0

انتشار کتاب های صوتی زنان و بارداری در وبسایت ززیتو

( کتاب های صوتی بیماری های زنان و بارداری )وبگاه ززیتو | زندگی زیبای تو به عنوان تنها ارائه دهنده اطلاعات بیماری ها به صورت کتاب صوتی فعالیت می نماید.پایگاه اینترنتی “زندکی زیبای تو” با توجه به شیوع بیماری های زنان و بارداری قصد دارد کتاب های صوتی پرتعداد، مفید و تخصصی در این حوزه منتشر نماید. و تا کون چند کتاب اختصاصی مفید در این زمینه منتشر نموده است. از جمه این کتاب ها می توان به کتاب های مرتبط با یائسگی، کیست تخمدان، مسمومیت حاملگی، التهاب دهانه رحم، اختلالات قاعدگی و آپسه پستان اشاره نمود.

کتاب های صوتی بیماری های زنان و بارداری

کتاب “همه چیز درباره یائسگی” 

یائسگی

این کتاب از سری کتاب های صوتی بیماری های زنان و بارداری به بررسی علائم یائسگی ، درمان یائسگی، عوارض یائسگی و یائسگی زودرس می پردازد و هر اطلاعاتی که در این ارتباط نیاز دارید را می توانید با گوش دادن به این کتاب صوتی به دست آورید.

کتاب صوتی همه چیز درباره کیست تخمدان :

کیست تخمدان

 این کتاب از سری کتاب های صوتی بیماری های زنان و بارداری صوتی به بررسی کامل کیست بروز انواع کیست تخمدان در بانوان و درمان کیست تخمدان و تاثیر آن بر بارداری و باروری می پردازد.

کتاب صوتی “همه چیز درباره اختلالات قاعدگی:

اختلال قاعدگی

این کتاب از سری کتاب های صوتی بیماری های زنان و بارداری است. هر بانویی در طول زندگی پریود یا قاعدگی را تجربه می کند. اختلال قاعدگی یا اختلال پریود هم عارضه ایست که می تواند زنان را گرفتار بکند و اتفاقیست که عمدتا از هیج با نویی دور نیست. هر مشکلی  در زمینه عادت ماهیانه را اختلالات قاعدگی می نامند.

کتاب صوتی “همه چیز درباره آبسه پستان”

آبسه پستان

این کتاب از سری کتاب های صوتی بیماری های زنان و بارداری است.آبسه پستان یک بیماری نسبتا رایج است که در پی عفونت سینه (پستان ها) رخ داده و التهاب سینه یا التهاب پستان را حادث می شود. این بیماری می تواند در روند شیردهی به نوزاد تاثیر منفی بگذارد. البته لازم به ذکر است که این بیماری در دوران غیرشردهی هم می تواند اتفاق بیفتد.

کتاب صوتی “همه چیز درباره مسمومیت حاملگی یا پره اکلامسی”

مسمومیت بارداری

این کتاب از سری کتاب های صوتی بیماری های زنان و بارداری است.مسمومیت حاملگی یا پره آکللامسی بیماری است که بعضی از زنان باردار آن را تجربه می کنند . مسمومیت بارداری اغلب به علت بالا رفتن فشار خون حادث می شود.

کتاب صوتی “همه چیز درباره التهاب دهانه رحم “

التهاب دهانه رحم

این کتاب از سری کتاب های صوتی بیماری های زنان و بارداری است.التهاب دهانه رحم یا سروسیت یک بیماری با ریشه عفونی است که زنان را درگیر می کند. این عارضه در اکثر اوقات به علت عفونت واژن رخ می دهد.

نوشته انتشار کتاب های صوتی زنان و بارداری در وبسایت ززیتو اولین بار در . پدیدار شد.

بخوانید!  جلوگیری از حملات سایبری به طراحی سایت