0

تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار بر سئو و طراحی سایت

تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار بر سئو و طراحی سایت در مقالات گذشته طراحی سایت به معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار اشاره کردیم و دیدی که  این روش جستجو به معنی هر کلمه در عبارت توجه می شود و پس از درک صحیح عبارت به معرفی صفحات مرتبط با آن می پردازد و هدف از آن بهتر کردن نتایج جستجوست نه یافتن صفحاتی با کلمات مشابه. لینک های نوفالو و تاثیر آن بر سئو طراحی سایت که از جمله جدید ترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار بر سئو سایت

این الگوریتم صفحات طراحی سایت را با روش دقیق تر و سخت گیرانه تری مورد کاوش قرار می دهد یکی از نشانه های اثر این الگوریتم بر طراحی سایت شما می تواند کاهش میزان ترافیک و ورودی سایت شما باشد بهترین راه برای بهینه سازی طراحی وب سایت شما برای این الگوریتم، استفاده صحیح و به جا از کلمات است باید توجه داشت که قواعد کلی گوگل در این الگوریتم تغییر نکرده و کسانی که همواره به تولید محتوای جدید و غیر کپی بپردازند رتبه ی بالایی در رنکیگ گوگل به دست می اورند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

قابلیت جستجوی محلی و صوتی طراحی سایت

با توجه به شیوه ی زندگی این پرنده در طبیعت باید ذکر کرد که مرغ مگس خوار همواره به دنبال نزدیک ترین طعمه در اطراف خود می گردد در گوگل نیز این تئوری با بهره براری از دو روش گراف دانش و جستجوی معنایی، دقیق ترین نتیجه ی مرتبط را به کاربر ارایه می دهد این الگوریتم طراحی سایت از قابلیت جستجوی صوتی نیز برخوردار است به به صورت که با ذکر عبارت مورد نظر کلیه نتایج مشابه برای کاربر پدیدار می شود و به نوعی باعث سادگی جستجو نیز هست و سئو سایت را افزایش می دهد.

بخوانید!  چگونه تصاویر مناسب وب سایتتان را انتخاب کنید؟

 

از این چند ترفند در طراحی سایت خود برای گرفتن بهترین نتایج از الگوریتم مرغ مگس خوار کمک بگیرید:

  • از استفاده ی بیش از حد از کلمات کلیدی بپرهیزید و کلمات مترادف و هم خانواده به کار ببرید پر کردن متن با کلملت کلیدی موجب افزایش رتبه شما نخواد شد بلکه مقدمات خستگی کاربر و ترک سایت شما را فراهم می کند.
  • ارایه محتوای با کیفیت و مفید را برای کاربران خود فراموش نکنید ارایه اطلاعات اصلی و غیر کپی که محتوای مرتبط با طراحی سایت شما را دارند به نوعی سبب جذب مخاطب و وجه تمایز شما با رقبایتان خواهد بود.
  • از تصاویر و ویدئو های با کیفیت در طراحی سایت تان غافل نشوید از این شیوه کمک بگیرید و صفحات سایت خود را جذاب کنید.
  • استفاده از اکسیما را جدی بگیرید : اکسیما نوعی سیستم نشانه گذاری ست که باعث می شود سایت شما توسط گراف دانش شناخته  شود و ترافیک بیشتری دریافت کنید تمام عکس ها و متن ها و تصاویر را  برای این پرنده ی کوچک تیز بین نشانه گذاری کنید به خاطر داشته باشید این الگوریتم یکی از عوامل مهم در رتبه بندی و سئوی طراحی سایت تهران شماست .

نوشته تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار بر سئو و طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.