0

بررسی عملکرد طراحی سایت

بررسی عملکرد طراحی سایت برنامه ریفالو توسط طراحان وب برای ایجاد یک سطح وب بومی با طراحی سی اس اس و ویژگی های طرح در یک روش آشنا و بصری در طراحی سایت استفاده می شود. ریفالو به طراحان کمک می کند تا پوسته های قابل تغییر را ایجاد کنند که شبیه سازی ظاهر و احساس هر دو دستگاه دسکتاپ و تلفن همراه است. کنترل نقاط ضعف پرس و جو در طراحی سایت برای اندازه های سفارشی دستگاه، اضافه کردن تایپوگرافی به پروژه های خود را با استفاده از یکپارچه لبه وب فونت کنید.

و پیش نمایش کار خود را بر روی دسکتاپ و همچنین دستگاه های تلفن همراه با استفاده از یکپارچه لبه بازرسی پلاگین. شما می توانید کد سی اس اس را استخراج کنید و با اطمینان به توسعه دهندگان اطمینان دهید که دید طراحی سایت شما در طول توسعه، بی همتایانه باقی خواهد ماند ریفالو با ویژگی های صادرات اچ تی ام ال عرضه نمی کند، اما شما می توانید طرح های اچ تی ام ال را در مرورگرهای طراحی سایت پیش نمایش کنید و رفتارهای پاسخگو در محیط کاربر نهایی را تجربه کنید.

طراحی سایت

طراحی سایت

رویکرد طراحی سایت انعطاف پذیر

برای تغییر اندازه بوم طراحی شده، دسته قابل تنظیم قابل تنظیم است که می تواند در جهت افقی حرکت داده شود. با هر تغییر اندازه، می توانید اندازه هایی را ببینید که در آن طراحی سایت شما شکسته خواهد شد. هنگامی که یک اندازه را که در آن طراحی شکسته می شود ضربه بزنید، بوم را به اندازه آخرین اندازه شناخته شده حرکت دهید و نقطه پایانی را در طراحی سایت اضافه کنید. برای انجام این کار، روی آیکون پلاس کلیک کنید که یک نشانگر پرس و جو جدید است.

رسانه را به خط کش بالای سطح طراحی سایت اضافه می کند. اکنون اجازه دهید ویژگی های جدید ریفالو را در طراحی سایت بدانیم هر گونه تغییری که ایجاد می کنید، به این پرس و جو جدید رسانه ای اختصاص دارد. همانطور که طراحی سایت خود را با این اندازه تغییر می دهید، سبک های خاص سی اس اس برای این منطقه در بازرسان ویژگی ها به عنوان رنگ مطابق با رنگ منطقه فعلی در طراحی وب سایت برجسته می شوند.

نقطه دسترسی در طراحی سایت

با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! برای حذف نقطه توقف، یک نشانگر را انتخاب کرده و روی دکمه منفی در طراحی سایت کلیک کنید. به طور پیش فرض، ریفالو با استفاده از حداکثر پرس و جو های رسانه ای و رویکرد روتر در طراحی سایت اولویت می گیرد.

بخوانید!  فروش اینترنتی چیست؟ چرا کسب و کارها باید از آن بهره برند؟

برای تغییر ابتدا به موبایل، از حداقلتی که در پانل مدیریت رسانه پرس و جو تعریف شده استفاده کنید. برای نشان دادن پانل، دکمه پلاس را در سمت راست حاکم پرس و جو رسانه فشار داده و در طراحی سایت نگه دارید. برای استفاده از حداقل درخواستهای رسانه، بر روی دکمه حداقل کلیک کنید. در هر پروژه جدید، دو عنصر برای شما، بدن و یک کانتینر اصلی در دسترس خواهد بود. هر عنصری که به بوم اضافه می کنید. طرح ها نیز می توانند در مرورگر کروم شما در طراحی سایت پیش نمایش شوند مشاهده پیش نمایش در کروم است. ریپورتاژ آگهی و اهمیت آن در سئوی طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

طراحی سایت

طرح سی اس اس در طراحی سایت

کودک این ظرف اولیه در طراحی سایت است عناصر طراحی مانند جعبه، متن و تصاویر را می توان در امتداد سطح طراحی کشید. ابعاد را می توان با کشیدن نشانگرهای جعبه محدود، در طراحی سایت تغییر داد. برگه طرح بندی برای کنترل همه خواص سی اس اس جسم طراحی شده است. در اینجا شما می توانید نوع واحد، مانند پیکسل، ام و درصد را تغییر دهید. شما می توانید جعبه ها، متن ها یا تصاویر را در ظرف اصلی یا به عنوان فرزندان جعبه های دیگر در طراحی سایت قرار دهید.

تایپوگرافی در طراحی سایت یک ابزار جعبه متن برای ایجاد اشیاء متن طراحی شده است. برای کنترل پارامترهای متن، زبانه ظاهر را در طراحی سایت انتخاب کنید. اگر از حالت ویرایش متن خارج شوید، می توانید سبک های کل عنصر متن را کنترل کنید شما می توانید زمینه ها، مرزها و سایه ها را به متن در طراحی سایت اضافه کنید برای تغییر تنظیمات شبکه خود در ریفالو، ظرف اصلی را انتخاب کنید. در حال حاضر پنل تنظیمات گرید در تب لایوت در طراحی سایت تهران ظاهر می شود.

