0

بهترین راه های کسب درآمد از وردپرس

وردپرس به دلیل قابلیت های بسیار زیادی که در اختیار کاربران خود به صورت رایگان قرار می دهد یکی از سیستم های مدیریت محتوا محسوب می گردد. افراد بعد از خرید هاست و دامنه و راه اندازی وب سایت وردپرسی می توانند از روش های مختلفی به کسب درآمد از وردپرس بپردازند. به همین منظور نیاز است که با انواع روش های کسب درآمد از وردپرس  آشنایی لازم را پیدا کنید تا بتوانید از آنها به نفع کسب و کار خودتان بهره ببرید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به شما بگوییم که چگونه می توانید از طریق وردپرس کسب درآمد کنید. پس همراه ما باشید. 🙂

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

  • معرفی راه های کسب درآمد با وردپرس
  • آموزش کسب درآمد از وردپرس

معرفی راه های کسب درآمد با وردپرس

وردپرس یک سیستم های مدیریت محتوا ارزشمند بشمار می رود که به دلیل قابلیت های مناسبی که در ساده ترین حالت ممکن در اختیار افراد قرار می دهد دارای محبوبت زیادی در میان عموم به ویژه افراد مبتدی است. افراد امروزه از این سیستم مدیریت محتوا محبوب برای راه اندازی هرگونه وب سایتی از وبسایت های خبری و بلاگ گرفته تا وبسایت های فروشگاهی به شکلی بهینه استفاده می کنند. خبر خوب این است که افراد می توانند با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا و به کمک روش هایی که در ادامه به آنها اشاره می شود کسب درآمد کنند و در واقع وردپرس یک بستر بسیار مناسب برای کسب درآمد به شمار می رود. در این مقاله آموزش کسب درآمد از وردپرس را به شما ارائه خواهیم داد. پس اگر شما هم جزء افرادی هستید که می خواهید به شکلی هوشمندانه و با استفاده از راه های کسب درآمد از وردپرس که در ادامه به آنها اشاره می شود درآمد خوبی را به دست بیاورید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش رایگان وردپرس

آموزش راه های کسب درآمد از وردپرس

کسب درآمد از وردپرس میان افراد رواج یافته و حتی به عنوان شغل اصلی نیز انتخاب می شود. به طور کلی برای کسب درآمد با راه اندازی وب سایت وردپرسی روش ها و ایده های مختلفی وجود دارد که راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی آنلاین یکی از اصلی ترین و رایج ترین آنهاست. اما واقعیت این است که روش های مختلف دیگری نیز وجود دارد که به شما این امکان را می دهند تا از طریق وب سایت وردپرسی خود کسب درآمد کنید. در ادامه به برخی از اصلی ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  1. راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  2. تولید محتوا به صورت فریلنسر
  3. تولید و فروش افزونه
  4. تولید و فروش قالب
  5. راه اندازی وبلاگ
  6. تبلیغات کسب و کارهای آنلاین
  7. بازاریابی وابسته
  8. فروش دوره های آموزش وردپرس
  9. ارائه خدمات سئو و بازاریابی دیجیتال
  10. سفارشی سازی قالب ها

در ادامه هر یک از موارد عنوان شده را به شکلی دقیق تر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1. راه اندازی فروشگاه اینترنتی

امروزه افراد تمایل زیادی به خرید آنلاین پیدا کرده اند. چرا که می توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. وردپرس یکی از بهترین گزینه های موجود برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است.

شما می توانید به راحتی و تنها با نصب یک افزونه مناسب مثل ووکامرس وب سایت وردپرسی خود را به یک وب سایت فروشگاهی تبدیل کنید و کسب و کار خود را راه بیندازید. ووکامرس در مقایسه با سایر پلتفرم های فروشگاه اینترنتی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و مهم ترین آن رایگان بودن تمامی خدمات و ویژگی های آن است.

