0

به این ۸ دلیل شما نیاز به یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید

جالب است که در عصر تلفن های هوشمند، تبلت ها و ساعت های هوشمند هنوز برخی از صاحبان کسب و کار که با آنان ملاقات می‌کنیم از ما این سوال را می‌پرسند که «چرا ما به وب سایت برای کسب و کار خود نیاز داریم؟»پیش از این در مقالات دیگری به این سوال پاسخ داده ایم اما در این نوشتار می خواهیم از زوایای دیگری اهمیت وب سایت برای کسب و کار ها را بررسی کنیم.

ما در اینجا برای کسانی که نیاز به متقاعد کردن بیشتر در مورد وب سایت برای کسب و کار دارند ۸ مورد از دلایل قانع کننده آورده ایم که نشان می‌دهد چرا نیاز به یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار دارند:

۱- داشتن یک وب سایت حرفه ای کسب و کار به شما اعتبار می‌دهد

اولین واکنشی که مصرف کنندگان در مورد یک چیز جدید مثلا در مورد برند شما از خود نشان می‌دهند این است که در گوشی های هوشمند خود سرچ کنند و تلاش کنند که آن را به صورت آنلاین پیدا کنند. آن‌ها به وب سایت یا صفحه فیس بوک شما سر می‌زنند فقط برای اینکه ببینند دیگران درمورد شما یا محصولات و خدمات شما چه می‌گویند.

صاحبان کسب و کار در مورد این موضوع چه فکر می‌کنند؟ یک نظر سنجی در سال ۲۰۱۳ نشان می‌دهد که ۶۵ درصد از کسب و کارهای کوچک در سراسر جهان تصمیم به ایجاد وب سایت برای کسب و کار خود به منظور اعتبار بخشیدن به کسب و کارشان گرفته اند.

درواقع یک بررسی در سال ۲۰۱۳ نشان می‌دهد که ۵۶ درصد از مردم به کسب و کارهای بدون وب سایت اعتماد نمی‌کنند که این رقم در سال های بعد بیشتر و بیشتر شده است.

بخوانید!  چگونه می‌توانید یک ایده خوب برای کسب و کار دیجیتال انتخاب کنید؟

۲- شما یک ابزار بازاریابی اضافه دریافت می‌کنید

با داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود می‌توانید تبلیغات و اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را در وب سایتتان انتشار دهید. این اطلاعات را می‌توانید به راحتی از طریق ایمیل به مشتریان یا مشتریان موجود خود و از طریق رسانه های اجتماعی به دنبال کنندگان و یا حتی کسانی که نمی‌شناسید و فکر می‌کنید ممکن است محصولات یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو یا رسانه های اجتماعی مورد علاقه آن‌ها باشد گسترش دهید. همه این کارها را بدون ترک صندلی محل کارتان و تنها از طریق وب سایت انجام خواهید داد.

بدیهی است که این بدان معنا نیست که شما بازاریابی محلی خود را فراموش کرده اید. مطمئنن بازاریابی آنلاین باید با تلاش های فیزیکی شما همراه باشد اما داشتن یک وب سایت برای کسب و کار، گزینه های بازاریابی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و باعث می‌شود پیغام شما را هزاران نفر دیگر مشاهده کنند. این قطعا فرصتی نیست که هرکسی بخواهد در راه رسیدن به موفقیت در کسب و کار از دست بدهد.

۳- وب سایت شما به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است

در حالی که فروشگاه فیزیکی شما ساعت کاری محدود دارد، وب سایت شما شبانه روزی و ۲۴ ساعته و بدون توقف در حال کار کردن است و هرگز نمی‌خوابد. یک بازدید کننده می‌تواند ساعت ۲ صبح به وب سایت شما سر بزند تا ساعت کاری روز بعدتان را بررسی کند یا اینکه اگر موردی را می‌خواهد در مورد کسب و کار شما بداند مجبور نیست تا ساعت ۱۰ صبح روز بعد صبر کند و منتظر بماند تا بتواند با فروشگاه شما تماس بگیرد. این امر باعث صرفه جویی در زمان پاسخگویی به سوالات مشتریان و مصرف کنندگان می‌شود و همچنین صرفه جویی در هزینه ها.

بخوانید!  دورهمی در اینترنت به سبک وبینار؛ سمینار آنلاین چیست؟

۴- کسب و کار شما می‌تواند به صورت دیجیتالی جهانی شود

فروشگاه فیزیکی شما احتمالا محدود به مکان های اطراف خود خواهد بود. در حالی که یک وب سایت برای کسب و کار شما به صورت حرفه ای، تمام دنیا را به سوی کسب و کار شما باز می‌کند. محصولات و خدمات شما می‌تواند از طریق یک جستجوی ساده در هر کجای دنیا پیدا شود. درواقع کسب و کار شما می‌تواند بدون اینکه محل فیزیکی خود را ترک کند از طریق حضور آنلاین در قالب یک وب سایت، جهانی شود.

