0

اهمیت هوش مصنوعی جهت طراحی سایت

اهمیت هوش مصنوعی جهت طراحی سایت فیلم هایی مانند من ربات با ویل اسمیت به ما نشان می دهند که آزمایش های با هوش مصنوعی می توانند به اشتباه انجام شوند. روبات ها باهوش تر سریعتر و قوی تر می شوند و سرانجام جهان را به دست می گیرند. این داستانی است که شما را لرزاند. لزوماً موها به وجود نمی آیند ، زیرا ما در حال حاضر در وسط انقلابی هستیم که هم اکنون در حال افزایش است آنها نه تنها در شبکه های اجتماعی بلکه در خانه نیز جهت طراحی سایت یافت می شوند.

به لطف فناوری جدید هوش مصنوعی مانند سیری از اپل و الکسا از آمازون ، روبات ها در حال حاضر در جیب ما هستند و در حال گوش دادن هستند. و بدتر می شود. نه تنها آنها بیشتر و بیشتر می شوند بلکه به نظر نمی رسد که کسی نیز مورد توجه باشد. بیشتر مصرف کنندگان خرید را از طریق برنامه ها بدون از دست دادن فکر دوم انجام می دهند می دانم که برای مصرف کنندگان عادی در طراحی سایت خوب به نظر نمی رسد.

 

طراحی سایت

 

مزیت های هوش مصنوعی در طراحی سایت

شرکت ها می توانند پول زیادی پس انداز کنند چت بوتس بسیار متداول است و این رباتها به تنهایی می توانند شرکت های زیادی را در زمینه بیمه ، خدمات مالی ، فروش و مراقبت از مشتری پس انداز کنند. میلیارد دلار ارزشمند است تا دقیق باشد. شاید انقلاب ربات بد نیست. با استفاده از لتس کلپ ، یک پلت فرم چت بوت می توانید یک یاور کوچک خود را بسازید سپس ادامه دهید زیرا در این مقاله به شما نشان خواهم داد.

چرا باید از هوش مصنوعی برای تولید سرب در طراحی سایت استفاده کنید در اینجا ده دلیل خوب آورده شده است حفظ مشتریان در طراحی سایت بیشتر بازدید کنندگان طراحی سایت شما نمی خواهند چیزی بخرند. همه می دانند که مشتریان چندین بار از وب سایت بازدید می کنند و قبل از خرید هر چیزی به محصول نگاه می کنند به همین دلیل مراقبت از مشتری بسیار مهم است شما باید اطلاعات و پیشنهادات اضافی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

 

جمع آوری داده ها در طراحی سایت

داده یک دارایی ارزشمند است آیا شما به یاد دارید که وقتی فهمیدید که رنگ دکمه های خاص بهتر از سایرین کار می کنند ، چگونه بود هیجان انگیز نبود شرط می بندم شما بلافاصله رنگ سی تی ای را در طراحی سایت خود تغییر دهید. بدون داده ، در تاریکی غرق می شویم. برای تصمیم گیری های آگاهانه به داده نیاز داریم. با آزمایش می توانید مشتریان بالقوه و مشتریان موجود را آزمایش کنید با تشکر از چت بابات های متعدد و هوش مصنوعی است.

بخوانید!  طراحی سایت ایده آل

تست های به طور فزاینده ای در دسترس هستند همیشه به این امید که در نهایت آنها یکی از محصولات شما را خریداری کنند. در گذشته مراقبت از مشتری با خبرنامه ها ، تقسیم بندی و ایمیل های هدفمند انجام می شد. از آنجا که این روش ها ارتباط شخصی دارند می توان فرض کرد که مراقبت از مشتری باید همچنان برای افراد واقعی واگذار شود با این حال ، داده ها نشان می دهد که مورد خلاف این است از همه آمریکایی ها به پیشنهادهای ویژه علاقه مند هستند.