بخوانید!  ۴ پروسه که برای نوشتن محتوای خوب و تاثیر گذار

مجموعه میزبان فا برای اولین بار در کشور از سرویس هاست، تحت عنوان هاست ووکامرس رونمایی کرده که مخصوص پلتفرم وردپرس و سایت های فروشگاهی پیاده شده تحت ووکامرس بهینه سازی شده است.

هاست ووکامرس

2. تولید محتوا به صورت فریلنسر

شما به راحتی و تنها با داشتن یک سیستم کامپیوتر و اتصال اینترنتی مناسب می توانید به راحتی محتوا با موضوعاتی جذاب را آماده کرده و در وب سایت خود یا دیگر وب سایت های فعال در بستر اینترنت منتشر کنید. در حال حاضر میلیون ها وب سایت فعال در بستر اینترنت وجود دارند که به محتوای جدید و مناسب برای بهبود عملکرد خود در رقابت با وب سایت های دیگر نیاز دارند. تنها کاری که شما باید انجام دهید پیدا کردن حوزه تخصصی خود و نوشتن درباره آن است. سپس می توانید نوشته های خود را به وب سایت های مرتبط  ارائه داده و در قبال آن هزینه ای را دریافت دهید.

آموزش کسب درآمد از وردپرس

3. تولید و فروش افزونه به منظور کسب درآمد از وردپرس

اگر شما از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنید تاکنون بارها و بارها برای بهبود عمکرد وب سایت خود در زمینه های مختلف از افزونه ها استفاده کرده اید. در حال حاضر هزاران افزونه مختلف در بستر اینترنت وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید قابلیت های مختلف دیگری را به وب سایت خود بیفزایید. به عنوان مثال افزونه یوآست یکی از اصلی ترین افزونه هایی است که از آن برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو استفاده می شود. حال با توجه به اینکه وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متن باز است می توانید به عنوان یک تولید کننده و فروشنده افزونه فعالیت داشته باشید. به همین منظور باید بررسی کرده و ببینید که دقیقاً چه افزونه هایی برای وب سایت های وردپرسی مناسب می باشد و سپس اقدام به تولید آنها به عنوان یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس نمایید. به طور قطع افراد ترجیح می دهند تا برای تهیه افزونه ای که به یکی از نیازهای اصلی آنها پاسخ داده یا یکی از مشکلات اصلی آنها را مرتفع می سازد، هزینه کنند. حتی می توانید در خصوص فارسی سازی قالب یا افزونه نیز اقدام نموده و سپس نسخه ترجمه شده آن را به فروش برسانید.

4. تولید و فروش قالب

تهیه قالب مناسب به اندازه افزونه ها دارای اهمیت است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متن باز است و با نصب آن روی هاست خود در ابتدا وب سایتی با ظاهر مشترک با هزاران کاربر دیگر را خواهید داشت. اما اگر بخواهید وب سایت خود را شخصی سازی کرده و از ویژگی های متفاوت قالب های مختلف استفاده کنید باید از قالب های طراحی شده موجود استفاده نمایید. به همین منظور افراد بسیاری هستند که با توجه به دانشی که دارند تلاش می کنند تا قالب هایی با ویژگی های منحصر به فرد و ظاهری چشمگیر را ایجاد نمایند و به علاقه مندان به فروش برسانند. از این روش نیز به عنوان یکی دیگر از راه های کسب درآمد از وردپرس یاد می شود. در نتیجه آن شما می توانید قالبی را طراحی کنید که تصور می کنید بیشترین همخوانی را با نیازهای کاربران سیستم مدیریت محتوا وردپرس دارد. سپس قالب طراحی شده خود را به فروش برسانید و از این طریق کسب درآمد کنید.

