0

بررسی اهمیت سئو در طراحی سایت

طراحی سایت

بررسی اهمیت سئو در طراحی سایت سئو دیروز است سئو چیزی از گذشته است هفته گذشته چند مورد از این مقالات را خواندم و در طی چند سال گذشته تعداد بیشماری از دیگران را گنگ زده ام ولی چرا چرا برخی افراد فکر می کنند سئو چیزی از گذشته است این ممکن است به این دلیل باشد که گوگل الگوریتم های خود را تا بار در سال تغییر می دهد. تقریباً دوبار در روز بنابراین نمی توان از همه عوامل جدید و مرتباً در حال تغییر در رده ها در طراحی سایت پیروی کرد.

امروزه پیوندها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و شبکه های اجتماعی فردا هستند بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو واقعاً پیچیده است و اغلب گیج کننده است آیا در حال بهینه سازی توضیحات متا هستید آیا آنها هنوز هم مهم هستند از کدام کلمات کلیدی استفاده می کنید آیا این اصلاً چیزی به همراه دارد در سال گوگل شگفتی دیگری را نشان داد گوگل برای یادگیری بهتر ماشین ها و تعیین رتبه بندی در یادگیری ماشین است.

 

منظور از نتایج جستجو در طراحی سایت

نتایج جستجوی گوگل طی سالهای اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است اکنون قطعه ها ، نقشه ها و نمودار دانش غنی وجود دارد. موتور جستجو بهتر می شود. گوگل همیشه یک هدف دارد. می خواهد در کمترین زمان ممکن بهترین تجربه ممکن کاربر را در اختیار کاربر در طراحی سایت قرار دهد. بنابراین وقتی جستجو می کنید ، بلافاصله چندین نتیجه می گیرید گوگل می خواهد بدون هیچ گونه اظهار نظر و دکمه اطلاعات صحیحی را به ما ارائه دهد.

گوگل با گذشت سالها کاملاً تغییر کرده است اگر یک عبارت جستجو را زودتر وارد کردید بلافاصله میلیون ها طراحی سایت را مشاهده می کنید که حاوی این کلید واژه در متن هستند. چگونه در آن زمان سئو سایت خود را بهینه کرده اید با قرار دادن مکرر کلمه مناسب در هر کجای متن برای فریب گوگل هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند عالی یکی دیگر از عواملی که باید هنگام ایجاد طراحی سایت در نظر بگیرید.

 

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

گوگل این محتوا را در صدر قرار داد زیرا به نظر مرتبط بود اما امروز دیگر اینگونه نیست اکنون گوگل فقط متن و کلمات کلیدی را در طراحی سایت شما بررسی نمی کند. امروزه متن نیز نقش مهمی را ایفا می کند زیرا گوگل می خواهد دریابد منظور کاربر از جستجوی جستجوی خود چیست. در اینجا نتیجه جستجوی من در جستجوگرها آمده است من تعریف را به صورت قطعه ثروتمند دریافت می کنم چرا طراحی سایت را نمی بینم که کلمه سئو را در متن قرار داده باشد.

بخوانید!  طراحی سایت بورس اوراق بهادار

زیرا الگوریتم یادگیری ماشین پرس و جو جستجو من را به روشی خاص تفسیر می کند. از آن زمان این شرکت سرمایه گذاری زیادی را در جنبه رتبه بندی فن آوری جدید و تأثیر آن بر قرار دادن نتایج جستجو انجام داده است. سئو در طراحی سایت احتمالاً هیچ آژانس سئو یا استراتژی سئو وجود ندارد ، زیرا در غیر این صورت می توانید آن را به عنوان اصطلاح جستجو وارد کنید شما می خواهید بدانید که سئو چیست و معنی آن چیست.

 

عملکرد رنک براین در طراحی سایت

یک الگوریتم یادگیری ماشینی است که از هوش مصنوعی برای تفسیر نمایش نتایج جستجو و نتایج استفاده می کند. بلومبرگ بیانیه رسمی در مورد رنک از یک همکار ارشد تحقیقاتی در گوگل به نام گرگ کورادو منتشر کرده است. در اینجا یکی از جملاتی که گریج برای توصیف چگونگی فکر از آن در طراحی سایت استفاده می کند آمده است من قبلاً این پرس و جو جستجو را دیده ام ، بنابراین فرض می کنم منظور شما از این موارد بوده است.

گوگل این را می داند و به همین دلیل در ابتدا نتایج جستجوی مناسب شما را در طراحی وب سایت نشان می دهد اکنون گوگل می تواند زمینه جستجوی جستجو را درک و تفسیر کند. رنک جستجوهای دشوار و پیچیده را انجام می دهد آنها را با جستجوهای قدیمی و نتایج به منظور درک قصد کاربر مقایسه می کند. سؤالات و نتایج جستجوی مجدد را مرتب کرده و آنها را با جستجوی جستجوی فعلی مقایسه می کند سیستم الگوهای نمایش داده شده در جستجوی را می پذیرد.

 

نقش کاربر در طراحی سایت

آیا او می خواهد بداند مصرف کننده کجا در زنجیره غذایی قرار دارد آیا او می خواهد در فروشگاه های مواد غذایی بیشتر درباره مصرف کننده اطلاعات کسب کند رنک عناصر خاصی را از پرس و جو جستجو می گیرد تا بتواند آنها را با پرس و جوهای جستجوی مکرر و اصطلاحات مشابه در طراحی سایت مقایسه کند. که درک آنها دشوار است و سپس نتایج مناسب را در طراحی سایت پیدا می کند تا گوگل بتواند به بهترین نتیجه برای اصطلاحات جستجو و جدید ادامه دهد.

