0

تبلیغات طراحی سایت در فیس بوک

تبلیغات طراحی سایت در فیس بوک درسته تبلیغات دیجیتالی در فیس بوک مؤثر است و باید بخشی از استراتژی بازاریابی باشد شما فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و بعد از گذشت چند دقیقه بتوانید تبلیغاتی در طراحی سایت ایجاد کنید. توابع هدف گذاری نسبت به بسیاری از سیستم عامل های تبلیغاتی دیگر برتر است. شما می توانید براساس درآمد خانوار عادات خرید آمار جمعیتی و سایر مشخصات مشتریان بالقوه را هدف قرار دهید. با این حال این یک مشکل است.

زیرا شما باید بسیاری از چهره های کلیدی مختلف را در طراحی سایت ردیابی و ارزیابی کنید گزارش بازاریابی با شاخص های کلیدی عملکرد باید تا بعد از ظهر آماده شود اما کدام شاخص های اصلی باید در این گزارش گنجانده شود این انتخاب بسیار گسترده است زیرا فیس بوک دارای شخصیت ها و داده های کلیدی مختلفی است و طبق گفته تیچ کرانچ بزودی تعداد بیشتری نیز معرفی می شود به عنوان یک بازاریاب  شما در حال حاضر هستند.

 

طراحی سایت

 

تبدیل واقعی در طراحی سایت

واژه نامه اصطلاحات تبلیغاتی شامل کلیه چهره های کلیدی فعلی و معیارهای این سیستم عامل است. اصطلاحات به ترتیب حروف الفبا طبقه بندی شده اند خیلی ها اینها فقط برخی از اصطلاحات تبلیغاتی است که در زیر ظاهر می شوند می توانید ستون های خود را در داشبورد اد منیجر تنظیم کنید اما می توانید داده های بیشتری را از اصلاً پردازش مشاهده کنید و اینها فقط چهره های کلیدی در منطقه عملکرد ​​هستند لیست هرگز به پایان نمی رسد.

تعداد چهره های کلیدی تقریباً در طراحی سایت زیاد است زمان و کارهای بسیار زیادی دارید بنابراین شما به هیچ گونه عارضه ای حتی ارقام کلیدی یا کارهایی که انجام می دهید برای آنها دیگر وقت ندارید در طراحی سایت نیاز ندارید. بررسی اهداف تبلیغاتی در طراحی سایت از آنجا که تماس با اقدام اکنون بخرید فرض می کنم که باید محصولات را خریداری کنم بنابراین مسئول فروش یا بازاریابی مسئول نرخ تبدیل را بررسی می کند تا ببیند.

 

تعرفه تبلیغات در طراحی سایت

بعد از اندازه گیری تبدیل های خود فقط نمی توانید بنشینید و استراحت کنید شما به یک گزارش بازاریابی کامل نیاز دارید که بیشتر از فروش شما به شما می گوید. به عنوان مثال بیایید بگوییم که شما با آخرین تبلیغات تبلیغاتی خود مشتری جدید کسب کرده اید. عالی به نظر می رسد اینطور نیست همینطور است اما برای برنده شدن این مشتری چقدر پول خرج کرده اید شاید شما بیشتر از درآمد کسب کرده باشید آیا خرید مشتری یورو در طراحی وب سایت هزینه داشته است.

بخوانید!  بررسی عملکرد سایت با زبانه Performance در gtmetrix

اما محصول شما فقط یورو است آیا مشتریان جدید می توانند برنده شوند اگر نرخ تبدیل خیلی کم باشد کمپین مطابق پیش بینی شده کار نخواهد کرد به یاد داشته باشید که پنج کلیک و پنج مشتری جدید همیشه بهتر از کلیک و پنج مشتری جدید هستند برای اینکه قضاوت کنید که آیا پیشنهاد شما به گروه هدف شما در طراحی سایت می رسد باید در مورد تبدیل ها مراقب باشید علاوه بر این ، تبدیل ها تنها معیاری هستند که می توانند به راحتی با در ارتباط باشند.

 

طراحی سایت

 

فرکانس تبلیغات در طراحی سایت

اگر بودجه شما برای تبلیغات فیس بوک نسبتاً اندک است این متریک اهمیت چندانی ندارد با این حال ، به محض اینکه بیش از یورو خرج کردید باید در این رقم کلیدی توجه کنید. فرکانس چیست و چرا اینقدر مهم است فرکانس نشان می دهد که به طور متوسط ​​تبلیغ شما چقدر دیده می شود. چرا این شکل کلیدی مهم است اگر تبلیغات بیش از حد زیاد پخش شود ، مشتریان بالقوه شما به سرعت اذیت می شوند. شاید این قبلاً برای شما هم در طراحی سایت اتفاق افتاده باشد.

همان تبلیغات در فیس بوک یوتیوب یا تلویزیون در بعضی مواقع شما دیگر نمی توانید آنها را ببینید. این مرا دیوانه می کند این باعث می شود همه افراد دیوانه شوند و حتی می توانند مشتریان شما را ترسانند. تبلیغ کنندگان در فیس بوک باید از هر قیمتی اجتناب کنند زیرا کاربران حتی ممکن است در این مورد آگهی را گزارش دهند. اگر یک کاربر تبلیغات شما را پنهان کند نتیجه شما رنج می برد و هزینه های شما در طراحی سایت افزایش می یابد.

 

رتبه بندی در طراحی سایت

رتبه بندی ارتباط در مقیاس صورت می گیرد و نشان می دهد که گروه هدف شما چگونه به تبلیغات شما واکنش نشان می دهد اگر کاربران دوباره و دوباره آگهی شما را ببینند ، ممکن است خستگی در تبلیغات ایجاد شود سپس ارزش ارتباط شما کاهش می یابد و هزینه های شما بالا می رود. نمودار بالا نشان می دهد که با افزایش فرکانس هزینه برای هر کلیک در طراحی سایت افزایش می یابد و سرعت کلیک کاهش می یابد این چیز خوبی نیست.