بخوانید!  معرفی بهترین نرم افزار ftp برای اتصال به هاست

5. راه اندازی وبلاگ یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس

یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد از وردپرس که می توان به آن اشاره کرد، راه اندازی وبلاگ برای مشتریان مورد نظرتان است. در حال حاضر افراد بسیاری وجود دارند که دوست دارند در بستر اینترنت دیده شوند و به همین دلیل به راه اندازی وب سایت برای خود اقدام می کنند. اما گاهاً به دلیل نداشتن فرصت کافی برای کار کردن روی وبلاگ خود یا شاید هم نداشتن مهارت های لازم نمی توانند به شکل مناسبی وب سایت خود را مدیریت نمایند. در چنین شرایطی شما می توانید به صورت تخصصی در زمینه ایجاد وبلاگ روی وب سایت کاربران وردپرس فعالیت کرده و ازین طریق کسب درآمد کنید. در واقع می توانید وظیفه تولید محتوا ومدیریت بلاگ سایر سایت ها را برعهده بگیرید.

بررسی راه های کسب درآمد از وردپرس

راه اندازی یک وبلاگ در واقع تولید محتوا مناسب و انتخاب قالب و افزونه های مناسب را نیز دربر می گیرد. به همین دلیل است که می تواند بحث راه اندازی وبلاگ برای مشتریان را یک روش مناسب برای کسب درآمد از وردپرس دانست.

6. تبلیغات کسب و کارهای آنلاین

شما می توانید از تبلیغات کلمه ای نیز به عنوان یک روش مناسب از میان راه های کسب درآمد از وردپرس استفاده کنید. به همین منظور باید با استفاده از کلمات مرتبط در مقالات و نوشته های وبلاگ خود تبلیغات مناسبی را برای کسب و کارهای آنلاین دیگر انجام دهید. سپس در ازای هر کلیک یا impression هزینه ای را دریافت نمایید. در واقع در چنین شرایطی هر چقدر که شما بتوانید ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت مربوطه بفرستید، درآمد بیشتری را خواهید داشت.

7. کسب درآمد از وردپرس با بازاریابی وابسته

بسیاری از افراد از بازاریابی وابسته به عنوان یک راه حل بسیار مناسب برای کسب درآمد از وردپرس استفاده می کنند. برای اینکار تنها کاری که باید انجام دهید تبلیغات یک محصول یا خدمت برای کاربران وب سایتتان است. در واقع باید کاربران خود را راضی کنید که محصول یا خدمتی که معرفی می کنید مناسب و ارزشمند است و در نتیجه ارزش خرید را دارد. سپس در ازای هر خریدی که به واسطه تبلیغات شما صورت می گیرد، پورسانتی را به دست خواهید آورد. اما در خصوص محصول یا خدمتی که تبلیغ می کنید محتاط باشید. چرا که تبلیغ یک محصول یا خدمت نامناسب می تواند به اعتبار شما لطمه زده و تلاش هایتان را بی ثمر کند.

به عنوان مثال در مجموعه میزبان فا نیز می توانید با ثبتنام  و مراجعه به ناحیه کاربری لینک مربوط به بازایابی خود را دریافت نموده و کسب درآمد نمایید.

وبسایت اصلی میزبان فا

8. فروش دوره های آموزش وردپرس

اگر شما به اندازه کافی روی موضوعات مربوط به وردپرس تسلط دارید، می توانید از طریق ساخت ویدیوهای آموزشی کسب درآمد کنید. در حال حاضر بسیاری از افراد از اینترنت به عنوان یک بستر مناسب برای یادگیری مهارت های جدید استفاده می کنند و وردپرس نیز یکی از بهترین گزینه هایی است که شما می توانید به منظور تولید ویدیوهای آموزشی مورد استفاده قرار دهید.

کسب درآمد از وردپرس با بازاریابی وابسته

تنها کافی است با اعتماد به نفس جلو دوربین ایستاده و آموزش هایی که هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای تر ممکن است به آنها نیاز داشته باشند را تهیه نمایید. سپس به راحتی می توانید با استفاده از تبلیغات مناسب ویدیوهای خود را معرفی و به علاقه مندان این حوزه به فروش برسانید.

