0

دسته بندی متا تگ ها در طراحی سایت

دسته بندی متا تگ ها در طراحی سایت ، متا تگ ها بخش مهمی در در طراحی سایت  برعهده دارند به این جهت که استفاده و بهینه سازی از آنها باعث بهبود رتبه ی سایت در موتورهای جستجوگر می شود یکی از دلایل اهمیت استفاده از متا تگ ها، شناخت بهتر توسط موتورهای جستجوگر و ایندکس شدن سایت توسط آنها ست موتور های جستجوگر شامل خزنده هایی ست که متا تگ ها را برای پی بردن به موضوع صفحه بررسی می کنند همچنین برخورد ربات های گوگل با متا تگ باعث ایندکس شدن سایت  می شود و این نکته اهمیت فراوانی در طراحی سایت شما دارد که این تگ ها که برای موتور های جستجو گر در قسمت هد کد های اچ تی ام ال قرار بگیرند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

تگ های مهمی که در طراحی سایت باید به آنها توجه داشت

لازم است به این نکته اشاره کنیم که برخی  از موتورهای جستجوگر به متا تگ ها اهمیتی نمی دهند اما کارشناسان طراحی وب سایت از انها برای بهبود رتبه استفاده می کنند بهینه سازی متا تگ ها بسیاراسان است به این صورت که کلمات اصلی را در عنوان متن و همچنین در توضیحات استفاده می کنید اما کلمات کلیدی ثانویه را در قسمت متا تگ به کار می برید بهتر است کلمات کلیدی را در ابتدای عنوان قرار دهید زیرا خزنده های موتور های جستجو، کلمات را از چپ به راست کراول می کنند. دسترسی به منابع معتبر برای فراگیری طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

بخوانید!  سفارش طراحی سایت تخصصی

 

انواع متا تگ ها در طراحی سایت به شرح زیر می باشند:

 

تگ عنوان

عنوان محتوای خلاصه ای در مورد محتوای شما ارایه می کند پس عنوانی که در متا تگ می نویسید در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر ظاهر می شود طول تگ های عنوان معمولا توسط خزنده ها نادیده گرفته می شوند اما معمولا بین ۳۰ تا ۷۰ کاراکتر را در نظر گرفته می شود گرچه این مقدار برای گوگل بین ۵۴ تا ۵۶ کلمه است.

 

متا تگ توضیحات

این تگ باید اطلاعات کافی را در اختیار مخاطب و موتورهای جستجوگر قرار دهد زیرا محتوای سایت شما را توصیف می کند در گوگل حدود ۱۶۰ کاراکتر برای این منظور در نظر گرفته می شد این متا تگ یک فاکتور اساسی در تعیین نرخ کلیک شما ست و به شما کمک می کند از رقیبان خود متمایز شوید.

 

متا تگ ربات

که برای کنترل ایندکس کردن صفحه توسط موتور های جستجوگر به کار می رود و از طریق آن می توانید یک سری از دستورات مهم را به موتورهای جستجوگر بفهمانید این متا تگ توسط مدیر سئوی سایت فعال سازی می شود زیرا جزو سئو داخلی طراحی سایت تهران است.

 

متاتگ کلمات کلیدی

این تگ شامل کلماتی است که کاربران با جست جوی آنها ممکن است به طراحی سایت شما برسند و معمولا شامل ۴تا ۱۰ کلمه کلیدی ست که شامل کلمات کلیدی اصلی و ثانویه است پول دار شدن از ظریق طراحی سایت تهران را نیز مطالعه نمایید.

نوشته دسته بندی متا تگ ها در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

بخوانید!  ابزارهای راه اندازی فروشگاه آنلاین