۵- بازخوردهای ارزشمندی کسب می‌کنید

یک وب سایت برای کسب و کار به شما این اجازه را می‌دهد تا با مشتریان خود بحث و گفتگو کنید و نظرات آن‌ها را از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی دریافت کنید. بسته به اینکه این بازخوردها چه نوع بازخوردی است مثلا شکایت است، تعریف است یا صرفا یک بازخورد عمومی است، وب سایت شما می‌تواند ارتباط بهتری با مخاطب برقرار کند و نحوه پاسخگویی برای شما را آسان تر کند.

۶- صرفه جویی در زمان با وجود ارائه خدمات بهتر به مشتریان

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار متوجه خواهید شد که بسیاری از مشتریان یک سوال تکراری را بارها و بارها از شما خواهند پرسید. شما با ایجاد قسمتی در سایت خود به عنوان «سوالات متداول» یا «پرسش و پاسخ» می‌توانید همه این سوال ها را در یک جا جمع کنید و پاسخ آن‌ها را به صورت یکسان بدهید و تا حد زیادی در زمان صرفه جویی کنید. مشتریانی که ابتدا شما را به صورت آنلاین پیدا می‌کنند قادر خواهند بود تا پاسخ سوالات خود را به سرعت دریافت کنند و احساس کنند که شما به نیاز آن‌ها از قبل پاسخ داده اید.

بخوانید!  تولید محتوا – نکاتی برای افزایش نرخ مشارکت از طریق تولید محتوا

۷- به صورت آنلاین رقابت می‌کنید

اگر مشتریان شما محصولات شما را به صورت آنلاین پیدا نکنند، مطمئن باشید که آن‌ها را در سایت رقیبان شما و کسب و کار آنلاین دیگری پیدا خواهند کرد. در حالی که شما هنوز در حال بحث کردن در مورد این موضوع هستید که آیا باید آنلاین باشید و وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید یا خیر، مشتریان بالقوه شما در حال کمک به رقبایتان هستند.

اگر هنوز متقاعد نشدید ، شاید برایتان جالب باشد که بدانید یک تحقیق در سال ۲۰۰۷ نشان داد که از هر ۴ نفر ۳ نفر آن‌ها از موتورهای جستجو مثل گوگل برای پیدا کردن کسب و کارهای محلی استفاده می‌کنند. این در حالی است که امروزه با گسترش تکنولوژی اینترنت افراد بیشتری به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند.

۸- مشتریان خود را بهتر از قبل می‌شناسید

با وجود افزونه های تحلیلی که در وب سایت برای کسب و کار شما نصب شده است می‌توانید یک دیدگاه بسیار آگاهانه نسبت به نوع بازدید کنندگان خود کسب کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از نظرسنجی ها به مشتریان خود بسیار نزدیکتر شوید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها پیدا کنید، آن ها را به نیازهای خود برسانید و با ارتقای محصولات و خدمات خود به آن‌ها خدمت کنید و کسب و کارتان را بهبود بخشید.

نوشته به این ۸ دلیل شما نیاز به یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

مطالب مرتبط

طراحی سایت

رازهای راه اندازی استارت آپ موفق – قسمت دوم

در مطلب قبل (رازهای راه اندازی استارت آپ موفق تا رسیدن به موفقیت!)تعاریف استارت‌آپ و عبارات رایجی که در تعاریف استارت‌آپ عموما به کار می‌روند ارائه کردیم. همچنین به دو مورد از نکاتی اشاره کردیم که باید برای داشتن استارت‌آپی موفق آن‌ها را در راستای کار خود قرار بدهیم و بیان کردیم که باید بهترین […]

نوشته رازهای راه اندازی استارت آپ موفق – قسمت دوم اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

طراحی سایت

با برداشتن گام‌های اولیه تبدیل یک استارت‌آپ به SMB نقش رهبری شما تغییر می‌کند

زمانی که کسب‌وکار شما با برداشتن گام‌های اولیه تبدیل یک استارت‌آپ به SMB به هدف خود می‌رسد، نقش رهبری شما به همراه آن تغییر می‌کند. در این مطلب برخی از نکاتی که برای سازگاری و تطبیق و همچنین اشتراک‌گذاری با رهبران خود نیاز دارید، ارائه می‌کنیم. زمان آن فرا رسیده است که یک کارآفرین باشید فضای […]

نوشته با برداشتن گام‌های اولیه تبدیل یک استارت‌آپ به SMB نقش رهبری شما تغییر می‌کند اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

طراحی سایت

استارت‌آپ‌ها در مقابل SMBها

به نظر می‌رسد که رسانه‌های جریان اصلی مجذوب استارت‌آپ‌هایی شده‌اند که در آن کمپانی‌های تازه تاسیس و در حال توسعه و رشد شرکت دارند. موردی که آن‌ها را از کسب‌وکار مرسوم متمایز می‌کند ظرفیت و توانایی آن‌ها برای رسیدن به ایده‌هایی است که توجه سرمایه‌گذاران مالک و تمایل آن‌ها را برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در […]

نوشته استارت‌آپ‌ها در مقابل SMBها اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.