بخوانید!  مدیریت انواع لینک های سایت با حفظ ارزش سئو

9. ارائه خدمات سئو و بازاریابی دیجیتال

گر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که روی یادگیری نحوه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو زمان گذاشته اید و در این زمینه نیز عملکرد خوبی را داشته اید، می توانید از دانش خود در این زمینه به عنوان یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس استفاده کنید. چرا که شما با راه اندازی یک وب سایت به تنهایی نمی توانید عملکرد موفقیت آمیزی را در بستر اینترنت داشته باشید و باید روی بهینه سازی آن نیز وقت بگذارید. بحث سئو به طور کلی موضوعی پیچیده است و همین امر نیز باعث می شود تا خیلی از افراد در این زمینه دچار مشکل شوند. به همین دلیل است که افرادی که دارای دانش تخصصی کافی در این زمینه هستند می توانند با ارائه خدمات سئو به راحتی کسب درآمد از وردپرس را تجربه کنند.

در خصوص بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می توانید از راهنمای جامع زیر کمک بگیرید و سایت موردنظرتان را به نتایج ابدایی گوگل هدایت کنید.

فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت

در کنار بحث بهینه سازی و ارائه خدمات مربوط به آن می توانید روی دیجیتال مارکتینگ نیز سرمایه گذاری کنید. در واقع در کنار سئو، صاحبان وب سایت های وردپرسی باید روی دیجیتال مارکتینگ نیز زمان بگذارند تا بتوانند عملکرد مناسبی را در میان رقبای حوزه خود داشته باشند. دیجیتال مارکتینگ بسیار وسیع است که بخش های مختلفی را شامل می شود و همه کسب و کارها نیاز دارند که به صورت اصولی و برنامه ریزی شده در این حوزه گام بردارند. به همین دلیل است که شما می توانید در کنار سئو سایت و با ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال کسب درآمد از وردپرس را تجربه کنید.

10. سفارشی سازی قالب ها

اگر شما یک توسعه دهنده وب با دانش تخصصی مناسب و زمان کافی هستید می توانید باارائه قالب های سفارشی سازی شدهمی توانید در خصوص  کسب درآمد از وردپرس اقدام کنید. بسیاری از افراد تازه کار بعد از نصب وردپرس دقیقاً نمی دانند که باید چه کاری را انجام دهند و همین امر نیز سبب می شود تا نتوانند وب سایت خود را از نظر ظاهری به شکل مناسبی بهینه سازی نمایند. در چنین شرایطی شما می توانید در زمینه های حرفه ای و اصلی که باعث بهبود ظاهر وب سایت می شود به آنها کمک نمایید. برخی از اقداماتی که می توانید در این زمینه داشته باشید، عبارتند از:

  • شخصی سازی پلتفرم های اصلی صفحات
  • طراحی لوگو
  • آموزش تنظیمات فروشگاه های اینترنتی
  • آموزش پیکربندی افزونه ها
  • توسعه سایت
  • و…

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا محبوب است که بعد از خریداری یک هاست مثل هاست مخصوص وردپرس یا هاست ایران توسط بخش اعظمی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی انتخاب می شود. شما می توانید به روش های مختلفی و با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا محبوب کسب درآمد از وردپرس را تجربه کنید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا راه های کسب درآمد از وردپرس را به شما آموزش دهیم. با استفاده از محتوای بیان شده در این مقاله می توانید نحوه کسب درآمد از وردپرس را یاد گرفته و درآمدزایی خوبی را داشته باشید. امیدواریم که آموزش های قرار گرفته در این مقاله برای شما مفید واقع شود و بتوانید به خوبی درآمدزایی نمایید.

خرید هاست مخصوص وردپرس

نوشته بهترین راه های کسب درآمد از وردپرس اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.