0

اطلاعیه بسیار مهم درباره رونمایی از هاست ابری میزبان فا

سلام خدمت شما کاربر محترم شرکت میزبان فا امیدوارم که حالتون خوب باشه و اوقات خوشی رو گذرونده باشید؛
همگام با پیشرفت و تعالی میزبان فا و تعداد مشتریان شرکت که رو به افزایش هست، میزبان فا همیشه کیفیت خدماتش رو متناسب با این گسترش توسعه داده و سعی کرده همواره هوای مشتریشو داشته باشه و با جلب رضایت استانداردهاش رو به بالا ببره در همین جهت از محصولی تحت عنوان هاست ابری یا همون زیرساخت ابری رونمایی می کنیم. خیلی خب در مورد این محصول یکسری سوالات و موارد مطرح هست که تصمیم داریم داخل این ویدیو درموردشون با شما صحبت کنیم و توضیح بدیم چرا هاست ابری ارائه می کنیم؟

در این ویدیو به 6 سوال اساسی شما پاسخ خواهیم داد:

  • چرا به سمت سرویس هاست ابری حرکت می کنیم؟
  • وسعت این پروژه و سخت افزارهای مورد استفاده چگونه است؟
  • چرا میزبان فا شایستگی اجرای سرویس هاست ابری را دارد؟
  • چرا سرویس ابری را پیش فروش می کنیم؟
  • مزایای سرویس هاست ابری چیست؟
  • کاربرانی که هاست ابری پیش خرید کنند چه امتیازی دریافت می کنند؟
 

خرید هاست ابری میزبان فا

چرا تصمیم گرفتیم از هاست ابری میزبان فا رونمایی کنیم؟

  • افزایش روز افزون استقبال از سرویس های میزبان فا: تعداد کاربرانمون روز به روز افزایش داشت و برای اینکه همیشه سعی داشتیم بالاترین کیفیت و سرعت رو داشته باشیم باید از این نوع هاست استفاده می کردیم.
  • نیاز به زیر ساخت قوی مطابق با تکنولوژی روز دنیا: نیاز به وجود زیر ساخت و تکنولوژی برای اینکه بتونیم سریع تر سرویس های با کیفیت به مشتریان ارائه بدیم و این اصلی ترین دلیل ارائه سرویس های هاست ابری میزبان فا به مشتریان عزیز بود.
  • نیاز به پایداری 100 درصدی وب سایت های اینترنتی: با افزایش شهرت میزبان فا و مراجعه کاربران حرفه ای مجبور بودیم سرویسی ارائه بدیم که پایداری رو به 100 درصد برسونه.
  • نیاز به زیرساخت قوی و مستحکم: یکی از نیازهای اصلی کسب و کارهای آنلاین ایرانی مثل فروشگاه های آنلاین یا کلاس های آنلاین به یک زیرساخت مستحکم و قوی هست که هاست ابری این امکان رو براشون فراهم می کنه.
  • افزودن قابلیت ارتقاء لحظه ای در سرویس های میزبانی وب: خیلی جالبه که بدونید با هاست ابری شرکت و کسب و کارهایی که در حال توسعه هستند هر لحظه که تمایل داشته باشن می تونن سرویس خودشون رو ارتفاء بدن.
  • افزایش پایداری و تاثیر مثیبت روی سئوی سایت: همون طور که می دونید میزان آپتایم یا پایداری تاثیر مستقیمی روی سئو سایت داره  با توجه به اینکه آپتایم سرویس های هاست ابری ۱۰۰ درصد هست و قطعیشون صفره پس در دراز مدت تاثیر فوق العاده ای مثبتی برای سئو سایت خواهند داشت.
  • امنیت بسیار بالا در برابر حملات DDOS: نیاز به زیر ساختی جهت میزبانی وب سایت های ایرانی با امنیت بسیار بالا به گونه ای که هیچگونه حملات دیداسی متوجه این سرویس ها نباشه.
  • بازگردانی بکاپ در لحظه و بکاپ گیری های دقیق تر: بهبود خدمات پس از فروش برای مشتریان مثل بازگردانی بکاپ کاربر در لحظه و همچنین  بکاپ گیری های بسیار دقیق تری در نظر گرفته شده که موجب تسهیل امور و مانع از دست رفتن اطلاعات میشه.
  • بهبود کیفیت سرویس ها و جلب رضایت مشتریان: اصلی ترین دلیل رونمایی و ارائه سرویس هاست ابری میزبان فا این بوده که کیفیت سرویس ها به طور فوق العاده شگفت انگیزی متحول بشه و سرویسی ارائه بشه که چه از لحلاظ زیرساخت چه فنی و کیفی با تمام سرویس هایی که دیدید متفاوت باشه قطع به یقیین کاربران حرفه ای متوجه این زیرساخت و تکنولوژی هستند.
بخوانید!  گوگل سرچ کنسول چیست؟

