0

اهمیت تبلیغات در طراحی سایت

اهمیت تبلیغات در طراحی سایت از آنجا که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبلیغات بسیار هدفمند ارائه می دهند ، که می توانند در حدود نیاز مشتریان شما تنظیم شوند. به عنوان مثال ، تبلیغات فیس بوک می تواند براساس عواملی مانند سن ، مکان ، سطح تحصیلات ، صنعت و حتی رفتار کاربران ، مشتری را در طراحی سایت هدف قرار دهد به عنوان مثال صفحاتی که کاربر پسندیده است. استفاده از ابزاری برای مدیریت تبلیغات مانند هاب اسپات بینش بیشتری دارد.

در مورد تبلیغات تبلیغاتی شما به شما می دهد اتصال تبلیغات خود به سی آر ام به شما این امکان را می دهد تا دقیقاً ببینید که کدام تبلیغات باعث تغییر چشم انداز مشتری می شوند. نکته پیکسل فیس بوک را در طراحی سایت خود نصب کنید تا تاثیر تبلیغات شما بر رفتار مشتری تأثیر بگذارد و تبلیغات خود را بر این اساس بارگیری کنید با گذشت زمان فیس بوک یاد خواهد گرفت که کاربران بیشتر احتمال دارد روی پیوند شما کلیک کنند.

 

طراحی سایت

 

نقش شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

از هر متریک استفاده کنید تا موفقیت یک رویداد را اندازه گیری کنید همیشه خواستار ارتقاء مؤثر است و این تبلیغ همیشه از حضور فعال رسانه های اجتماعی سود می برد. اندازه گیری ثبت نام برای یک سری جدید وبینار متخصص فیس بوک و لینکدین به گسترش این کلمه در طراحی سایت کمک خواهند کرد. برای به حداکثر رساندن کمک های مالی در یک کمک هزینه خیریه کار می کنید؟ هدفگذاری خوب اجتماعی به شما کمک می کند.

تا به اهدا کنندگان بزرگ برسید شرکت در یک نمایشگاه تجاری برای جمع آوری پیشگویی های با کیفیت بالا یک استراتژی بالغ در رسانه های اجتماعی شما را قادر می سازد تا از تأثیر گذاران برای تقویت پیام خود در طراحی سایت استفاده کرده و شرکت کنندگان را به غرفه خود ببرید. محصولی را خریداری کنند و تبلیغات شما را به افرادی در طراحی سایت ارائه می دهند که به احتمال زیاد تبدیل به سرب و فروش جامد می کنند.

 

افزایش جذب مشتریان به طراحی سایت

زمان پاسخ سریع مشتری دیگر اختیاری نیست اگر مشکلی در مورد محصول یا خدمات شما وجود دارد  مشتریان شما انتظار دارند که شما آن را فوراً حل کنید. تعداد کمی از شرکت ها این انتظارات را برآورده می کنند. یک مطالعه اجتماعی اسپروت نشان داد که مشتریان می خواهند در مدت چهار ساعت به شرکت های رسانه های اجتماعی در طراحی سایت پاسخ دهند ، اما میانگین زمان پاسخ دهی ساعت است. این فقط یک تحریک جزئی برای مشتریان شما نیست.

بخوانید!  طراحی سایت ان آی سی موزیک

این مستقیماً روی سود شما تأثیر می گذارد یک مالعه توییتر نشان داد که مشتریان در صورت پاسخ دادن به خطوط هوایی طی دقیقه تقریبا دلار بیشتر برای بلیط های آینده پرداخت می کنند و این فقط یک داده جداگانه نیست. مطالعه پس از مطالعه نشان داده است که مصرف کنندگان از شرکتهایی که به درخواست ها و شکایات مشتری در طراحی سایت پاسخ می دهند پاداش می دهند حضور گسترده و درگیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند.

 

طراحی سایت

 

ایجاد وفاداری به برند طراحی سایت

گزارشی که توسط دانشگاه تگزاس فناوری منتشر شده است نشان می دهد که مارک های دارای پروفایل رسانه های اجتماعی فعال ، مشتریان وفاداری بیشتری دارند. به راحتی قابل فهم است که چرا هنگامی که شما در رسانه های اجتماعی جهت طراحی سایت مشغول به فعالیت هستید ، در حال ایجاد ارتباط هستید. شما وقت می گذارید بدون اینکه بخواهید چیزی بخواهید اطلاعات مفیدی کمک و سرگرمی در اختیار شما قرار دهید مشتریان را خوشحال کنید.

تصویر عمومی خود را مثبت نگه دارید این نشان می دهد مشتری شما برای آنها ارزش قائل هستید ، نه فقط به عنوان منبع درآمد بلکه به عنوان مردم مشتریان شروع به دیدن شما به عنوان موجودی می کنند که به آنها اهمیت می دهد و دارای ارزش ها شخصیت و بینایی هستند و در یک بازار رقابتی ، این می تواند تفاوت زیادی را در طراحی سایت ایجاد کند استراتژی طراحی سایت انتشارات مطبوعاتی بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی است.

 

رقابت در طراحی سایت

دنیای شلوغ برندهای رسانه های اجتماعی می تواند احساس وحشتناکی کند. اکثر مارک ها حداقل دارای نشانه رسانه های اجتماعی هستند و در بعضی از صنایع ، کانال های متعدد عادی است به عنوان مثال ، مارک های خرده فروشی حداقل از دو سیستم عامل رسانه اجتماعی در طراحی سایت استفاده می کنند. بنابراین ، چه آرزویی در مورد توجه برندتان در فیس بوک ، توییتر یا اینستاگرام دارید به ویژه هنگامی که شما یک محصول جدید را راه اندازی می کنید.

