0

توریست درمان

توریست درمانی که به آن هم توریسم سلامت و یا گردشگری سلامت هم گفته می شودتعریف های زیادی را دارد که راحت ترین آن را می توان چنین بیان کرد : استفاده از خدماتی که به بهتر شد سلامت فرد و بیش تر شدن روحیه آن منجر می شود و در محلی خارج از محل سکونت که بیش تر از یک روز به طول انجامد به آن گردشگری سلامت و توریست درمان می گویند. یکی از هدف هایی که می تواند مسافر را به کشورهای دیگر ببرد و شرایط سفر را ایجاد کند سلامتی است برای درمان و پیشگیری بیماری و یا تغییر روحیه می باشد.

این صنعت بعد از صنعت خودروسازی و نفت سومین صنعت بزرگ جهان محسوب می شود که در درآمد و چرخه ی اقتصادی کشورها تاثیر به سزایی گذاشته که شک نکنید در آینده نه چندان دور جزو اولین صنعت های بزرگ جهان به شمار خواهد آمد ، در کشورهای مختلف شاهد پیشرفت این صنعت هستیم که خوشبختانه کشور عزیز ما ایران نیز در این صنعت بسیار پیشرفت کرده و هر ساله توریست های زیادی برای بهره مندی از خدمات پزشکی به خصوص جراحی های زیبایی و پلاستیک که حرف اول را می زند و توریست های زیادی را از اکثر نقاط جهان به کشورمان جذب می کند.و از طرفی با داشتن آب های سرد و گرم که نوعی درمان برخی از بیماری ها می باشد در بین کشورها محبوب می باشد.

 

اما علاوه بر جراحی های پلاستیک خدمات پزشکی دیگری نیز ارائه می شود که عبارتند از:

  • دندان پزشکی
  • ناباروری
  • جراحی قلب
  • جراحی چشم
  • بیماری های مرتبط با سرطان
  • استفاده از آب های سرد و گرم و…
بخوانید!  نحوه لینک سازی در طراحی سایت

 

توریست درمان

 

برای جذب توریست چه باید کرد؟

  • طرح بازاریابی توریستی

از آنجا که پایه و اساس فعالیت ها بازاریابی می باشد باید برای توریست درمان هم طرح بازاریابی را اجرا کرد با برنامه ریزی دقیق جلو بروید و اهداف و فعالیتتان را مدیریت کنید.

 

  • با کسانی که در بین مردم نفوذ دارند کار کنید

یکی دیگر از روش هایی که برای جذب مشتریان از اکثر نقاط کشور و حتی کشور خودتان می باشد کار کردن با کسانی که در بین مردم نفوذ دارند و دنبال کننده های بسیار زیادی را دارند می باشد معمولا کسانی را که کارشان مربوط به کار شما می باشد را بیابید و از او در خواست کنید تا از حرفه ی شما تبلیغ کند و در عوض می توانید به آن ها پیشنهاد دهید تا از خدمات شما استفاده کنند.

 

  • درباره ی کشورتان بیش تر توضیح دهید

افراد دوست دارند به جایی که سفر می کنند اطلاعات بیش تری داشته باشند بنابراین شما با ارائه دادن این امکان در طراحی سایت خود و یا جایی که به تبلیغ پرداخته اید می توانید افراد را از جایی که می خواهد به آن جا سفر کند و از خدمات ارائه شده بهره مند شود مطلع سازید.

 

  • محلی برای قرار دادن پرسش و پاسخ افراد تعبیه کنید.

افراد گردشگران سوالات زیادی خواهند داشت تا اطلاعاتشان کامل شود شما می توانید با تعبیه تالار گفتگو در طراحی سایت و مکانی برای ارائه پرسش و پاسخ افراد با هم به گفتگو بپردازند

 

  • ویدیو کلیپ های جذاب درست کنید
بخوانید!  طریقه افزودن ویژگی‌های مختلف و مشخصات فنی به محصولات فروشگاه

ویدیوها می توانند خیلی حرف ها برای گفتن داشته باشند پس شما می توانید با ساختن این ویدیو ها و قرار دادن آن برای بازدید کنندگان مب توانند تمام جزئیات کارشان را برای بازدید کنندگان ارائه دهند فیسبوک اینستاگرام و شبکه های اجتماعی و طراحی سایت شخصیتان می تواند مکانی برای ارائه این ویدیو کلیپ باشد.

 

  • بهترین محتوا را ارائه دهید

با ارائه دادن محتوای خوب و تصاویر عالی توضیحات خیلی خوبی را در مورد کارتان و کشورتان توضیح دهید

 

طراحی سایت

 

طراحی سایت توریست درمانی

حال برای اینکه پزشکان در اکثر نقاط کشور خود را به مردم بشناسانند باید اقدام به طراحی سایت کنند و از خودشان در آن توضیحات لازم را بدهند و همچنین با گذاشتن نمونه کارها در زمینه های جراحی پلاستیک و… افراد را آشنا کنند و آن ها را به کشور خود و ارائه خدماتشان جذب کنند چرا که با گسترش اینترنت و همه گیر شدن آن و تقریبا همه ی افراد از آن استفاده می کنند می توانند با جستجو کردن با پزشکان آشنا شوند و به کشور مورد نظر سفر کنند.همچنین با طراحی وب سایت می توانید قابلیت های مختلفی را در آن به افراد ارائه دهید یکی از آن ها که بسیار لازم می باشد طراحی سایت چند زبانه است تا افراد به زبان مورد نظر سایتشان را تنظیم کنند و به خواندن مطالب بپردازند.

 

پرسش های رایج توریست درمان عبارتند از:

 

  • شهرهای دارای خدمات پزشکی در ایران کدامند؟

در ایران شهرهای زیادی از دریافت خدمات درمانی و پزشکی مناسب می باشند و همچنین دارای بیمارستان های درجه یک را دارا می باشد عبارتند از تهران گرگان مشهد گنبد می باشند و از آنجایی که یکی از قوانین ایران ، هر مراکز درمانی که می خواهند به بیماران خارجی خدمات دهند باید دارای مجوز لازم از وزارت بهداشت و درمان را داشته باشند که شهرهای ذکر شده نیز از این مجوزها بهره مند می باشند.

بخوانید!  نحوه آپلود و مدیریت فایل های هاست توسط phpstorm

 

  • آیا هزینه های درمان در ایران به صرفه تر است؟

طبق تحقیقات انجام شده هزینه های درمان در ایران از کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه تر است و این موضوع باعث شده است تا تا خارجی ها از این موضوع استقبال بیشتری داشته باشند.

 

  • آیا بازاریابی در توریست درمان تاثیر گذار است؟

از آنجایی که در صنعت فروش بازاریابی حرف اول را می زند بنابراین برای توریست درمان به راحتی می توانید به انواع روش های بازاریابی روی آورید و برای معرفی خدمات و مکان های درمان از روش های بازاریابی معتبر استفاده نمایید.

 

نوشته توریست درمان اولین بار در پدیدار شد.