0

بر چسب عنوان یا title tag چیست ؟ چه تاثیری بر روی سئو دارد؟

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و با این حال در فکر طراحی سایت هستید ، باید بدانید که در حال برداشتن قدمی هستید که شما را از بیش از ۵۰ درصد رقیبانتان جلو می اندازد. بنابر این شاید بد نباشد که اطلاعات اولیه خود را از دانش پایه طراحی سایت و بهینه سازی سایت را تکمیل کنید. زیرا مهم ترین مسئله برای یک کسب و کار کوچک این است که رتبه سئو سایت خوبی داشته باشد و در لیست نتایج گوگل قابل دسترسی باشد. در ادامه با ما باشید تا با بر چسب عنوان یا title tag و تاثیر آن بر روی سئو سایت آشنا شوید.

نحوه رتبه بندی وب سایت شما در موتور جستجو گوگل به چه صورت است؟

قوانین بهینه سازی وب سایت به منظور اختصاص رتبه مناسب برای وب سایت ها در لیست نتایج جستجو می باشند. پیش از اینکه موتور های جستجو برای نمایش وب سایت ها قوانین را مشخص کنند ، لیست نتایج صرفا بر اساس زمان انتشار مطالب در فضای مجازی مشخص می شد. بنابراین وب سایت هایی که به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده بودند شانسی برای جذب بازدید کننده را نداشتند.

اما امروزه با توجه به قوانین سئو که بر روی رتبه بندی سایت ها تاثیر می گذارد ، نتایج جستجو ارزش بیشتری پیدا کرده اند. این ارزش فقط برای مدیران وب سایت هایی که می توانند ترافیک بیشتری را به سمت خود بکشند نیست. بلکه کاربران نیز از وجود قوانین سئو بهره می برند . به این صورت که مطالبی که در نتایج حاصل می شود ، به روز تر ، نزدیکتر به موضوع و تکراری نمی باشد.

یکی از مواردی که در نمایش مطلب بر اساس کلمات کلیدی که جستجو می شود تاثیر گذار است ، بر چسب عنوان یا title tag می باشد.

بخوانید!  دلایل عدم موفقیت طراحی سایت

بر چسب عنوان یا title tag چیست؟

زمانی صحبت از جستجو اینترنتی و لیست نتایج صحبت به میان می آید ، بر چسب عنوان یکی از مهمترین ویژگی ها می باشد که باید آن را در نظر بگیرید. استفاده مناسب از برچسب عنوان نه تنها مختصری از صفحه وب سایت شما است ، بلکه یک عامل ترغیب کننده است که کاربران صفحه وب سایت شما را بازدید کنند.

باید در نظر بگیرید که هدف شما بالا آمدن رتبه سایت بر اساس چه کلمات می باشد. رتبه سایت خوب برای کلمات کلیدی که توسط کاربران جستجو نمی شوند هیچ ارزشی ندارد. بنابر این اگر قصد شما این است که بازدید کننده ای را جذب کنید که پتانسیل تبدیل به مشتری را داشته باشد و بتوانید از آن بازدید کننده کسب درآمد کنید لازم است که به بر چسب عنوان دقت کنید.

برای شروع لازم است که ابتدا با بر چسب عنوان آشنا شوید. بر چسب عنوان همان متنی کوتاهی است که در لیست نتایج نمایش داده می شود. این متن را می توانید بر روی صفحه مرورگر نیز مشاهده کنید.

تگ عنوان یا title tag چیست

تعداد کاراکتر هایی که برای بر چسب عنوان در نظر گرفته میشود بین ۵۵ تا ۷۰ کاراکتر است. این یک مقدار مناسب برای نوشتن یک عنوان است که علاوه بر تاثیر بر روی موتور های جستجو ، برای بازدید کنندگان نیز جذاب و تاثیر گذار باشد.

حال که با بر چسب عنوان آشنا شدید ، زمان آشنا شدن با مراحل بهینه سازی برچسب عنوان است:

۱- چه نوع بازدید کننده ای می خواهید؟

برچسب عنوان شانسی است که می تواند شما را به هدف مورد نظرتان از جذب بازدید کننده برساند.
جستجوگرها معمولا به سه دسته تقسیم می شوند:

      کسانی که به دنبال اطلاعات در مورد موضوع هستند