0

باز طراحی وب سایت _ آیا وقت باز طراحی وب سایت شما فرا رسیده است؟

طراحی سایت

هر صاحب کسب و کاری سلیقه و ذائقه منحصر به فردی دارد که باتوجه به آن استراتژی فعالیت های مربوط به برندینگ خود را برنامه ریزی می کند و سعی دارد که خدمات و محصولات خود را به مخاطب معرفی کند. اما این درست است که بگوییم، این وب سایت شما است که به عنوان نماینده آنلاین، می تواند باعث تاثییر مثبت بر روی مارکتینگ شما شود یا بر عکس به آن ضربه بزند یا به طور کلی وجه عمومی برند شما را از بین ببرد. بنابراین در این جا به ۱۰ نشانه که به شما می گوید وقت آن رسیده است به باز طراحی وب سایت فکر کنید،  اشاره می شود.

اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است،پس شما یک تاثیر مثبت نمیگذارید و زمان آن رسیده است که به باز طراحی وب سایت فکر کنید.

۱- متد های طراحی منسوخ شده

همیشه در طراحی قالب صفحات و یا نحوه نمایش عکس ها متد های خاصی همه گیر می شود که طراحان وب از آن ها استفاده می کنند.

با در نظر گرفتن اینکه این متد ها همیشه در حال تغییر هستند، اگر وب سایت شما هنوز متد های قدیمی را دنبال می کند، پس نیاز به ایجاد تغییرات در طراحی وب سایت دارید.

۲-تکنولوژی فلش

وب سایت های قدیمی با تکنولوژی فلش طراحی می شدند. اما امروزه این یک تکنولوژی منسوخ شده است. پس باید به این توجه کنید که اگر شما یک وب سایت بر پایه تکنولوژی فلش دارید باید بدانید که مردم و موتور های جستجو از طراحی سایت های فلش به هیچ عنوان خوششان نمی آید.

بخوانید!  انواع اسلایدهای رایگان طراحی سایت

۳-موبایل فرندلی بودن وب سایت

امروزه ترافیکی که از سمت تلفن های هوشمند می آید در حال افزایش می باشد. بنابراین

چطور می توان کاربران موبایل را ندید گرفت؟

اگر وب سایت شما برای موبایل طراحی نشده باشد و موبایل فرندلی نباشد، این کاربران را از دست خواهید داد.

۴-سرعت بارگذاری پایین

یکی از فاکتور های مهم این است که وب سایت شما سریع باشد. اگر زمان بارگذاری وب سایت شما طولانی است، پس شما از تکنولوژی های قدیمی استفاده می کنید!

قدم اول برای پیروزی در این مسابقه سرعت این است که در مورد استفاده از تکنولوژی های جدید دوباره فکر کنید!

۵-وب سایت شما برای موتور های جستجو بهینه نیست؟

اگر شما وب سایت خودتان را در لیست نتایج گوگل پیدا نمی کنید، چطور می توانید انتظار داشته باشید که مردم شما را پیدا کنند؟

در واقع موتور های جستجو به وب سایت هایی که بهینه سازی نشده باشند،  علاقه ای ندارند و به آنها رتبه خوبی در لیست نتایج نمیدهند. بنابراین کاربران نیز نمی توانند به این وب سایت ها دسترسی داشته باشند.

۶-نرخ تبدیل کاهش یافته است

برای اطلاع از نرخ تبدیل وب سایت می توانید از ابزارهای تحلیل وب سایت مانند اورهیت بهره ببرید.

ابزارهای تحلیل وب سایت علاوه بر اینکه میتوانند اطلاعاتی در مورد نرخ تبدیل وب سایت به شما ارائه دهند، اطلاعات سود مند دیگری مانند نرخ پرش ، نقاطی که بیشترین نرخ پرش را داشته اند و … را نیز ارائه می کنند.در صورتی که نرخ پرش وب سایت شما در حال افزایش است، این به معنی آن است که کاربران نمی توانند با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند.

بخوانید!  ۱۰ سایت که می توانند برای انتخاب تصاویر وب سایت مفید باشند

بنابراین با درک نیاز های آن ها و نقاطی که باعث می شود وب سایت شما را ترک کنند و بهبود آنها در باز طراحی وب سایت می توانید تبدیل را به وب سایت خود برگردانید.

۷-نمی توانید وب سایت خود را به طور مرتب به روز کنید

کاربران با توجه به محتوایی که شما در سایت به آنها ارائه می کنید در مورد همکاری با شما تصمیم میگیرند. اما شما با توجه به نیاز های مخاطبتان، خدمات و نحوه سرویس دهی را تغییر داده اید، ولی نمی توانید که این تغییرات را به منو های وب سایتتان اضافه نمایید!

بنابراین وقت آن رسیده که وب سایت خود را با یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) به روز کنید.

۸-وب سایت شما پاسخ گوی استراتژی مارکتینگ شما نیست

مارکتینگ از الزامات بقای هر کسب و کاری می باشد. بنابراین ، اینکه وب سایت شما بتواند در راستای استراتژی های مارکتینگ شما باشد، بسیار مهم می باشد.

۹-طراحی وب سایت، باعث سردرگمی کاربر می شود

نگه داشتن اعتدال در تمامی مراحل طراحی وب سایت یک اصل است.

کاربران نیاز دارند اطلاعات مورد نیاز خودشان را به سرعت پیدا کنند، بنابراین گرافیک و افکت های زیاد از حد، که باعث سردرگمی کاربر میشود، و یا نیاز به کلیک های متوالی برای دسترسی به یک مطلب از نشانه های یک طراحی سایت نا مناسب می باشد.

۱۰-توابع کار نمی کنند

در انتها، در صورتی که کاربران با خطا ها، عدم دسترسی به لینک ها و از این دست مشکلات رو به رو شوند، یکی از نشانه های اصلی برای باز طراحی وب سایت است.

بخوانید!  پاکسازی وب سایت هک شده بدون از دست رفتن اطلاعات

این ۱۰ نکته ، نشانه هایی است که زمان باز طراحی وب سایت شما فرا رسیده است. اما باید توجه داشته باشید که نکات بیشتری هم شامل باز طراحی وب سایت می شوند.

میتوانید با یک لیست از امکاناتی که تمایل دارید در وب سایتتان موجود باشد به یک شرکت طراحی سایت مراجعه کنید تا با باز طراحی وب سایت، تاثیر بهتری در مخاطبان و مشتریانتان بگذارید.

 

نوشته باز طراحی وب سایت _ آیا وقت باز طراحی وب سایت شما فرا رسیده است؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.