1- چرا به سمت سرویس هاست ابری حرکت می کنیم؟

اولین موضوع اینه که چرا داریم به سمت زیرساخت ابری میریم؟ با توجه به افزایش روز افزون تعداد مشتریان شرکت، وبسمترهای زیادی به خاطر کیفیت و خدمات عالی میزبان فا به سمت ما جذب میشن پس نیاز پیدا کردیم که در خصوص توسعه نرم افزاری، سخت افزاری و کیفی اقدام کنیم و با سرعت خیلی بیشتری سرویس دهی کنیم و سریع تر زیرساخت ها رو توسعه بدیم. برای اینکه تصمیم داریم زیرساخت و کیفیت سرویس ها رو بهبود بدیم تا بتونیم در سطح بسیار بالاتری با حفظ و بهبود کیفیت اکانتینگ کنیم مجبور شدیم که به سمت زیرساخت ابری بریم و کیفیت خدمات رو به عالی ترین درجه ممکن خودش برسونیم.

2- وسعت این پروژه و سخت افزارهای مورد استفاده چگونه است؟

سوال بعدی در مورد پروژه اینه که وسعت پروژه هاست ابری ما به چه صورت است؟ قبل از هر چیزی باید بگوییم که پروژه هاست ابری میزبان فا میشه گفت واقعی ترین پروژه هاست ابری داخل ایران محسوب میشه پروژه بسیار وسیعی در این حد که بیش از 10 رک به هم متصل و از چندین مسیر شبکه ای متفاوت و بیش از 200 سرور و سوئیچ ها و روترهای بسیار قوی که به هم متصل میشن، تشکیل شده.

زیرساخت هاست ابری میزبان فا

از سخت افزارهای بسیار عالی و سطح بالا یعنی آخرین تکنولوژی های سخت افزاری استفاده شده. موارد زیر از جمله سخت افزارهایی هستند که در پروژه بزرگ هاست ابری میزبان فا استفاده میشه و نتیجه و کیفیت و سرعت بسیار عالی خواهد بود که به مشتریان خودمون ارائه می کنیم.

  • استفاده از سوئیچ های Nexus با پورت های شبکه ای فیبر 10 گیگا بیتی که با همدیگه مجموع میشن و قدرتشون جمع میشه.
  • استفاده از فایروال های سخت افزاری بسیار قدرتمند
  • روترها
  • استفاده از سرورهای نسل 9 HP
  • استفاده از CPU های ورژن بالا
  • استفاده از رم های DDR4
  • استفاده از هاردهای SSD با سرعت خواندن و نوشتن بیش از 5500 مگابایت در ثانیه

3- چرا میزبان فا شایستگی اجرای سرویس هاست ابری را دارد؟

موضوع بعدی که مطرح میشه اینه که چرا اصلا میزبن فا شایستگی اینو داره که این سرویس رو برای اولین بار در کشور رونمایی کنه؟ خب میشه گفت برای میزبان فا این اولین باری نبود که این زیرساخت و تکنولوژی رو پیاده کرد و اولین تجربه میزبان فا نبود. قبل از نوروز 99 یک پروژه کلاستر شده تقریبا شبیه سرویس های هاست ابری را داخل برج میلاد برای سرویس های هاست دانلود و بیگ دیتای میزبان فا راه اندازی کردیم و خداروشاکریم که تونستیم داخل اون کاملا موفق عمل کنیم و به درک کلی از ساختار این محصول برسیم و حالا با تجربیات بسیار کامل تر در حال حرکت به سمت پروژه اصلی هاست ابری میزبان فا هستیم و امیدواریم نتایج عالی باشه.

4- چرا سرویس ابری را پیش فروش می کنیم؟

سوال بعدی اینه که چرا در حال پیش فروش این طرح هستیم؟ با توجه به اینکه پروژه های میزبان فا همیشه واقعی بوده و اینکه این پروژه واقعی ترین پروژه هاست ابری داخل کشور هست و تجهیزات و موارد سخت افزاری بسیار زیادی لازم هست تا ما قادر باشیم این کیفیت و سرعت و پایداری که وعده میدیم رو به مشتریانمون ارائه کنیم و زیرساخت هاست ابری رو داخل دیتاسنترهای مورد نظرمون پیاده سازی کنیم به جذب سرمایه نیاز داریم. یعنی سرمایه گذاری هایی انجام بشه تا ما بتونیم بهترین سخت افزارها و تجهیزت مورد نیاز رو برای پروژه هاست ابری میزبان فا احداث کنیم برای همین در جهت پیش فروش این سرویس عالی اقدام کردیم تا بتونیم راحت تر این موارد رو تهیه و در راستای احداث پروژه قدم برداریم و نهایتا سرویس ها رو به کاربرانمون ارائه دهیم.

