0

تاثیر صفحات وب بر سئو طراحی سایت

تاثیر صفحات بر سئو طراحی سایت شاید این بار همکار باشد که بداند شما با موضوع خیلی آشنا نیستید. شاید شما حتی مخفیانه موضوع را در تلفن همراه خود جستجو کرده باشید تا بتوانید چیزی در گفتگو داشته باشید. شما نمی دانید صفحات ستون چیست. شما قبلاً درباره آن شنیده اید اما نمی دانید چه چیزی برای آن در طراحی سایت مفید است. سپس به جای مناسب رسیده اید در این مقاله توضیح می دهم که صفحات ستون چیست و چگونه آنها به طراحی سایت شما سود می رسانند.

بهترین کار این است که با پرسیدن چه شروع کنید منظور از صفحه ستونی در طراحی سایت چیست صفحه ستون صفحه ای در طراحی سایت شما است که به یک موضوع خاص می پردازد. بگذارید مختصر آن را توضیح دهم. وبلاگم را به عنوان نمونه می آورم من مقالاتی را در زمینه مباحث می نویسم: سئو ، اتوماسیون ایمیل ، بازاریابی محتوا تبلیغات پرداختی و موضوعات دیگر بسیاری از این مقالات در حوزه بازاریابی دیجیتالی قرار می گیرند.

 

طراحی سایت

 

محتوای خوشه ای در طراحی سایت

با اصطلاح محتوای خوشه ای سردرگم نشوید محتوای خوشه ای یک موضوع ثانویه است که مبحث اصلی مانند ماهواره ها را در مدار خود قرار می دهد. اگر من یک صفحه ستون در بازاریابی ایمیل داشته باشم یک دسته از مطالب می تواند به نحوه دستیابی به مشترکان بیشتر در یک خبرنامه باشد. اگر می خواهم مقاله جدیدی با موضوع بازاریابی ایمیل بنویسم به پیوند صفحه و محتوای خوشه مربوطه مراجعه می کنم.

صفحه ستون تمام مطالب موجود در طراحی سایت شما را متصل می کند اما می توان آنها را به خرده مبانی اختصاص داد بسیاری از مقالات من مربوط به بازاریابی ایمیل ، دیگران به تبلیغات فیس بوک و سایر موارد به بازاریابی محتوا در طراحی سایت است. استراتژی محتوا در طراحی سایت شما ابتدا یک موضوع اصلی ستون تعیین می کنید و سپس در کلیه مقاله هایی که با این موضوع سروکار دارند ، پیوند برقرار می کنید.

 

چرا باید صفحات ستونی در طراحی سایت ایجاد کنید؟

من می خواهم به تفصیل با این سوال سر و کار داشته باشم شما می توانید مطالب خود را با صفحه ستونی بهتر سازماندهی کنید تا کاربران بتوانند به سرعت موضوعات مورد نظر را در طراحی سایت شما پیدا کنند و به راحتی پست ها ، فیلم ها یا اینفوگرافی های وبلاگ خود را به راحتی مصرف کنند. آنها همچنین مزایای شفاف سئو را ارائه می دهند زیرا آنها محتوا و مباحث شما را با هم ترکیب می کنند. صفحات ستون طولانی تر از پست های وبلاگ است.

بخوانید!  قوانین و مقررات

آنها بیشتر یادآور کتاب الکترونیکی با لینک های مختلف به فصل های مختلف هستند صفحات ستون مفصل است و شامل اطلاعات مفیدی است اما سپس به مباحث ثانویه مراجعه کنید تا کاربر بتواند اطلاعات بیشتری را در طراحی سایت کسب کند. اهمیت صفحات ستونی در طراحی سایت از آنجا که اینترنت پر از اطلاعات است و اطلاعات بیش از حد می توانند الگوریتم گوگل را گیج کنند. گوگل طراحی سایت های پاک با لینک های پیوندی را ترجیح می دهد.