بخوانید!  خرید قالب وردپرسی سون و بررسی تخصصی آن

تنظیمات شبکه در طراحی سایت

در اینجا شما می توانید تعداد ستون ها، اندازه های آبگیر، گزینه ای برای نشان دادن زهکش های خارجی و تنظیم کدورت تعیین کنید. این تنظیمات می تواند و باید برای تمام نقطه های توقف در طراحی سایت تنظیم شود. هنگام تغییر یا تغییر اندازه اشیاء در سطح طراحی ریفالو، عناصر به شبکه متصل می شوند. شما گزینه ای را برای خاموش کردن در طراحی سایت ضربه بزنید. برای اضافه کردن یک تیپ کیت به پروژه طراحی سایت خود، روی نماد در پنل تایپوگرافی کلیک کنید.

برای اضافه کردن فونت به پروژه خود، بر روی تصویر کوچک کلیک کنید. جعبه آبی در سمت راست بالا از تصویر بند انگشتی نشان داده خواهد شد تا نشان دهد که یک فونت در طراحی سایت اضافه شده است. برگه سفارشی در گفتگو اجازه می دهد تا فونت های تیپ کیت را اضافه کنید. برای انجام این کار، هفت کاراکتر کیت را در طراحی سایت وارد کنید به فیلد ورودی هر گونه دارایی های تصویری که به پروژه طراحی سایت وارد شده اند، در پانل دارایی مشاهده می شود.  در زمان واقعی در دستگاه شما منعکس می شود.

طراحی سایت

طراحی سایت

مدیریت دارایی در طراحی سایت

لیستی از تمام دارایی های پروژه را مشاهده کنید. با کمک پنل دارایی می توانید تصاویر را با سایر تصاویر جایگزین کنید یا آنها را از پروژه طراحی سایت حذف کنید در اینجا می توانید ظاهر گرافیکی طراحی سایت شما می توانید سبک های مربوط به عناصر طراحی سایت خود را در زبانه ظاهر بازرس اموال اعمال کنید. گزینه های شیک شامل اضافه کردن مرزها، پس زمینه ها و سایه ها. شما می توانید سبک های ویژوال را از یک عنصر به هر تعداد عناصر انتخاب شده کپی کنید.

برای انجام این کار، عنصری را که طراحی کرده اید انتخاب کنید و به ویرایش کپی سبک های بصری در طراحی سایت بروید.  پیش نمایش در طراحی سایت اینسپکت در اینفالو یکپارچه شده است که اجازه می دهد تا نشان دهد که چگونه طراحی شما به طور واضح بر روی اندازه های مختلف صفحه نمایش در طراحی سایت کار می کند. برای استفاده از اینسفکیشن با ریفالو، شروع به بازبینی روی دسکتاپ و تمام دستگاههای خود کنید.

نمایش جزئیات طراحی سایت

شما به سادگی می توانید سی اس اس را بررسی کنید که عنصر کل را در سطح طراحی سایت توصیف می کند. برای گرفتن سی اس اس یک عنصر، عنصر را انتخاب کرده و سپس روی نماد در نوار دی او ام کلیک کنید. سی اس اس در پانل طرح بندی و یک ظاهر طراحی شده در هر پرس و جو رسانه ای که شما در طراحی سایت تعریف کرده اید. تمام سی اس اس را می توان به ویرایشگر کد شما انتخاب کرد. این اجازه می دهد تا توسعه دهندگان از نزدیک چشم انداز طراحی سایت اصلی را دنبال کنید.

بخوانید!  تفاوت بین ساب دامین، ادان دامین و پارک دامین چیست ؟

ریفالو در حال حاضر نسخه پیش نمایش است، به این معنی که برنامه قابلیت محدودی دارد. هدف تیم آن در طراحی سایت این است که اعضای جامعه را فرصتی برای امتحان کردن برنامه و شنیدن همه نظرات شما در انجمن طراحی سایت ریفالو بشنوند. به روز رسانی های آینده اجازه خواهد داد که یک فایل فتوشاپ یا تصویرگر به عنوان نقطه شروع وارد شود و سرعت پردازش طراحی پاسخگو برای کاربران این ابزارها را در طراحی سایت سریعتر کند. از دستگاه، با مشخص کردن آدرس آی پی دسک تاپ، یک اتصال به ریفالو را در طراحی سایت اضافه کنید. در حال حاضر، هر گونه تغییری که شما در ریفالو ایجاد می کنید.

طراحی سایت

طراحی سایت

بهینه سازی در طراحی سایت

این ویژگی به شما اجازه می دهد که محتوای خود را سریعتر با فایل های زمان اجرا در شبکه ادوبی تحویل بگیرید. برای انجام این کار، گزینه های میزبان زمان اجرا در گزینه سی دی ان در تنظیمات انتشار را در طراحی سایت انتخاب کنید. پروژه های شما سریعتر دانلود می شود و به نفع میزبانی کش با هیچ هزینه ای برای شما نیست. این گزینه به طور پیش فرض برای پروژه های طراحی سایت جدید در نظر گرفته شده و نیاز به اتصال به اینترنت برای شما پروژه های وب دارد.

بنابراین اگر شما به پروژه خود نیاز دارید که برای اجرای آفلاین یا مایل به استفاده از میزبانی در طراحی سایت خود باشید، فقط در گزینه های انتشار آن را علامت بزنید. در طراحی سایت این نسخه جدید از تحریک و لطف دیگر پیشرفت های دیگر، از جمله کدگذاری رنگ از عناصر، و یک ایدروپر فانتزی جدید به راحتی گرفتن رنگ از مرحله خود را روی نماد لبه بازرسی در سمت راست بالای آن در طراحی سایت کلیک کنید. این گزینه پنل بازرسی را باز می کند.

نوشته بررسی عملکرد طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.