 

طراحی سایت

 

وفاداری به برند در طراحی سایت

آیا ترجیح می دهید یک ایمیل بنویسید یا به یک چت بوت پاسخ دهید جواب ممکن است شما را غافلگیر کند. حتی اگر ایمیل توسط شخصی نوشته شده باشد ، فعالیت بازاریابی در پشت آن غالبا غیر شخصی است به همین دلیل گاهی اوقات یک ربات احساس طبیعی تر می کند. هر شرکتی ایمیل و خبرنامه ارسال می کند. هر شرکتی دارای لیست تماس جهت طراحی سایت است. صندوق پستی مشتریان با پیشنهادهای ویژه بمباران می شود.

با این حال ، چت بابات ها هنوز هم نسبتاً جدید هستند و هنوز مورد استفاده گسترده ای نیستند. مشتریانی که از قبل خبرنامه ها را نادیده می گیرند ، ممکن است ایده های خود را با یک چت بوت مبادله کنند. می تواند توسط یک روبات ارسال شود. مراقبت از مشتری همه چیز در مورد ارائه پیشنهاد مناسب در زمان مناسب است و از آنجا که هرچه بیشتر مشتریان نیز پیشنهادات را از رباتها می پذیرند دیگر به شرکت شما در طراحی سایت آسیب نمی رساند.

 

جذب مشتریان به طراحی سایت

مراقبت از مشتری برای بسیاری از شرکتها یک چالش واقعی است از آنجا که مشتریان اغلب به کمک نیاز دارند ، شما به یک مرکز تماس یا پشتیبانی چت احتیاج دارید. متأسفانه بسیار گران است. بسیاری از شرکت ها نمی توانند پشتیبانی همه جانبه خوبی داشته باشند. با تشکر از ربات ها ، اکنون می تواند تغییر کند. صنایع بهداشت و درمان و دارایی در حال حاضر از رباتهایی برای پاسخ به سوالات مشتری در طراحی سایت استفاده می کنند.

بخوانید!  بازاریابی طراحی سایت

به این ترتیب ، در هر مکالمه حداکثر چهار دقیقه زمان صرفه جویی می شود. از آنجا که چت بابات ها همیشه و به سرعت می توانند پاسخ دهند ، آنها برای مراقبت از مشتری و وفاداری مشتری ایده آل هستند. همچنین می توانید زمان زیادی را از این طریق صرفه جویی کنید زیرا دیگر نیازی به نوشتن و ارسال تمام ایمیل ها و پیام های خودتان در طراحی وب سایت نیست از آنجا که چت بابات ها هنوز هم نسبتاً جدید هستند.

 

طراحی سایت

 

تعرفه تبلیغات در طراحی سایت

در نهایت شما می خواهید با کمترین هزینه ممکن مشتریان جدید در طراحی سایت جذب کنید. اما این چندان آسان نیست تبلیغات در رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو می تواند گران باشد. هوش مصنوعی همچنین می تواند گران باشد ، زیرا هرچه ربات بهتر باشد ، هزینه های آن نیز بیشتر می شود. اما اگر هزینه یک چت بات را با هزینه روشهای سنتی خرید مشتری مقایسه کنید ، می بینید که از کل شرکت ها مجبورند پول کمتری سرمایه گذاری کنند.

در مرحله آزمایشی قرار دارند هنوز بسیاری از فرصت های ناشناخته و بلااستفاده وجود دارد که فقط با یک آزمایش و آزمایش می توان آنها را یافت. چت بوتس می تواند حتی بیشتر انجام دهد. رباتها می توانند مکالمه های زیادی را در مدت زمان بسیار کوتاه انجام دهند و داده های زیادی را جمع آوری کنند. این اطلاعات به ارزش وزن آن در طلا است. یک ربات می تواند داده های با ارزشی را در اختیارتان جهت طراحی سایت قرار دهد.

