0

بررسی اعتبار طراحی سایت

بررسی اعتبار طراحی سایت از مهم ترین اقدامات برای موفقیت در کسب  و کار بررسی و آنالیز رقبا و یافتن نقاط ضعف و قوت آن هاست. ساخت سایت و طراحی اپلیکیشن نیز به همین صورت است. همان طور که می دانید فضای رقابتی در کسب و کار آنلاین بسیار تنگاتنگ شده است به طوری که اگر به جستجو در اینترنت پرداخته باشید با وب سایت های بیشماری رو به رو می شوید حال رمز موفقیت رتبه های برتر گوگل چیست؟ چه عاملی برخی وب سایت ها را از سایرین متمایز می کند که برخی در رتبه های برتر قرار می گیرند و برخی دیگر به صفحات خاک خورده ی گوگل می روند؟ اعتبار سایت از مهم ترین فاکتور های گوگل برای نمایش طراحی در صفحه اول لیست نتایج است که در ادامه ویژگی های یک وب سایت معتبر را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

ارزش طراحی سایت معتبر

به خوبی می دانید که طراحی وب سایت به عنوان شناسنامه ی مجازی شما شناخته می شود و هرچه از اعتبار بیشتری برخوردار باشد سهولت جلب اعتماد کاربران و تبدیل کردن آن ها به مشتری امکان پذیر می شود بنابراین بازدید کنندگان سایت تا حدودی میزان محبوبیت و اعتبار کسب و کار را از وب سایت متوجه خواهند شد پس به این ترتیب با راه اندازی طراحی سایت حرفه ای تلاش کنید تصویر بهتری از خود در ذهن مشتریان ایجاد کنید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به محض مشاهده ی طراحی سایت ضعیف و بی اعتبار احساس منفی به آن برند پیدا کرده باشید و تمایلی به تعامل و خرید از آن ها نداشته باشید.

بخوانید!  لینک فارم (link farm) چیست؟ – [می تواند عامل سقوط سایت شما باشد]

 

طراحی سایت

 

اعتبار صفحه و اعتبار دامنه طراحی سایت

اعتبار صفحه page authority  و اعتبار دامنه domain authority نامیده می شوند و به ترتیب با نام های اختصاری PA  و DA قابل مشاهده هستند. اعتبار صفحه و اعتبار دامنه رتبه ای است که با توجه به الگوریتم های مشخص شده به وب سایت ها داده می شود. رتبه ها از ۰ تا ۱۰۰ دسته بندی شده و به سه دسته ی خطرناک، متوسط و عالی دسته بندی شده اند که هرچه این نمره بالاتر و نزدیک به ۱۰۰ باشد به معنای اعتبار بالای صفحه و دامنه می باشد و نمره های زیر ۳۰ در دسته خطرناک دسته بندی می شوند و نشان از اسپم بودن سایت است. کسب اعتبار برای وب سایت کار آسانی نیست و نیازمند زمان است تا خود را به گوگل ثابت کنید و هر چه بیشتر اصول سئو سایت و بهینه سازی را رعایت کنید نتیجه بهتری دریافت می کنید. علاوه بر گوگل شرکت ماز بررسی اعتبار سایت را انجام می دهد و رتبه ها را مشخص می کند. اگر وب سایت اختصاصی خود را دارید از طریق اکانت ماز می توانید DA وب سایت خود را مشاهده کنید.

 

تاثیر بک لینک ها  در افزایش اعتبار طراحی سایت

بک لینک ها از جمله فاکتور هایی هستند که تاثیر به سزایی در افزایش اعتبار صفحات و دامنه سایت دارند و هرچه بک لینک ها را از سایت های معتبر تری دریافت کنید اعتبار طراحی سایت شما افزایش می یابد. برای این کار می توانید هنگام بک لینک گرفتن از سایت مورد نظرتان آدرس سایت را در اکانت ماز وارد کنید و نمره اسپم و همچنین اعتبار دامنه را بررسی نمره اسپم نباید از اعتبار دامنه بیشتر باشد و علاوه بر این بیشتر از ۳۰ درصد و حداکثر بیشتر از ۶۰ درصد نباشد. علاوه بر این اعتبار دامنه هرچه بیشتر باشد بک لینک با کیفیت تری خواهید داشت. گاهی کاهش اعتبار سایت و افزایش اسپم اسکور سبب حذف سایت از لیست نتایج گوگل می شود به همین دلیل است که همواره بر کیفیت بک لینک ها تاکیید شده است نه تعداد آن ها.

بخوانید!  شعبه آنلاین کسب و کار شما چه چیزی در مورد شما می گوید؟

 

طراحی سایت

 

بررسی اعتبار سایت از طریق الکسا بهتر است یا اکانت موز؟

بی شک ماز ابزار بهتری برای بررسی و آنالیز طراحی سایت ها می باشد با این وجود از الکسا برای مشاهده رتبه جهانی و رتبه کشوری وب سایت ها استفاده می شود. اکانت موز افزونه های بسیار بیشتری نسبت به الکسا دارد و علاوه بر بررسی اعتبار به شما برای بک لینک گرفتن نیز کمک می کند.

چه فاکتور هایی اعتبار سایت را افزایش می دهند؟

فاکتور هایی مانند سرعت لود طراحی سایت، سازگار بودن طراحی سایت با سایر دستگاه ها، رعایت اصول سئو و بهینه سازی، محتوای با ارزش و معتبر و کیفیت بک لینک های دریافتی همگی در افزایش اعتبار سایت تاثیر گذار هستند.

بهترین زمان برای بررسی سایت چه زمانی است؟

بررسی طراحی سایت پروسه ای است همیشگی که می بایست به صورت مداوم انجام شود بنابراین قبل شروع طراحی سایت باید رقبای خود را آنالیز کنید و پس از آن مدام نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف کنید و نقاط قوت خود را تقویت کنید. بررسی سایت های رغیب به شما کمک می کند تا متوجه اشکالات طراحی سایت خود شوید و همچنین از روش های کسب قدرت رقبای خود استفاده کنید.

 

نوشته بررسی اعتبار طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.