0

بررسی مشکلات ایندکس محتوا در طراحی سایت

بررسی مشکلات ایندکس محتوا در طراحی سایت ، پس از طی کردن مراحل طراحی سایت و سئو مشکلات کوچک و بزرگی بر سر راه قرار می گیرد که یکی از مشکلات می توان به ایندکس نشدن صفحات سایت توسط گوگل و… اشاره کرد اگر می خواهید به راحتی وارد گوگل شوید حتما باید ایندکس شدن صفحات سایت در گوگل می باشد اگر ایندکس نشود صفحات شما حتی در صفحات آخر گوگل هم نمایش داده نمی شود اما در روند ایندکس کردن با دو مسئله بر می خوریم یکی آن که صفحات طراحی وب سایت با تاخیر بسیار زیاد و کندی ایندکس می شود و مسئله دیگری که کلا صفحات سایت در گوگل ایندکس نمی شود.

طراحی سایت دیجی کالا

 

طراحی سایت

طراحی سایت

حال ما در این بخش به دلایل ایندکس نشدن می پردازیم:

 

  • سرعت بارگزاری طراحی سایت

همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم و سرعت بارگزاری سایت را مهم شمردیم برای همین روزها بود چرا که وقتی در مرحله ایندکس کردن سایت شما کند باشد و سرعت پایینی داشته باشد گوگل به سراغ سایت های دیگری که سرعت آن ها بالا می باشد می رود و به ایندکس کردن آن ها می پردازد.

 

  • سرعت به روز رسانی طراحی سایت

اگر زود زود طراحی سایت تهران خود را به روز رسانی کنید و خود را با امکانات روز هماهنگ سازید گوگل به شما علاقمند خواهد شد و سرعت خزنده خود را با سرعت به روز رسانی اطلاعات شما هماهنگ می کند.

 

  • عدم تایید طراحی سایت های جدید
بخوانید!  مراحل طراحی سایت فروشگاهی موفق

سایت های جدید به سرعت توسط گوگل و دیگر موتور های جستجوگر ایندکس نمی شود یک طراحی سایت رتبه خود را در نتایج جستجویش می گیرد.به همین دلیل ساخت لینک و لینک بیلدینگ برای سایت های جدید بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

  • نبود لینک های داخلی و خارجی در طراحی سایت

صفحات سایت باید حتما به صفحات دیگری خارج از صفحه خودشان لینک داده شود .موتورهای جستجوگر در نتایج خود، صفحاتی را که به صفحه‌ای داخلی همان سایت یا صفحه‌ای خارجی لینک نشود را ایندکس نمی کند چرا که گوگل به راحتی نمی تواند آن صفحه را پیدا کند و به تغییرات آن بپردازند.

 

  • طراحی نامناسب طراحی سایت ها

اگر ساختار و طراحی سایت به نحوی باشد که گوگل هنگام جستجو به راحتی نتواند لینک‌های مورد استفاده شما را در طراحی سایت پیدا کند و همچنین برای یافتن محتوای سایت شما دچار اختلالی شود، بنابراین مشکلاتی در مسیر ایندکس شدن سایت شما به وجود خواهد آمد.برنامه نویس طراحی سایت شما باید حواسشان به این موضوع باشد.

نوشته بررسی مشکلات ایندکس محتوا در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.