بخوانید!  افزایش ترافیک وب سایت – چگونه بازدیدکنندگان را به سمت وب سایت خود جذب کنیم!

بنابراین باید فرکانس را کنترل کرده و تنظیم کنید تا پول را به طور غیر ضروری از پنجره بیرون نکشید تبدیل بخشی از هر گزارش بازاریابی است و یک شاخص کلیدی عملکرد بسیار مهم است. اما من در مورد هیچ تبدیل صحبت نمی کنم در فیس بوک تبدیل های مختلفی در طراحی سایت وجود دارد. مدیر تبلیغات حاوی معیارهای متفاوتی برای تبدیل است شما باید متریک را ردیابی و اندازه گیری کنید که می تواند بهترین است.

 

طراحی سایت

 

نرخ کلیک در طراحی سایت

نرخ کلیک از طریق یک شکل کلیدی ساده اما بسیار مهم است فیس بوک می گوید این درصد بار تبلیغ و مشاهده شما کلیک شده است برای محاسبه برداشتها با کلیک روی آگهی جهت طراحی سایت تقسیم می شوند. اگر آگهی شما بار کلیک شده و بار مشاهده شده باشد سی تی آر شما خواهد بود. اما چرا نرخ کلیک اینقدر مهم است این تبلیغات بصری جذاب است و به نظر می رسد که این پیشنهاد به خوبی انتخاب شده است.

زیرا علاقه گروه هدف شما را برانگیخته و کاربران بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند. کاربران همه چیز را پشت سر می گذارند تا روی تبلیغ شما کلیک کنند. این برای کیفیت پیشنهاد شما در طراحی سایت صحبت می کند. هدف را در مورد هدف نهایی شما به شما ارائه دهد شکل اصلی افزودن به سبد خرید خیلی معنی دار نیست هزینه به ازای هر نتیجه متوسط ​​هزینه برای هر نتیجه حاصل از تبلیغات شما است نتیجه چیست نتیجه متریک است.

 

مزیت های تبلیغات در طراحی سایت

با دستیابی به نرخ کلیک از پیش تعیین شده می توانید یک قانون جدید ایجاد کنید تا به طور خودکار بودجه روزانه خود را با درصد مشخص در طراحی سایت افزایش دهید. شما می توانید این قانون را ایجاد کنید که شما به عنوان تبدیل تبدیل کرده اید نتیجه هدف کل تبلیغات تبلیغاتی شما است به عنوان مثال اشتراک هزینه هر نتیجه مانند محاسبه در گوگل ادز محاسبه می شود برای محاسبه هزینه برای هر تبدیل می توانید کل هزینه تبلیغات است.

خود را براساس تعدادی از نتایج در طراحی وب سایت تقسیم کنید بنابراین شما باید فرکانس تبلیغات خود را محدود کنید. برای این کار شما می توانید یک قانون جدید جدید ایجاد کنید تا لازم نباشد هر روز کمپین خود را بطور دستی بررسی و تنظیم کنید. مدیر تبلیغات فیس بوک را باز کنید و یک قانون جدید ایجاد کنید اگر چهار بار آگهی پخش شود فعالیت خودکار شروع می شود به عنوان یک فعالیت شما باید غیرفعال کردن تبلیغات شوید.

بخوانید!  رفتار مشتریان یا customer behavior چیست؟ ارزیابی رفتار مشتریان از چه رو حائز اهمیت است؟

 

طراحی-سایت-تهران

سیستم عامل های طراحی سایت

سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک برای تبلیغات تبلیغاتی ایده آل هستند استفاده از آنها بسیار آسان است. اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید و سپس یک تبلیغ ایجاد کنید. اما اگر این آگهی به اندازه کافی از ترافیک ، تعامل یا نمایی برخوردار نشود چه کاری باید در طراحی سایت انجام شود داشبورد شما پر از چهره های کلیدی است و داده های جدید به طور مداوم در حال اضافه شدن هستند. داده های مربوط به مقدار ارتباط دارد.

فرکانس و بسیاری از مقادیر دیگر در حالی که همه این موارد خوب و خوب است ، همیشه مهم نیست و حتی می تواند شما را از چهره های کلیدی بسیار مهم که بر نتیجه کلی شما تأثیر می گذارد ، در طراحی سایت منحرف کند. اکنون دیگر نیازی به تماس دستی با اد منیجر ندارید و تغییرات را به صورت دستی انجام می دهید. فرکانس بر هزینه تبلیغات در طراحی سایت شما تأثیر می گذارد شما باید مراقب آنها باشید تا مشتریان بالقوه خود را ناراحت نکنید.

 

نتیجه گیری

تبدیل های خود را افزایش دهید قوانین این است اگر سی تی آر تبلیغات بیش از باشد باید بودجه روزانه افزایش یابد اگر بودجه افزایش یابد می توانید بر روی تبلیغ کلیک بیشتری کنید کلیک های اضافی باید در اسرع وقت حاصل شود. نرخ کلیک اغلب به اشتباه تفسیر می شود و از این رو نادیده گرفته می شود. با این حال ، بسیار آموزنده است و به طراحی سایت شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه تبلیغات شما توسط گروه هدف شما دریافت می شود شما قطعاً باید این معیار را در کمپین تبلیغاتی بعدی خود ردیابی کنید.

 

نوشته تبلیغات طراحی سایت در فیس بوک اولین بار در پدیدار شد.