0

داستان طراحی لوگو جدید میزبان فا

موضوع از اونجا شروع شد که ما میخواستیک تو محیط فیزیکی شرکت های میزبان فا علائم و نشانه های بیشتری از برند داشته باشیم و از اونجایی که لوگو قدیمی میزبان فا از نظر اصول هنری و طراحی خیلی مناسب نبود، واقعا حیف ارزش برند ما بود که از این لوگو استفاده کنیم. به همین خاطر در حدود 1 سالی میشه که دنبال یک طراح لوگو حرفه ای بودیم که لوگو اصولی و مفهمومی برای ما طراحی کنه؛ نه این که مثل همه گرافیست های جدید برنامه فتوشاپ رو روی ویندوزش باز کنه و هرچی دلش خواست رو بکشه و بعدش رنگ آمیزی کنه.

ما برای طراحی لوگومون با ده ها شرکت کار کردیم و به نتیجه نرسیدیم و دنبال یک تیم هنری بودیم که تخصصش فقط طراحی لوگو باشه و تجربه بسیار زیادی در ترکیب حروف و نشانه ها داشته باشه، تا این که با تیم هنری کاظم خراسانی عزیز آشنا شدیم ما یک شرکت بسیار حساس و ایرادگیر در زمینه طراحی لوگو برندمون بودیم که دنبال یک اثر خارق العاده در حد شخصیت برند میزبان فا بودیم و تیم هنری کاظم خراسانی هم یک تیم صبور و با انگیزه و با حوصله بودند که پرسشنامه برند ما رو مطالعه کردن و مارو گام به گام برای طراحی لوگو اصولی به پیش بردند و اجرای این پروژه بیش از 3 ماه به طول انجامیده است و هنوز ادامه دارد، ما تصمیم گرفتیم که این تجربه خوبی که تیم کاظم خراسانی برای ما به جا گذاشته رو با تمام مشتریان عزیزمون مطرح کنیم تا شما هم به لوگو برندتون بهای بیشتری بدید و با این تیم عالی بیشتر آشنا بشید…ادامه این داستان  جذاب را در ویدیو بالا ببینید.

طراح لوگو جدید میزبان فا کیست و چه افتخاراتی در کارنامه خود دارد؟

و هم اکنون لوگو جدید میزبان فا خلق شده است…

و امروز مفتخریم لوگو جدید میزبان فا را که به لطف خداوند متعال توسط دستان قدرتمند هنرمندان کشورمان خلق شده است را به شما معرفی کنیم. لوگو های جدید میزبان فا در مدل ها و طرح بندی های دیگر نیز طراحی شده اند اما به صورت مختصر چند مدل برگزیده را در زیر به شما معرفی می کنیم.

بخوانید!  بررسی اثر الگوریتم پاندا در طراحی سایت

 

 

لوگو انگلیسی میزبان فا


لوگو فارسی میزبان فا


لوگو های بند انگشتی میزبان فا

 

 

 

میزبان فا 3 برند زیر مجموعه نیز دارد که لوگو آن ها به صورت زیر است

رسانه میزبان فا بلاگ، موضوع فعالیت: تولید محتوای آموزشی وبمستری

رسانه میزبان فا مگ، موضوع فعالیت: تولید محتوای آموزشی و خبری آی تی

رسانه میزبان فا آکادمی، موضوع فعالیت: تولید محتوای ویدیویی تجاری.

 

 

و اما لوگو های طلایی میزبان فا


توجه: لوگو های جدید میزبان فا از تاریخ شنبه 15 تیرماه 1398 بر روی تمام رسانه های میزبان فا قرار داده می شوند.

شماره تماس آقای کاظم خراسانی طراح لوگو های جدید میزبان فا، 09120704252 می باشد.

نوشته داستان طراحی لوگو جدید میزبان فا اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.