 

طراحی سایت

 

عملکرد هاب اسپات در طراحی سایت

معمولاً به این صورت عمل می کند شما چند موضوع را انتخاب کرده اید که می خواهید در مورد آنها بنویسید ، اما مباحث خود را به صورت دسته بندی نکنید. بنابراین شما در مورد همه چیز می نویسید و مقالات را بطور غیرمستقیم در وبلاگ خود منتشر می کنید. صفحات ستون به سازماندهی مباحث شما کمک می کند و بنابراین مزیت سئو را در طراحی سایت ارائه می دهد. نمودار زیر نشان می دهد که چگونه همه چیز سازمان یافته به نظر می رسد.

دایره داخلی موضوع اصلی صفحه ستون است و حلقه های بیرونی کوچکتر محتوای خوشه مباحث ثانویه است. دقیقاً صفحه بعدی راجع به گوگل می گوید هاب اسپات با استفاده از لینک های داخلی بیشتر توانست رتبه های بهتری کسب کند. گوگل یک طراحی سایت یا محتوای خاص را نسبت به دیگری ترجیح می دهد ، زیرا موتور جستجو می تواند دقیقاً در مورد محتوا مشخص کند اگر گوگل نتواند وب سایت شما را ببیند ، رتبه خوبی کسب نمی کند.

 

انتخاب موضوع مناسب در طراحی سایت

برای ایجاد صفحه ستون ابتدا باید مبحث اصلی را انتخاب کنید که طراحی سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود. اگر وبلاگ شما بیشتر در مورد بازاریابی تجارت الکترونیک است ، می توانید صفحات ستونی در زمینه بازاریابی ایمیل سئو تبلیغات فیس بوک و تبلیغات اینستاگرام را انجام دهید. مباحث شما نباید خیلی کلی باشند ، اما نباید به وضوح تعریف شوند یک پست وبلاگ درباره تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یک صفحه ستون کامل است.

این موضوع زمینه های زیادی را برای موضوعات ثانویه ارائه می دهد ، اما همچنین چندان کلی نیست. با این حال ، اگر مقاله شما در مورد بازاریابی ایمیل است و پیوندی از آن مقاله به یک صفحه ستون در مورد بازاریابی ایمیل اشاره می کند ، گوگل به راحتی می تواند ببیند کدام موضوع تحت پوشش قرار می گیرد و به تبع آن مقاله در قسمت بالاتر خواهد شد نتایج جستجو به طور کلی ، هرچه درباره یک موضوع خاص دقیق تر باشید.

بخوانید!  ایجاد سئو مناسب برای طراحی سایت

 

سئو سایت

 

استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت

اگر می خواهید به طور مرتب از بازسامو استفاده کنید باید یک حساب حق بیمه ایجاد کنید. با استفاده از توابع اضافی ، می توانید یک تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید تا دریابید که رقبا در مورد چه موضوعاتی می نویسند. شما باید بلاگ های حداقل سه رقیب را در طراحی سایت تحت نظر داشته باشید و مقالات آنها را بخوانید تا ایده های جدیدی برای صفحات احتمالی ستون کسب کنید. لازم نیست محتوای خود را به صفحات ستون محدود کنید.

همچنین می توانید مبحث جدیدی را انتخاب کرده و صفحه ستون جدیدی را پیرامون این موضوع ایجاد کنید. سپس پست های طولانی و مفصل را در مورد موضوعات ثانویه می نویسید. طراحی وب سایت شما برای آن موضوع بهتر قرار می گیرد هر مقاله توسط صفحه ستون والدین و مقاله به نوبه خود به صفحه ستون پیوند می یابد. صفحات ستون از نظم در طراحی سایت شما اطمینان می دهد ، به کاربران کمک می کند تا سریعتر مسیر خود را پیدا کنند.