بخوانید!  به‌روزرسانی هسته مارس ۲۰۱۹ (الگوریتم فلوریدا ۲) و داستان‌های پشت پرده!

5- مزایای سرویس هاست ابری چیست؟

مورد بعدی که خیلی از کاربران در مورد اون سوال داشتن اینه که مزایای هاست ابری نسبت به بقیه چیه؟ هاست های میزبان فا نسبت به بقیه شرکت ها پرسرعت و با کیفیت هست حالا این هاست ابری که رونمایی میشه چه مزایایی داره؟ مزایای هاست ابری نسبت به سایر سرویس های میزبان فا و هاست های شرکت های دیگه این هست که:

  • مهم ترین مزیت هاست ابری، پایداری 100 درصدی است یعنی در هاست ابری میزبان فا به هیچ عنوان و به هیچ دلیلی قطعی نخواهیم داشت.
  • موضوع بعدی افزایش چند برابری سرعت هست چون بر خلاف سبک سنتی میزبانی داخل هاست ابری تعداد زیادی سررور، بیش از 40 سرور و تعداد زیادی شبکه به همدیگه متصل هستن تا به وبسایت شما خدمات ارائه کنند و سایت شما از قدرت تک سرور استفاده نمیکنه بلکه تجهیزات و ابر تجهیزات بسیار زیادی پشت این قضیه هست همه این موارد در نهایت باعث بهبود سرعت و پایداری میشه.
  • موضوع بعدی این هست که مشتریان میزبان فا قادر هستند تعداد بازدید در لحظه و تعداد بازدید کلی بیشتری داشته باشند.
  • ارتباط وب سایت هایی که روی هاست ابری میزبان فا میزبانی می شوند با شبکه بین الملل بسیار سریع تر هست.
  • با توجه به وجود روترها و فایروال های سخت افزاری که که برای اولین بار داخل شبکه داریم و با استفاده از دیداس پروتکشن های بسیار معتبری که در حال فعال شدن روی پروژه هست کاربران میزبان فا با حملات سایبری مواجه نخواهند شد یا اگر سایتی از مشتریان هاست ابری میزبان فا دچار حملات سایبری مثل حملات DDOS که گریز ناپذیر هست و هر وبسایت با هر سطح امنیتی ممکنه به وان دچار بشه. با این زیرساخت قوی قادر هستیم از چنین حملاتی دفاع کنیم و وبسایت کاربر برای همیشه آنلاین بمونه.
  • داخل هاست ابری قادریم منابع بسیار زیادی همگام با رشد کاربر ارائه کنیم که با مشکلاتی همچون سرعت یا کمبود پهنای باند مواجه نشه به عنوان مثال اگر کاربری در آفرهای فصلی فروشگاه اینترنتی هست، آموزشگاه آنلاین داره و… ما قادر هستیم در بازه های زمانی مختلف به ایشان منابع بسیار بالایی ارائه کنیم تا از تمام بازدیدکنندگان خود به بهترین شکل ممکن میزبانی کنه.
  • بزرگترین مزیت هاست ابری میزبان فا بکاپ گیری بسیار دقیق ساعتی/ روزانه/ هفتگی و ماهانه هست که روی تمام پلن ها درج و شده و مشخصه که هر کدوم از این سرویس ها چه نوع بکاپ گیری هایی دارند.
  • امکان بازگردنی بکاپ توسط کاربر، یعنی هر کاربر این توانایی رو داره که در لحظه هر موقع شبانه روز بکاپش رو بازگردانی کنه و بر خلاف سبک سنتی میزبانی نیازی نیست که به مجموعه هاستینگتون تیکت بزنید و در خصوص وجود بکاپ و بازگردانی اون درخواستی ارسال کنید. شاید این پروسه زمان بر و طولانی هم بشه! با این روش جدید، بکاپ های کاربر داخل کنترل پنلش لیست شده تاریخ آخرین بکاپ ها و زمان بکاپ گیری به صورت کاملا دقیق نوشته شده و کاربر قادر هست در هر لحظه از شبانه روز بکاپ وبسایت خودش را بازگردانی کنه.
  • از طرفی امنیت نگهداری اطلاعات و بکاپ گیری در هاست ابری بسیار بالا هست. به جز پروسه بکاپ گیری اطلاعات مشتریان هاست ابری روی یک هارد نیست، بلکه اطلاعات مشتریان روی ده ها هارد میزبانی میشه و احتمال اینکه دیتای مشتری میزبان فا از بین بره صفر هست.
بخوانید!  آموزش کامل رفع خطاهای گوگل وبمستر

