0

بهبود ترافیک طراحی سایت

بهبود ترافیک طراحی سایت مقدمه در این مقاله برای شما مطالبی در مورد ترافیک پایین در طراحی سایت آماده کرده ایم تا متوجه شوید در مواقعی که ترافیک شما پایین آمد چه کار کنید نکات امروز می تواند بسیار کاربردی و موثر باشد و باعث افزایش رتبه ی شما شود.

مواجه شدن با ترافیک پایین ، در هنگام مواجه شدن با ترافیک پایین در طراحی سایت، اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که رنکینگ سایت خود را بررسی کنید گاهی دلیل افت ترافیک سایت شما افت رتبه ی شما در گوگل است این کاملا منطقی است که وقتی رتبه طراحی سایت شما در گوگل افت کند ترافیک شما کم خواهد شد.

طراحی سایت مجله اینترنتی آرگا

 

طراحی سایت

طراحی سایت

چه کارهایی که می توانید برای بهبود ترافیک سایت انجام دهید ؟

از شبکه های اجتماعی بهره ببرید : دنیای امروز دنیای ارتباطات است همه به وسیله ی تلفن های همراه از فضای مجازی اطلاعات کسب می کنند و اخبارزیادی از طریق طراحی وب سایت ها منتشر می شود حتی تلگرام و توییتر و فیسبوک و شبکه های اجتماعی در این دسته قرار می گیرند امروزه نقش شبکه های اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست در واقع به کمک طراحی سایت و شبکه های اجتماعی می توانید بر افزایش درآمد از کسب و کار خود تمرکز کنید.

نظر دهی در دیگر بلاگ ها : وقتی مطلبی را می خوانید و از آن خوشتان می آید می توانید در مورد آن نظر بدهید این مورد بسیار قابل قبول است اما اگر بدون توجه به مطلب تنها بر روی نظر تبلیغاتی تمرکز کنید به هیچ وجه برای سایت شما خوب نیست

بخوانید!  چند نکته مهم در طراحی سایت فلت

محتوای موثر تولید کنید : برای بهبود ترافیک سایت خود لازم است طراحی سایت خود را چک کنید و محتوای بلاگ خود را به صورت منظم بروزرسانی کنید ببینید چه محتوایی کاربران را جذب می کند و نوشتن مطالب مشابه آن را شروع کند تا ترافیک شما بهبود یابد.

 

اهمیت خبر نامه در طراحی سایت چیست ؟

یکی از مواردی که باعث افزایش ترافیک در طراحی سایت می شود این است که کاربران را از مطالب خود با خبر کنید اطلاع رسانی از رویدادها در طراحی سایت کمک می کند تا ترافیک بیشتری جذب کنید حتی می توانید با ارسال ایمیل خود را در ذهن آنان نگه دارید.

اثر تبلیغ پس از طراحی سایت چیست ؟ اگر بودجه ی کافی در اختیار داشته باشید می توانید پس از طراحی سایت تهران ، از تبلیغات برای سایت خود بهره ببرید تبلیغات در گوگل بهترین نوع تبلیغات محسوب می شود و استفاده از آن می تواند به شما در جذب ترافیک کمک کند.

نوشته بهبود ترافیک طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.