0

بروز کردن طراحی سایت با روش های جدید

بروز کردن طراحی سایت با روش های جدید آیا می دانید طراحی سایت ضعیف می تواند به نرخ تبدیل و نرخ فروش صدمه وارد کند؟ یک طراحی سایت که جذابیت برای جذب کاربران را ندارد نیازمند به روز رسانی است. تفاوتی ندارد که طراحی سایت شما به کدام شرکت یا سازمان اختصاص دارد داشتن استراتژی صحیح برای طراحی سایت و فرآیند به روز رسانی امری حیاتی است و نباید از آن غافل شد. باید بدانید چه فاکتور هایی دیگر جذابیت و کارایی ندارد و در مقابل چه فاکتور هایی مورد پسند کاربران است و به سهولت استفاده آن ها از طراحی سایت و یا طراحی اپلیکیشن شما کمک می کند.

علاوه بر این هدف خود از طراحی سایت و این که چه نیاز های و خواسته هایی از طراحی سایت خود دارید می بایست برنامه ریزی شود. از طرف دیگر آیا می دانید که ترافیک طراحی وب سایت چه مزایایی برای شما به دنبال دارد؟ و در صورتی که کاربران تمایلی به بازدید از صفحات طراحی سایت شما نداشته باشند چه اتفاقی می افتد؟ در ادامه مقاله در خصوص یکی از فعالیت های مهم که برای پیشبرد اهداف خود از طراحی سایت و جذب کاربران می توانید انجام دهید صحبت می کنیم.

 

طراحی سایت

 

بروز رسانی طراحی سایت

برخی از مدیران سایت ها می پرسند خب از کجا بفهمیم که زمان به روز رسانی طراحی سایت رسیده است؟ در این جا سه سوال مطرح شده که از پاسخ آن ها می توانید متوجه شوید طراحی سایت شما نیاز به به روز رسانی دارد یا خیر.

بخوانید!  راز های طراحی سایت

آیا ظاهر طراحی سایت قدیمی شده است؟

آیا میزان نرخ فروش شما از طراحی سایت فروشگاهی کاهش یافته است؟

آیا در خصوص تجربه کاربری و یا اختلالات مربوط به طراحی سایت انتقاداتی دریافت کرده اید؟

اگر پاسخ شما به هر کدام از این سوال ها مثبت است زمان آن فرا رسیده که وب سایت خود را به روز رسانی کنید و این امری ضروری به حساب می آید. همچنین توجه به برندینگ نیز اهمیت زیادی دارد اما در ادامه در خصوص به روز رسانی  توضیح می دهیم.

 

چگونه طراحی سایت خود را به روز رسانی کنیم؟

به روز رسانی طراحی سایتی که از مدت ها قبل وجود داشته ممکن است در ابتدا به عنوان چالشی غافلگیر کننده به نظر بیاید. شما باید به تمام محتوایی که تا به حال تولید کرده اید توجه داشته باشید. برای این که پروسه به روز رسانی طراحی سایت را آسان تر و اثر بخش تر کنید می توانید استراتژی زیر را دنبال کنید.

  • شناخت و آنالیز رقبا

با دقت ۱۰ رقیب برتر و قدرتمند خود را شناسایی کنید. ببینید که ظاهر طراحی وب سایت رقبا چگونه است و از چه استراتژی استفاده می کنند؟ علاوه بر این نقاط ضعف آن ها را پیدا کنید. به دنبال آن طراحی سایت خود را به گونه ای به روز رسانی کنید که سرعت لود بالاتر، خدمات بهتر و المان های بصری جذاب تری ارائه دهید.

  • طراحی قالب های ساختگی

استفاده از قالب های ساختگی به شما کمک می کند تا وب سایت را قبل از ثبت در گوگل مشاهده کنید. زمانی که از قالب های ساختگی استفاده می کنید می توانید هر کدام از المان های مورد نظر خود را دقیقا در صفحه و قسمت دلخواه قرار دهید و مشاهده کنید آن را ارزیابی کنید.

  • طراحی جدیدی را شروع کنید
بخوانید!  چگونه برای طراحی سایت خود یک ایمیل بسازیم؟

بار دیگر المان های وب سایت خود را طراحی کنید. دریابید کدام یک از عناصر در تمام صفحات گسترش پیدا کرده است به استثنا برای مثال صفحه های فرود و کدام یک در صفحات منحصر به فرد وجود دارند. از صفحات وبلاگ خود نیز غافل نشوید صفحات call to action ، سایز تصاویر و سایر عناصر بصری نیازمند توجه بالایی هستند.

 

طراحی سایت

 

۷ گام برای راه اندازی دوباره طراحی سایت به روز رسانی شده

  1. طراحی سایت قدیمی را آنالیز و ارزیابی کنید.

طراحی سایت قدیمی و جدید را مقایسه کنید ببینید کدام یک از عناصر کارایی دارند و کدام یک ندارند.

  1. اولویت های خود را مشخص کنید.

در به روز رسانی طراحی سایت تمام وب سایت نباید تغییر کند در واقع فاکتور هایی که عملکرد سایت را بهتر می کند را تقویت کنید.

  1. مخاطبان طراحی سایت خود را پیدا کنید.

همان گونه شما در تلاش هستید خدمات و محصولات خود را توسعه دهید مخاطبان شما نیز در حال تغییر و تکامل هستند.

  1. فاکتور هایی که در طراحی سایت جدید کارایی بیشتری دارند را پیدا کنید.

تغییر تمام عناصر طراحی وب سایت ضروری نیست و لزوما موجب بهبود عملکرد سایت نمی شود. برای مثال اگر لوگوی طراحی سایت تاثیر مثبتی در جذب مخاطب برای طراحی سایت داشته است نیاز به روز رسانی و یا تغییر آن ندارید.

  1. لیستی از تغییرات دلخواه خود از طراحی سایت تهیه کنید.

به این قسمت به عنوان لیست آرزو ها نگاه کنید و با دقت آن را انجام دهید.

  1. اهداف جدید خود را مشخص کنید.
بخوانید!  کسب و کار آنلاین چه مزایایی برای صاحب کسب و کار دارد! (قسمت دوم)

هر کدام از عناصری که تغییر می دهید باعث دلیلی داشته باشد بنابراین هدف و دلیل برای خود مشخص کنید.

  1. پروژه بروز رسانی طراحی سایت را آغاز کنید.

 

 

 

نوشته بروز کردن طراحی سایت با روش های جدید اولین بار در پدیدار شد.