6- کاربرانی که هاست ابری پیش خرید کنند چه امتیازی دریافت می کنند؟

خیلی از کاربران سوال می کنند که اگر هاست ابری میزبان فا را پیش خرید کنیم با کسانی که زمان رونمایی هاست ابری خرید می کنند چه تفاوتی داریم؟ چند تفاوت عمده دراین باره وجود داره:

  1. کسانی که هاست ابری میزبان فا رو پیش خرید می کنند از 30 درصد تخفیف بهره مند می شوند که کمک شایانی برای کاهش هزینه مشتریان هست.
  2. کاربران 1.5 برابر اعتبار بیشتر دریافت می کنند. به عنوان مثال اگر کاربری سرویسی را سه ماهه پیش خرید کنه 1.5 ماه به تاریخ سررسید اضافه میشه در واقع 1.5 برابر اعتبار سرویس خریداری شده را دریافت می کنند. کاربری که سرویس یکساله خریداری میکنه 6 ماه اعتبار بیشتر دریافت میکنه و سرویس برای  18 ماه (1سال+ 6 ماه) فعال خواهد بود.
    پیش خرید سرویس هاست ابری میزبان فا
  3.  امکان خرید سرویس برای بازه های 2 و 3 ساله هم مهیا هست.
  4. این پروژه بسیار با کیفیت، ارزشمند و گرون قیمت هست و سخت افزارهای بسیار عالی قرار هست برای این پروژه استفاده بشه و ممکنه ما نتونیم به تعداد بسیار زیاد بین وبمستران ایرانی توزیع کنیم بر همین اساس کسانی که سرویس هاست ابری میزبان فا را تا تاریخ 30 تیر ماه 99 پیش خرید می کنند اولویت اول دریافت هاست ابری میزبان فا رو دارند و ممکن هست به هر نحوی به وضعیت تکمیل ظرفیت برسیم و تا مدت ها امکان ارائه این سرویس نباشه اما کسانی که هاست ابری را پیش خرید کردن اولویت 100 درصدی دارند که در تاریخ 15 مرداد ماه 99 سرویس هاست خود را دریافت و از آن استفاده کنند.
  5. این امکان ثبت سرویس بدون نام دامنه وجود داره تا شما قادر به پیش خرید به تعداد دلخواه باشید.
  6. طبیعتا مشترکینی که از سرویس هاست ابری استفاده می کنند کیفیت خدمات بالاتری را نیز برخوردار خواهند بود.
  7. هر زمان تمایل داشته باشید این سرویس فعال میشه. در واقع قادر به تعیین زمان شروع اعتبار سرویس هستید.

به امید اینکه در سرویس های هاست ابری با این کیفیت و پشتوانه قوی که داره، میزبان وبسایت شما عزیزان باشیم. وبسایت و تجارت آنلاین شما برای ما بسیار مهم است این سرویس مخصوص کسانی هست که دارای بیزینس ها و وبسایت های بسیار مهم هستند و حتی تمایل ندارند یک دقیقه قطعی را هم تجربه کنند و به سئوی سایت و دیتا بسیار اهمیت می دهند.

خبر خوب این است که وبمسترها، شرکت های طراحی سایت و کلیه کسانی که به سرویس های زیادی در طول سال نیاز دارند در موعد پیش خرید سرویس هاست ابری قادر هستند هر تعدادی که تمایل دارند سرویس هاست ابری را با 30 درصد تخفیف و 1.5 بارابر اعتبار بیشتر را بدون نام دامنه سفارش دهند. به عنوان مثاله می توانند تعداد بالا سرویس بدون اینکه دامنه ای داشته باشند سفارش دهند، این سرویس ها در ناحیه کاربری نمایش داده می شوند و کاربر هر زمان به این سرویس نیاز داشت می تواند آن را فعال نماید همچنین شروع اعتبار سرویس از همان لحظه محاسبه می شود. این دوستان می توانند از تورم و افزایش قیمت ها به دور باشند و هاست ابری میزبان فا یعنی باکیفیت ترین سرویس هاستینگ کشور را فعال و استفاده کنند.

جهت خرید سرویس هاست ابری میزبان فا به آدرس زیر مراجعه کنید:

خرید هاست ابری

منتظر شما هستیم. موفق باشید 😍

نوشته اطلاعیه بسیار مهم درباره رونمایی از هاست ابری میزبان فا اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.