0

تاثیر سئو بر طراحی سایت

تاثیر سئو بر طراحی سایت حتما برای شما هم پیش آمده که به دنبال مطلبی باشید و آن را در موتور های جستجوگر سرچ کنید که پس از آن با لینک ها و صفحات متعددی مواجه می شوید. خب اولین کاری که می کنید ورود به رتبه های برتر گوگل است و اگر به نتیجه نرسید ممکن است تا سایت های رتبه ۷ و ۸ نیز سر بزنید اما مسلما به صفحات خاک خورده ی بعدی حتی نگاهی هم نخواهید کرد پس آشکار است که کسب رتبه های برتر گوگل برای طراحی سایت تا چه میزان حیاتی است و تنها سئو قدرتمند موجب رسیدن طراحی سایت به موفقیت می شود. در واقع عامل بقا و پیشرفت طراحی سایت در میان رقبا داشتن سئو حرفه ای می باشد.

سئو سایت به معنای بهینه سازی صفحات طراحی وب سایت برای موتور های جستجو می باشد و این بهینه سازی می بایست به طور اصولی و مطابق با الگوریتم های سئو انجام شود و دور زدن قوانین موجب جریمه و پنالتی طراحی سایت می شود و حتی ممکن است وب سایت به طور کامل از نتایج جستجو حذف شود که هزینه های گزاف و زمان زیادی برای بر طرف کردن این مشکل صرف می شود پس از ابتدا آگاه باشید که تخطی از قوانین سئو نتایج مثبتی به دنبال نخواهد داشت.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

سئو سایت به روش اصولی

برای داشتن سئو حرفه ای و اصولی در طراحی سایت تهران می بایست به روز باشید و از جدید ترین الگوریتم های گوگل آگاه باشید پس به خوبی مطالعه داشته باشید چرا که گوگل همواره الگوریتم های خود را در جهت بهبود سطح کیفیت نتایج جستجو و طراحی سایت ها تغییر می دهد و بدانید که موتور های جستجو به دنبال این هستند که بهترین نتایج را به کاربران نمایش دهند و کاربر را دقیقا به آن چه می خواهند برسانند پس تنها به دنبال بهینه سازی طراحی سایت برای موتور های جستجو نباشید بلکه در همراه با آن محتوایی را ارائه دهید که کاربر به دنبالش است.

بخوانید!  با مراحل طراحی سایت آشنا شوید

 

تاثیر سئو در طراحی سایت چگونه است؟

سئو سایت به سه روش سفید، سیاه و خاکستری انجام می شود که در روش سفید زمان بیشتری صرف می شود ولی مطمئن هستید تمام بازدید کنندگان واقعی هستند و رتبه واقعی کسب کرده اید اما در روش سیاه کاملا بر عکس می باشد که با دور زدن قوانین به سرعت جایگاه بالایی در نتایج جستجو کسب می کنید اما همان طور که یک شبه به این رتبه رسیدید یک شبه نیز از دست می دهید در واقع با مشاهده نمودار بازدید کنندگان متوجه رشد پله ای و یا ناگهانی خواهید شد. در نهایت سئو خاکستری نیز ترکیبی از این است که تقریبا قابل قبول می باشد.

نوشته تاثیر سئو بر طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.