0

تست نهایی پس از طراحی سایت

تست نهایی پس از طراحی سایت معمولا بعد از طراحی سایت و قبل از تحویل دادن به مشتری عملکرد ان تست می شود تا از کارکرد درست بخش های مختلف اگاهی یابیم حتی گاهی تست سایت بیشتر از طراحی سایت زمان می برد در این مقاله برای تست عملکرد پس از طراحی سایت به شرح مشکلات و ذکر راه حل های پیشنهادی می پردازیم.

 

تست طراحی سایت : باید ها و نباید ها

تست طراحی وب سایت یکی از با اهمیت ترین مراحلی ست که در طراحی سایت وجود دارد و نتیجه ی عملکرد طراح و برنامه نویس بررسی و با استفاده از روابط منطقی، ان چه را که مشتری نیاز دارد تولید و به او تحویل خواهد شد بنابراین:

  • متخصصین کد نویسی و برنامه نویسی حین کار بخش های برنامه نویسی شده را تست کنند
  • تا زمانی که نسخه ازمایشی طراحی سایت اماده نیست و روابط منطقی بین اجزا شکل نگرفته نباید ان را تحویل مشتری داد
  • نباید همزمان به تست چند پروژه پرداخت زیرا باعث سردرگمی خواهد شد
  • نباید هیچ وقت انجام کار تست را بر عهده ی مشتری گذاشت

 

طراحی سایت

طراحی سایت

چگونه طراحی سایت خود را تست کنیم ؟

بعد از اتمام ظاهر کار

بعد از اتمام کد گذاری طراح باید با درج اطلاعات مهم در تمامی فید ها به بررسی نمایش اطلاعات مربوط به نمایش یا عدم نمایش طراحی سایت بپردازد این کار نمایش ظاهر سایت را بهتر خواهد کرد و ایرادات و نقص ها نیز نمایان خواهد شد.

تست طراحی سایت حین کار

دراین مرحله وظایف تعیین شده یک به یک بر اساس تحلیلی که برنامه نویس انجام می دهد پیش می رود و در صورتی که تست توسط فرد دیگری انجام می شود بعد از این که برنامه نویس ان را تست کرد، ان فرد نیز اقدام به تست بخش های به اتمام رسیده می کند و در صورت مغایرت موارد انجام شده در طراحی سایت تهران با نظر مشتری، مراتب را به برنامه نویس گزارش می کند و علت تغییر عملکرد را مشخص می کند.

بخوانید!  طراحی سایت به شیوه خلاقانه

ایجاد روابط منطقی بین اجزای طراحی سایت

پس از این که مشکلات کد نویسی بر طرف شد لازم است برای مطمئن شدن از این موضوع که کاربران توانایی استفاده از بخش های مختلف را دارند ان را مرحله به مرحله تست کرد و مطمئن شد که کاربر می تواند محتوای مورد نظر خود را پیدا کند و عملیاتی که می خواد بر روی طراحی سایت انجام دهد.

تست طراحی سایت پس از اتمام پنل مدیریت

پس از اتمام پنل کد نویسی نیز لازم است عملکرد بخش های مختلف پنل، تست شود تا صحت عملکرد طراحی سایت مشخص شود و با حذف و اضافه کردن امکانات بهینه سازی پنل مدیریت بهتر صورت گیرد.

نوشته تست نهایی پس از طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.