بخوانید!  طراحی سایت دیدستان

در شرکت خود تغییر بزرگی را در طراحی سایت ایجاد می کنید اما بیشتر مردم بخش توزیع را به شدت اشتباه می گیرند. اگر آنچه که به آن عادت کرده اید نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی و ارسال آن در پی آر است ، پول خود را هدر می دهید. خدمات توزیع مطبوعاتی سنتی بسیار باورنکردنی است. از طرف دیگر رسانه های اجتماعی فضایی را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید به روشی شخصی تر و مکالمه ای به مخاطب مورد نظر خود برسید.

 

طراحی سایت

 

بازاریابی در طراحی سایت

هرکسی می تواند یک حساب رسانه ای اجتماعی را به صورت رایگان شروع کند و بیشتر اس ام ای ها می توانند زمان لازم برای حفظ یک کانال رسانه های اجتماعی یا بودجه اختصاص داده شده برای بازاریابی رسانه های اجتماعی را اختصاص دهند. مارک های بزرگ دارای برخی مزایای آشکار در طراحی وب سایت هستند شناخت بهتر نام  بودجه های بزرگتر که به آنها اجازه می دهد تا پست های نرم و صاف را در کانالهای مختلف جمع آوری کنند.

به طور کلی تأثیرگذار بیشتری که می خواهند با مارک خود درگیر شوند. این بسیار ساده تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید زیرا اکثر مارک ها درست این کار را نمی کنند. مارک های بزرگتر ممکن است از رسانه های اجتماعی پیچیده ای برخوردار باشند اما به ندرت این کار را انجام می دهند. آنها چند کانال رسانه ای اجتماعی را در طراحی سایت شروع می کنند زیرا ارزان است و این کاری است که دیگران انجام می دهند.

 

فرصت بزرگ طراحی سایت

در فرهنگ اشباع رسانه ای دشوار است که بگویید چه سرنوشتی فرصت بزرگی را برای مارک شما به وجود می آورد. گاهی اوقات نام تجاری شما در یک برنامه تلویزیونی کابلی ذکر می شود ، یا توسط یک تأثیرگذار توییت می شود. سایر اوقات ، یک خبر ، نام تجاری یا پدیده فرهنگ پاپ وجود دارد که کاملاً با مارک تجاری شما در طراحی سایت مطابقت دارد. با این حال ، بدون سرمایه گذاری در استراتژی رسانه های اجتماعی ، آنها بندرت تأثیر بزرگی می گذارند.

آنها به طور نامنظم ارسال می کنند ، بندرت با پیروان درگیر می شوند و صدای پیچیده ای ایجاد نمی کنند. رسانه های اجتماعی اساساً فقط راهی برای تبلیغ تبلیغات مشتریان و مشتریان هستند. و هنگامی که آن استراتژی نتیجه ای به بار نیاورد ، آنها حتی تلاش کمتری نیز در این زمینه جهت طراحی سایت انجام می دهند. اگر مشتریان شما سوالی دارند می توانند درست و از آنجا از شما در طراحی سایت سؤال کنند. اما شرکت های ​متوسط ​​دارای یک مزیت است.

بخوانید!  طراحی سایت بیمه کوثر

 

طراحی سایت

 

رسانه های اجتماعی طراحی سایت

بزرگ داخلی رسانه های اجتماعی هستند اصالت اگر یک کارآفرین هستید که داستانی الهام بخش است ، یک شرکت محلی با جامعه شما یا یک نام تجاری زیرزمینی چیزی را برای پذیرندگان اولیه پیشنهاد جدید و هیجان انگیزی را در طراحی سایت ارائه می دهد ، می تواند با مصرف کنندگان طنین انداز شود و حتی اگر بودجه تبلیغاتی گسترده ای ندارید. درنهایت برای پیروزی در رسانه های اجتماعی نیازی نیست همه رقبای خود را در بازی خود شکست دهید.

شما فقط باید راهی را برای ارتباط با بازار خود پیدا کنید و به روشی که مارک شخصی شما را بسازد. اگر یک تیم خوب و صدای برند قدرتمند دارید ، که از محصول محکم پشتیبان گرفته شده است این کاری است که می توانید در طراحی وب سایت انجام دهید. اگر می توانید در حالی که همه به آن توجه می کنند ، وارد داستان شوید و با آن درگیر شوید ، می تواند منجر به ارسال ویروس افزایش ترافیک پوشش مطبوعات و دید بیشتر برای برند شما شود.

 

 

نتیجه گیری

اگر شما هنوز صدای خود را بیرون می آورید ، در حالی که هنوز اخبار را خراب می کند ، این استراتژی ، معروف به اخبار تبلیغاتی ، بهترین کار را می کند. اگر خیلی دیر به آن بپیوندید ، مانند یک شرکت دیگر خواهید بود که سعی در ادامه روند دارد. برای اینکه یکی از اولین صداهای خارج از کشور باشید ، به یک تیم فعال در رسانه های اجتماعی در طراحی سایت احتیاج دارید. این امر نه تنها به شما امکان می دهد كه به سرعت در مورد وقایع جاری ردیابی كنید و هم عکس العمل نشان دهید ، همچنین پیام شما را از بین می برد ، به گونه ای كه خبرنگاران ، تأثیر گذاران و دنبال كنندگانی كه در طراحی سایت مشاهده می كنند داستانی را همچنان داغ می بینند.

 

نوشته اهمیت تبلیغات در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.