0

اصول طراحی سایت مجله اینترنتی

اصول طراحی سایت مجله اینترنتی ، مجله یا نشر الکتریکی که به آن مجله دیجیتال نیز گفته می شود.نشریه ای است که بر روی طراحی سایت اینترنت منتشر می شود. مجلات بر خلاف روزنامه ها مشتری های خاص خود را دارند که در دسته‌های تخصصی مختلفی شامل می شوند به عنوان مثال، مجلات ورزشی، مجلات هنری و …  ساخت طراحی سایت مجله اینترنتی نیز مانند مجله است و همانند مجله های کاغذی، مقالات متفاوتی را به همراه تصاویر و  موضوعات مختلف شامل می شود.

تنها تفاوت قابل ذکر مجله اینترنتی با مجله های معمولی درظرفیت‌های گرافیکی و کامپیوتری موجود در مجله اینترنتی است مهمترین هدف متقاضیان برای ساخت طراحی ساخت مجله اینترنتی اطلاع رسانی به صورت آنلاین می باشد همچنین در طراحی سایت مجله الکترونیکی  می توانید با فعال کردن امکانات فروشگاهی می توانید روزنامه یا مجلات را به صورتی اینترنتی نیز به فروش رسانید. آشنایی با اصطلاحات طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ویژگی های مهم ساخت طراحی سایت مجله اینترنتی

  • ظاهر طراحی سایت:همانطور که می دانید ظاهر سایت یکی از مهمترین ویژگی های یک طراحی سایت در نظر بازدید کنندگان باشد آن ها قصد دارند ساعت ها در سایت شما حضور پیدا کنند و به خواندن مجله مورد نظر خود بپردازند. اما نکته ای که در طراحی سایت مجله اینترنتی وجود دارد این است که به هنگام پیاده کردن طراحی های گرافیکی به طراحی وب سایت نباید در آن زیاده روی شود چرا که در سرعت طراحی سایت تهران موثر می باشد.
  • سرعت و حجم مناسب:سرعت طراحی سایت باید به نحوی باشد تا افراد به راحتی و بدون معطلی قادر به مشاهدۀ مجلات اینترنتی و دانلود آن ها باشند. همچنین باید این مورد را در نظر داشته باشید که فضای ذخیره ‌سازی مناسبی را بسته به میزان قرار دادن محتواهای مجلات و سایر مواردی که ممکن است به طراحی سایت مجله اینترنتی بیفزاید را در نظر داشته باشید.
  • دسته بندی طراحی سایت مجله اینترنتی را می توانید بسته به موضوعات و… آن ها دسته بندی های مختلفی را ایجاد کنید. اینکار علاوه بر راحتی بازدیدکنندگان برای پیدا کردن موضوع مورد نظرشان باعث نظم بخشیدن به سیستم جستجو و فعالیت های سایت مجله اینترنتی شما در موضوعات مختلف می باشد.
  • قابلیت قرار دادن ویژگی های خاص:در طراحی سایت های مجله اینترنتی می توان به ایجادطراحی های مدرن ۳ بعدی اشاره کرد بازدید کنندگان می توانند با کلیک بر روی صفحات مطلب قادرند آن را ورق بزنند و احساس خواندن یک مجلۀ واقعی را داشته باشند. همچنین می توانید مجله خود را در قالب PDF ارائه دهید تا بازدیدکنندگان با پرداخت مبلغی به دانلود مجلات مورد علاقۀ خود بپردازند.
بخوانید!  پاکسازی وب سایت هک شده بدون از دست رفتن اطلاعات

 

 

 

نوشته اصول طراحی سایت مجله اینترنتی اولین بار در پدیدار شد.