قبل از شروع ساختن آن گزارش ، این سؤالات درست است که از خودتان سؤال کنید. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، تکنیک های اساسی سئو در طراحی سایت بسیار جهانی هستند. عالی است ، زیرا شما معمولاً می توانید.

گزارش مشتری خود را با همان الگوی گزارش سئو جستجو کنید که قبلاً از آن استفاده کرده اید. همه این سؤالاتی است که باید به آنها پاسخ دهید نام تجاری آنها از همه متناسب نیست. گزارش سئو در طراحی سایت آنها نیز نباید باشد. با این حال ، ترفند موثر در تهیه گزارش شخصی سازی آن با توجه به مشتری شماست. اول از همه ، به یاد داشته باشید که همه نمی خواهند هنگام مشاهده داده های خود ، همان جزئیات را در طراحی سایت بخواهند.

 

نداشتن اهداف مشخص در طراحی سایت

اکنون که شما کی پی آی را که می خواهید ردیابی کنید – مطابق با اهداف مشتری و همچنین افرادی که هستند مشخص کردید که چه کاری باید انجام دهید این است که خودتان اهداف مشخصی را برای آن ها در طراحی سایت ارائه دهید. در اصل ، تصور کنید که شما دونده نیستید و می خواهید یکی شوید. اگر فقط به خودتان بگویید ، خوب من از این به بعد شروع به دویدن خواهم کرد این خوب و خوب است ، اما دانستن اینکه آیا شما هر نوع پیشرفت را دارید.

بخوانید!  آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست xampp

در طراحی سایت پیشرفتی سخت است اگر از طرف دیگر به خود بگویید که می خواهید تابستان آینده کیلومتر را زیر یک ساعت اجرا کنید ، نه تنها یک هدف را در ذهن ندارید ، بلکه یک معیار مشخص با تاریخ نیز در طراحی سایت تهران دارید. اگر برای مشتری خود گزارشی ایجاد می کنید که به نظر می رسد بازاریاب نیز هست ، احتمالاً می خواهید کا پی آی های دقیقی مانند ترافیک از منابع ارگانیک ، موزرانک و نرخ تبدیل از ترافیک ارگانیک را در طراحی سایت درج کنید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ایجاد گزارش مناسب در طراحی سایت

بیایید با آن روبرو شویم ، همه موجودات بصری هستیم؛ ثابت شده است که ما به چیزهای دلپذیر چشم پاسخ مثبت می دهیم و بنابراین چرا نباید گزارش سئو در طراحی سایت مشتری شما بیش از حد نباشد؟ از آنجا که صادقانه ، یک صفحه گسترده مملو از اعداد ممکن است آنچه را که باید بگوید را بیان کند ، اما هیچ کس واقعاً نمی خواهد هر ماه آن را جستجو کند و فقط به این ترتیب در طراحی سایت جالب نیست.

سئو در حال حاضر می تواند کمی بیشتر گیج کننده باشد. به عنوان یک متخصص ، این وظیفه شماست که آن را جالب کنید و نشان دهید که چرا اینقدر مهم است. گزارش پاک و مختصر سئو یک روش عالی برای انجام این کار در طراحی سایت است. با ساده کردن داده ها ، نمایش بصری ، و بیان اینکه چگونه استراتژی های شما منجر به نتایج مثبتی می شود ، به خوبی می توانید اطمینان حاصل کنید که سئو همیشه در صدر تخصیص بودجه بازاریابی در طراحی سایت است.

 

استفاده از ابزارها در طراحی سایت

خوب ، شما با ابزاری که کمی جنس تر از اکسل است شروع می کنید مگر اینکه هزاران بار فرصت داشته باشید تا اکسل را سفارشی کنید تا به پایان نرسد در این حالت ، آجیل بروید. ابزارهای گزارش دهی جستجوگرها مسیری طولانی را طی کرده اند و گزینه های زیادی برای انتخاب در طراحی سایت وجود دارد. مهمترین چیز این است که استفاده از آن بسیار ساده است و قابلیت جمع آوری داده ها از چندین سیستم عامل را دارد.

بخوانید!  نحوه افزودن کاربر در وردپرس و بررسی نقش های کاربری

در آن مرحله ، بهترین مورد برای شما به نیازهای خاص در طراحی سایت شما بستگی دارد ، بنابراین بهتر است چند مورد را امتحان کنید تا احساسی برای آنها پیدا کنید و ببینید که دوست دارید. گزارش نمونه در طراحی سایت هنگامی که ابزار خود را انتخاب کردید ، مهم است که به یاد داشته باشید چند دستورالعمل طرح را از نظر ایجاد یک گزارش سئو که مردم در واقع قصد دیدن آن را دارند را در طراحی سایت به خاطر بسپارید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

آی پی طراحی سایت

آن را بیش از حد در طراحی سایت جمع نکنید شما کا پی آی هایی را که زودتر بر اساس اهداف و مخاطبان خود انتخاب کرده اید می شناسید؟ به آن ها و فقط به آن ها بچسبید. سعی نکنید آنقدر ها را در آنجا قرار دهید که مردم دیگر نمی دانند کجا باید آن را در طراحی سایت جستجو کنند. حداکثر تا معمولاً عدد مناسبی برای چسباندن است. اطلاعات کمتری در اختیار طراحی سایت شما قرار می گیرد. بیشتر و احتمالاً شما قصد دارید مخاطبان خود را تحت الشعاع قرار دهید یا به هر حال اطلاعات همپوشانی را در طراحی سایت ارائه دهید. نکات کلیدی برای داشتن طراحی سایت نوین که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

سازماندهی در طراحی سایت

صحبت از ساده کردن گزارش خود ، شما همچنین می خواهید مخاطبان شما درک کنند که از نگاه دریافت می کنند. به همین دلیل است که شما احتمالاً می خواهید های خود را مطابق با آنچه منطقی است در طراحی سایت گروه بندی کنید. شاید با بخشی شروع کنید که ترافیک کلی را نشان می دهد. سپس فقط سئو / ترافیک ارگانیک. سپس شاید قسمتی که عملکرد بک لینک ها را نشان می دهد. و شما ممکن است با یک بخش ۴ به پایان برسید.

که شامل نظرات و بینش هایی درباره آنچه اتفاق افتاده در یک ماه گذشته و اینکه چرا اعداد به روشی خاص رفته اند ، در طراحی سایت تمام شود. مهم نیست که چگونه های خود را طبقه بندی کنید ، می خواهید مخاطبان شما بتوانند فقط نگاهی به عناوین بخش بیندازند و از قبل بدانند که آنها به چه چیزی می خواهند در طراحی سایت نگاه کنند.

نوشته اشتباهات رایج در سئو طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.