بخوانید!  طراحی سایت موتور جستجوی کالا ایمالز

موتور جستجو می خواهد کاربر را راضی کند و همیشه بهترین نتیجه را در طراحی سایت پیدا کند ، صرف نظر از اینکه چقدر دشوار یا پیچیده است جستجو هوش مصنوعی در طراحی سایت اگر واقعاً می خواهید رنک برین را درک کنید ، پس باید با یادگیری ماشین و هوش مصنوعی سر و کار داشته باشید ، زیرا هر دو نقش مهمی را ایفا می کنند و نحوه عملکرد رنک و گوگل را تعیین می کنند. یادگیری ماشین جنبه ای از هوش مصنوعی است.

 

آموزش طراحی سایت

یادگیری ماشین تأثیر عمده ای در نتایج جستجوی نشان داده شده دارد اگر محتوای نمایش داده شده شما پاسخگوی نیاز کاربران نباشد می توانید از رتبه بندی خود خداحافظی کنید. با کمک این فناوری جدید فقط بهترین نتایج به کاربر ارائه می شود به همین دلیل یادگیری ماشین نیز زمینه را در نظر می گیرد. اگر راه خود را برای رسیدن به نتایج جستجوی برتر انجام داده اید اما هیچ کس روی محتوای شما کلیک نمی کند گوگل در طراحی سایت تشخیص می دهد.

 

 

 

استفاده از استراتژی مناسب در طراحی سایت

در سال موتور جستجوگر با آندری لیپتسف استراتژیست ارشد موتورهای جستجوگر در گوگل اذعان کرد که محتوا و بک لینک ها دو عامل مهم رتبه بندی هستند. وی همچنین اظهارات گرگ را تأیید كرد كه رنک سومین عامل مهم است. طبق تحقیقات موتور جستجو ده ها عامل رتبه بندی مختلف در طراحی سایت وجود دارد. سه مورد مهم هنوز هم محتوا ، پیوندها و رنک هستند. به همین دلیل اگر می خواهید به ترافیک ارگانیک به طراحی سایت خود ادامه دهید.

نباید رنک را نادیده بگیرید محتوای شما مطابق با خواسته های کاربران نیست به همین دلیل شما باید روی بهینه سازی محتوای خود برای کاربران واقعی تمرکز کنید و زمینه سؤالات جستجو را در نظر بگیرید. قصد کاربر در اینجا تعیین کننده است. اگر کاربر وارد سئو شود و شما می خواهید او را به یک سرویس تبدیل کنید موفق نخواهید شد. اگر به او توضیح دهید که سئو چیست و تعریف مفصلی را در طراحی وب سایت ارائه می دهید.

 

بخوانید!  مزایای برندسازی در طراحی سایت

تشخیص هدف کاربر در طراحی سایت

قصد کاربر مهمترین عامل برای بهینه سازی و رنک است فرایند یادگیری ماشین زمینه جستجوی جستجو را در نظر می گیرد. مثالهای فوق نشان می دهد که نظر کاربر نقش مهمی در نمایش نتایج جستجو دارد. اگر قصد کاربر را نفهمید احتمالاً وقت و هزینه زیادی را هدر می دهید. تلاش برای قرار دادن نرم افزار سی آر ام برای اصطلاح بهترین سیستم ممکن است بهترین ایده نباشد. چرا زیرا کاربر به یک راه حل سی آر ام خاص که ادعا می کند.

بهترین است علاقه ای ندارد برای لحظه ای خود را در موقعیت کاربر در طراحی سایت قرار دهید. بنابراین می خواهید نرم افزار سی آر ام بخرید اما هنوز نمی دانید کدام یک بهترین است. اکنون به دنبال بهترین سیستم سی آر ام هستید زیرا می خواهید چندین راه حل را مقایسه کنید و نه به این دلیل که می خواهید محصولی را خریداری کنید که شرکت شما به عنوان بهترین محصولات در بازار در طراحی سایت تبلیغ کند.

 

نتیجه گیری

با این حال در حال حاضر این نسل مصنوعی دانش را از تجربه توصیف می کند فرایند یادگیری ماشین رفتار کاربر را در طراحی سایت تعبیر می کند تا بفهمد چه چیزی کار می کند و چه چیزی ندارد. این سیستم از الگوهای و رفتارهای شناخته شده ای برای پیش بینی و ارائه نتایج بر اساس جستجوهای مکرر پرسیده استفاده می کند. اگر اصطلاح یادگیری ماشینی را در طراحی سایت جستجو کنم اما نتایج جستجوی مورد نظر را پیدا نمی کنم برای هر جستجوی جستجو از رنک استفاده می کند و این بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.

در سال ، فقط حدود از نمایش داده شدگان جستجو در گوگل تحت تأثیر رنک قرار گرفتند. بنابراین به سختی در نتایج جستجو تأثیر نمی گذارد. در سال گوگل سپس اعتراف کرد که استفاده از رنک به آرامی اما مطمئنا در حال افزایش است. رنک و فرایند یادگیری ماشین اکنون برای هر پرس و جو جستجو استفاده می شود. بسیاری از پرس و جوهای جستجو اکنون به نتایج کاملاً متفاوتی نسبت به چند سال پیش منجر می شوند. البته این همچنین به معنای رتبه های دیگر است و در ترافیک ارگانیک در طراحی سایت تأثیر دارد.

 

نوشته بررسی اهمیت سئو در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.