0

اصول اولیه در طراحی سایت

اصول اولیه در طراحی سایت ، طراحی سایت را می توان فرایندی دانست که خلاقیت نقش مهمی در ان دارد و جزو موضوعاتی ست که سلیقه ی کاربران بر ان اثر گذار است با این حال می توان نکاتی را که اکثر کاربران سایت به انها اهمیت می دهند را به عنوان اصول اولیه طراحی سایت نام برد این نکات عبارتند از طراحی سایت، محتوا و پشتیبانی، ساختار اطلاعات و …  در این مقاله به صورت اجمالی به بیان تعدادی از این نکات می پردازیم. آشنایی با تعرفه های طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

پشتیبانی در طراحی سایت

در طراحی وب سایت باید توجه کنید که حجم صفحات کم باشد تا کاربران با سرعت کم هم بتوانند صفحات سایت را ببینند صندوق پستی به سرعت بررسی گردد و پاسخ برای کاربران ارسال شود و در صورت ذخیره سازی اطلاعات کاربران مسایل امنیتی به طور دقیق رعایت شود همچنین ازمون های فنی لازم برای بررسی ارتباط میان پیوند ها انجام شود و امکان ارسال گزارش خطا برای کاربران در هر بخش از طراحی سایت صورت گیرد تا به راحتی مدیر را از خطاهای موجود مطلع کند.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

توجه به ساختار اطلاعات طراحی سایت

در تمام صفحات پیوندی برای رجوع به صفحه ی اصلی قرار گیرد همچنین برای صفحاتی که مطالب طولانی دارند تیتر در نظر گرفت تا کاربر به راحتی به مطالب مورد نظر خود دسترسی یابد بهتر است نقشه ی سایت برای رجوع کاربران اماده باشد توجه داشته باشید که ساختار اطلاعات به گونه ای باشد که دسترسی به صفحات اسان باشد. مخاطب محوری طراحی سایت تهران باید تلاش کنید هدف از طراحی سایت کاملا مشخص باشد و این هدف برای کاربر در محتوا و مطالب لحاظ گردد در طراحی سایت به رنگ بندی و فونت و تصاویر دقت شود و نظرات کابران پس ازبررسی محتوا به صورت عمومی نمایش داده شود.

بخوانید!  مهم ترین نکات جهت برندسازی طراحی سایت

 

چگونه می توان محتوای خود را کاربرپسند کنیم ؟

باید به خاطر داشته باشید که محتوای سایت جدید و به روز باشد در عین حال دسترسی به محتوای قدیمی برای کاربر وجود داشته باشد نام نویسندگان مطالب یا طراحی سایت که محتوا از ان گرفته شده درج شود. چگونه می توانیم از خستگی و دلزدگی کاربر جلوگیری کنیم؟ توجه داشته باشید که متن های سنگین بدون استفاده از تصاویر باعث خستگی کاربر می شود همچنین تصاویر زیاد نیزباعث به هم خوردن تمرکز و کند شدن طراحی سایت خواهد شد جانب اعتدال  راعایت کنید تا یک تجربه ی خوب کاربری ایجاد کنید.

مخاطب محوری در طراحی سایت به چه معناست ؟ مخاطب محوری به این معناست که محتوای طراحی سایت شما متناسب با نوع سایت شما باشد و از به کار گیری تبلیغات زیاد که باعث دلزدگی کاربر می شود خودداری شود اهداف طراحی سایت در تهران مشخص باشد و این اهداف در طراحی سایت لحاظ شود.

نوشته اصول اولیه در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.