0

اشتباهات رایج در صفحه تماس با ما طراحی سایت

طراحی سایت

اشتباهات رایج در صفحه تماس با ما طراحی سایت یکی از پر بازدید ترین صفحات طراحی سایت صفحه تماس با ما می باشد چرا که به عنوان بارز ترین راه برقراری ارتباط بین مدیر سایت و کاربر است. برخی اشتباهات رایج در صفحه تماس با ما طراحی سایت موجب از دست دادن نرخ زیادی از خریداران می شود و دقت در طراحی صفحه تماس با ما آمار تبدیل کاربران به مشتری را دو چندان می کند بنابراین دقت وظرافت عمل در طراحی صفحه تماس با ما یکی از ارکان اصلی طراحی وب سایت است که در گام های ابتدایی می بایست مورد توجه قرار گیرد. شما تا چه حد برای صفحه تماس با ما در وب سایت خود ارزش قائل شده اید؟ آیا تا به حال به فکر بهبود این صفحه افتاده اید؟ در ادامه مقاله اشتباهات رایج در صفحه تماس با ما بیان می شود و می توانید اثرات مخرب و منفی که رعایت نکردن این اصول به دنبال دارد را مطالعه کنید تا به اهمیت این صفحه پی ببرید.

 

فقدان صفحه تماس با ما در طراحی سایت

یکی از بزرگترین اشتباهات در طراحی وب سایت عدم وجود صفحه تماس با ما است. هنوز هم هستند برخی ساخت سایت هایی که صفحه تماس با ما ندارند و همین امر بزرگترین نقطه ضعف و بازدارنده آن ها از پیشرفت هر چه بیشتر به شمار می رود. تصور کنید کاربر پس از ورود به سایت می خواهد آدرس دقیق فروشگاه، سازمان و یا شرکت شما را بیابد یکی از اولین کار هایی که انجام می دهد مراجعه به صفحه تماس با ما است و یا در صورتی که تمایل به برقراری ارتباط تلفنی داشته باشد در این صفحه جزییات را می یابد بنابراین علاوه اهمیت وجود این این صفحه جایگاه قرار گیری آن نیز اهمیت زیادی دارد. آیکون صفحه تماس با ما غالبا در بالای صفحه و یا پایین صفحه قرار می گیرد و کاربر نیز همین قسمت ها را بررسی می کند در صورتی که در این بخش ها مشاهده نکند به کند و کاو وب سایت نمی پردازد و بدون تعامل سایت را ترک می کند. علاوه بر این در صفحه تماس با ما می توانید لوکیشن خود را روی گوگل مپ نمایش دهید تا سهولت دسترسی برای مشتری بیشتر شود. برخی از کاربران در ساعات غیر کاری قصد برقراری ارتباط را دارند بنابراین از طریق ارسال ایمیل این کار را انجام می دهند به این ترتیب می بایست همواره پاسخگوی ایمیل ها و فرم های تماس با ما باشید.

بخوانید!  ۹ نکته چک لیست سئو که رتبه گوگل شمارا ارتقا می دهد

 

اشتباهات رایج در صفحه تماس با طراحی سایت عباراتند از:

 

  • پیچییدگی فرم تماس با ما

کاربران صبر و حوصله زیادی برای پر کردن فرم های تماس با ما ندارند بنابراین می بایست فرم تماس با ما طراحی سایت ساده و دارای فاکتور های اصلی از جمله نام، آدرس ایمیل، تلفن و توضیحات باشد. علاوه بر این می توانید با استفاده از خلاقیت خود و یا طراح سایت جذابیت آن را افزایش دهید.

  • وجود ارور در صفحه تماس با ما طراحی سایت

گاهی پیش می آید در وب سایت صفحاتی با ارور مواجه می شوند اما از آن جایی صفحه تماس با یکی از پر بازدید ترین صفحات است در صورت بروز چنین خطاهایی باعث افزایش نرخ خروج کاربران می شود و کاربر این اتفاق را ضعف کلی وب سایت و در نهایت ضعف شما در حرفه و تخصصتان می بینند.

  • محدودیت کاربر برای برقراری ارتباط

برخی کاربران ارتباط تلفنی را ترجیح می دهند و برخی دیگر ایمیلی همچنین عده ای فرم تماس با ما را ترجیح می دهند به این ترتیب نمی توان گفت کدام یک مهم تر است و می بایست چندین راه ارتباطی قرار دهید تا هر کاربری به انتخاب خود از هر کدام استفاده کند.

 

سولات کاربران در خصوص طراحی صفحه تماس با ما برای طراحی سایت

وجود چند راه ارتباطی در صفحه تماس با ما نیاز است؟

امروزه عصر ارتباطات است و هزاران راه برای تعامل و برقراری ارتباط وجود دارد بنابراین ارائه چندین راه از جمله تلفن، ایمیل و معرفی چندین شبکه اجتماعی می تواند موفقیت شما را در جذب کاربر و تبدیل آن ها به مشتری افزایش دهد.

بخوانید!  بررسی نمونه هایی از طراحی سایت داینامیک

چگونه پاسخگوی تمام فرم های تماس باشیم؟

گاهی تعداد فرم های تماس به طرز چشمگیری افزایش می یابد و اشکال کار این جاست که برخی از آن ها اسپمر ها و ایمیل های آزار دهنده می باشند برای کاهش تعداد این میل های اسپم می توانید در انتهای فرم بخش آنتی اسپم و یا کپچا قرار دهید.

چگونه می توان صفحه تماس با ما را جذاب تر کرد؟

عدم استفاده از قالب های آماده و همچنین استفاده از تصاویر متحرک جذاب موجب جذاب تر کردن صفحه تماس با ما می شود. قالب های آماده اغلب فرمی تکراری و خسته کننده دارند به همین دلیل است که استفاده از آن توصیه نمی شود. فراموش نکنید که کارابران به هر دلیل به دنبال ترک کردن سایت هستند و این شما هستید که می بایست کاربران را جذب کنید.

نوشته اشتباهات رایج در صفحه تماس با ما طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.