0

بررسی اثر الگوریتم پاندا در طراحی سایت

طراحی سایت

بررسی اثر الگوریتم پاندا در طراحی سایت الگوریتم پاندا با ویژگی هایی از قبیل آرام بودن مهربان بودن و کتاب خوان می توانید هنگام طراحی سایت خود این گونه در نظر بگیرید که روزانه هزاران پاندا نیز علاوه بر انسان ها در حال مطالعه و بررسی سایت شما هستند پاندا ها به دقت متن را می خوانند و کیفیت محتوا را بررسی می کنند در حقیقت الگوریتم پاندا به خوبی متن های ضعیف را از قوی جداسازی می کند و محتوای ضعیف را به هیچ کاربری معرفی نمی کند و باعث می شوند وقت هیچ کاربری در هیچ طراحی سایت بی کیفتی تلف نشود الگوریتم پاندا دنبال مطالب اصل و با کیفیت می گردد و سایر طراحی سایت هایی را که اقدام به کپی مطالب می کنند از نتیجه ی جستجو حذف می کند.

 

نشانه هایی در طراحی سایت که الگوریتم پاند با انها برخورد می کند:

محتوای تکراری : اگر از سایت های دیگر برای تولید محتوا استفاده می کنید به یاد داشته باشید که الگوریتم پاندا آنها را مرور کرده پس بهتر است به سراغ تولید محتوای جدیدی بروید و با جمله بندی های جذاب طراحی وب سایت خود را برای این الگوریتم، خاص و منحصر به فرد کنید.

گزیده نویسی را کنار بگذارید : اگر از ان دسته افرادی هستید از سایت های مختلف مطالب را جمع اوری کرده و به صورت گزیده در سایت خود قرار می دهید باید بگوییم که پاندای خوش قدو بالای گوگل یک بار همه ی انها را مرور کرده و حالا به گزیده گویی راضی نمی شود پس از قرار دادن مطالب گلچین و گزیده درطراحی سایت، خود داری کنید.

بخوانید!  آنچه باید از اینفوگرافیک در طراحی سایت بدانیم

محتوای ناقص : این الگوریتم به خوبی درک می کند که جمله های کوتاه فاقد ارزش کافی برای رساندن اصل مطلب به کاربر هستند پس از به کار بردن جمله های کوتاه و ناقص در طراحی سایت پرهیز کنید.

اگهی تبلیغاتی زیاد : اگر در طراحی سایت شما تبلیغات از سرو کول صفحه بالا می روند بدانید که خیلی زود توسط الگوریتم پاندا شناسایی و جریمه می شوید در حقیقت محتوای تولید شده ی مفید شما باید خیلی بیشتر از تبلیغات شما بر روی طراحی سایت در تهران باشد.

 

چگونه با طراحی سایت خود در چشم پاندای تیزبین گوگل عزیز شویم؟

برای این که در دل پاندای گوگل جا باز کنید لازم است موارد بالا را در نظر بگیرید سری به طراحی سایت خود بزنید و مطالب قدیمی را پاک سازی کنید، محتوای تکراری را حذف کنید و به سراغ چک کردن هماهنگی بین عنوان ها و محتوای مطالب خود بروید و در یک کلام شیوه های تولید محتوای اشتباه را کنار بگذارید و بدانید گرچه ممکن است کمی زمان از دست بدهید اما نتیجه ی دلخواه را از این الگوریتم دوست داشتنی گوگل کسب خواهید کرد. بهبود تجارت الکترونیک به کمک طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

نوشته بررسی اثر الگوریتم پاندا در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.