 

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

تأثیر صفحه ستون شما بر روی سئو به کلمات کلیدی شما انتخاب می کند بسیار وابسته است ، به همین دلیل باید کلمات کلیدی خاصی را به هر صفحه ستون اختصاص دهید. شما برای یافتن کلمات کلیدی مناسب باید یک جستجوی کلمه کلیدی انجام دهید. موضوع اصلی انتخاب شده برای صفحه ستون خود را وارد کنید. من فقط قصد دارم به بازاریابی ایمیل بپردازم. هم اکنون تطابق کلمات کلیدی با حجم جستجو نمایش داده می شود.

به همین دلیل در نتایج جستجو بالاتر قرار می گیرند حالا می دانید صفحه ستون چیست و چرا اینقدر مهم است. بعد من به شما نشان می دهم که چگونه یک مورد ایجاد کنید. برای یافتن موضوعات مناسب می توانید از بازسامو استفاده کنید. اگر نمی توانید مضامین اصلی مناسبی را برای صفحات ستون خود داشته باشید ، باید از طراحی سایت های دیگر در صنعت خود نمونه بگیرید. برای این مثال ، من فقط می خواهم تصور كنم كه شركت شما در بخش خرده فروشی فعال است.

بخوانید!  نرخ تبدیل چیست؟

 

طراحی سایت

 

 

اهمیت کلمات کلیدی در طراحی سایت

اصطلاح جستجو را وارد کنید و به پایین صفحه نتایج بروید کلمات کلیدی در نمایش جستجوی مشابه برای بازاریابی ایمیل نمایش داده می شوند. ممکن است برای صفحه ستون شما نیز مناسب باشد. همیشه به یاد داشته باشید ، هرچه کلمات کلیدی مرتبط تر در صفحه ستون جهت طراحی سایت شما باشد ، پست های وبلاگ بهتر می توانید بنویسید و مراجعه به آن پست های وبلاگ آسانتر خواهد بود. صفحه ستون هاب اسپات ستون را در بازاریابی اینستاگرام است.

به یاد بیاورید این شامل یک لینک متنی به مقاله ای در مورد نحوه جذب دنبال کننده های بیشتر در اینستاگرام است. اگر می خواهید لیست کاملی و داده های گوگل ادزرا مشاهده کنید ، باید نسخه حق بیمه را بپردازید ، اما برای اهداف ما نسخه رایگان کافی است. امیدوار کننده ترین کلمات کلیدی را در یک لیست جداگانه نگه دارید. کلمات کلیدی مانند برنامه های بازاریابی ایمیل و استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل به خصوص در طراحی سایت مناسب هستند.

 

نتیجه گیری

هرچه زمان و تلاش بیشتری در صفحه ستون خود قرار دهید ، ایده های بهتر وبلاگ بعداً در دسترس خواهد بود. دیگر لازم نیست که به این موضوع فکر کنید که باید با چه موضوعاتی برخورد شود و کدام موارد را نادیده بگیرید ، زیرا قبلاً این کار را انجام داده اید. می توانید به سادگی به صفحه ستون خود نگاهی بیندازید و سپس موضوعی را انتخاب کنید که برای گروه هدف شما جذاب باشد و به راحتی در ارتباط باشد. از منظر استراتژی بازاریابی محتوا ، صفحات ستون قطعاً سئو سایت معنا پیدا می کنند. موضوعات اصلی مناسب برای وبلاگ خود پیدا کنید.

سپس کلمات کلیدی مناسب را در طراحی سایت پیدا کنید و سپس این کلمات کلیدی را در صفحه ستون مربوطه توزیع کنید. سپس می توانید مقالات را در مورد موضوعات ثانویه مربوطه بنویسید. جستجوی بازاریابی ایمیل کلمه کلیدی منحصر به فرد یافت شد شما باید تا آنجا که ممکن است کلمات کلیدی مناسبی برای صفحه ستون خود پیدا کنید. گوگل سؤالات جستجو را با بیشترین حجم بالاتر از بالاتر قرار می دهد ، بنابراین شما حتما باید این پیشنهادات را به خاطر بسپارید و از آنها در صفحه ستون استفاده کنید.

 

نوشته تاثیر صفحات وب بر سئو طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.