 

استراتژی تقسیم بندی در طراحی سایت

چه جالب خواهد بود اگر ربات ها با هر مکالمه بهتر واسطه های خود را بشناسند و سپس به مشتریان پیشنهادات شخصی سازی شده را براساس موقعیت مکانی یا تنظیمات آنها ارسال کنند. به این استراتژی تقسیم بندی ایمیل گفته می شود مشتریانی که تمایل چندانی به خرید ندارند ، نسبت به مشتریانی که تمایل بالایی به خرید نشان می دهند ، ایمیل های متفاوتی را در طراحی وب سایت دریافت می کنند می گوید که این استراتژی می تواند.

نرخ باز را و نرخ کلیک را افزایش دهد اطلاعات بیشتری را از آنچه که تاکنون می توانید از آمار  جداول اکسل یا گزارش های تجزیه و تحلیل خوانده باشید من حتی می توانم با واقعیت ها از این تئوری پشتیبانی کنم. این مطالعه موردی نشان می دهد که کاربران دوست دارند با رباتها ارتباط زیادی برقرار کنند ربات پاسخ دریافت کرد و مکالمه به طور متوسط ​​تقریباً دقیقه به طول انجامید مشتریان و چت روبات ها به روشی جدید با یکدیگر تعامل دارند.

بخوانید!  مزایای خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی

 

طراحی سایت

 

ربات طراحی سایت

ربات خرید مادی نمونه خوبی از این مورد است کاربر از یک عکس پرتره عکس می گیرد و سپس مادی بر اساس رنگ فعلی مو شکل صورت و سایر عوامل ، رنگ موی جدیدی را پیشنهاد می کند. رباتها فرصتهای خلاقانه و جدیدی را ارائه می دهند و جذاب هستند به همین دلیل آنها برای افزایش وفاداری به برند ایده آل در طراحی سایت هستند دلیل آن بدیهی است هنگامی که ربات به سؤالات پاسخ می دهد ، کارکنان شرکت می توانند.

از سایر وظایف مراقبت کنند بیش از از کل مشتریان بدون ساعات کاری پشتیبانی همه جانبه را می خواهند بحث دیگر به نفع چت بابات ها این واقعیت است که از کل مصرف کنندگان می خواهند مشکلات خود را بدون کمک خارجی حل کنند. چند مشتری ترجیح می دهند با آنها تماس بگیرند. گپ بهترین وسیله برای ربات هاست زیرا صدای رایانه غیر شخصی در گوشی چندان خوب پذیرفته نشده است رباتها می توانند در وقت و هزینه زیادی صرفه جویی کنند.

 

نتیجه گیری

بنابراین باید از آنها برای خدمات مشتری در طراحی وب سایت استفاده کنید اما ربات ها نه تنها در جذب مشتری صرفه جویی می کنند بلکه در سایر مناطق شرکت نیز تأثیر مثبت دارند. ممکن است برخی از ترس دستگیر شدن توسط روبات ها بترسند اما بسیاری از آنها از نظر مالی سود می برند. بسیاری از شرکت ها به زودی به همین دلیل به زودی را در طراحی سایت انتخاب می کنند شرکت های هوشمند می دانند که صرفه جویی در هزینه ها نیمی از نبرد برای انجام یک تجارت موفق است.

در اینجا ، ما نیز از بهره مند می شویم ربات ها می توانند شرکای مکالمه خود را بهتر و بهتر بخوانند و سپس پیام های بهتری برای آنها ارسال کنند. تقسیم مشتری به زودی کاملاً خودکار خواهد شد. ربات در مسیر درستی قرار دارد. وی از مشتریان می پرسد کدام لباس را به بهترین وجه دوست دارند و سپس بطور خودکار مشخصات مشتری را با لباس های جدیدی که مشتریان دوست دارند در طراحی سایت ایجاد می کند. رباتها به سرعت یاد می گیرند و بهتر می شوند.

 

 

نوشته اهمیت هوش مصنوعی جهت طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.