0

دیگه طرح تخفیف نداریم اما یک خبر خوب داریم!

ضمن تبریک سال نو و آرزوی شادابی، در سال جدید مانند سال های گذشته طرح تخفیف نوروزی جهت خرید و تمدید سرویس های هاست ارائه شد بیش از 2000 نفر تا این لحظه از طرح تخفیفی نوروز میزبان فا استفاده کرده اند اما متاسفانه ظرفیت کافی برای ارائه سرویس با تخفیف فراهم نیست همه سرورها به ظرفیت استاندارد رسیده و امکان ارائه تخفیف بیشتر میسر نمی باشد از طرفی تماس و پیام هایی از سمت کاربران مبنی بر تمدید این طرح دریافت کردیم. اگر شما هم جزء این دسته از کاربران هستید و نتوانستید از طرح تخفیف استفاده کنید یک کار خوب براتون انجام دادیم…

در طرح بهاره میزبان فا امکان پیش خرید سرویس با 29% تخفیف، 60% تخفیف در سرویس های دو ساله و 70% تخفیف در سرویس های سه سالانه فراهم شد و از 1400/2/1 امکان فعالسازی سرویس پیش خرید شده میسر می باشد.

امکان پیش خرید سرویس مورد نظر +تخفیف بهاره 1400 میسر است و شما در زمان دلخواه از 1400/2/1 به بعد امکان فعالسازی سرویس هاست خود را خواهید داشت. 😍

شرایط پیش خرید هاست میزان فا با تخفیف نوروزی

این طرح مناسب اشخاصی می باشد که اکنون تمایل به خرید سرویس با قیمت های فعلی و تخفیف نوروزی را دارند و به هر دلیلی تمایل ندارند اکنون از آن استفاده کنند یا تصمیم دارند در زمان دیگری مثلا چند ماه یا چند سال دیگر آن را فعال و مورد استفاده قرار دهند.

  • امکان پیش خرید سرویس هاست با قیمت فعلی + تخفیف نوروزی
  • فعالسازی در زمان دلخواه از 1400/2/1 به بعد
  • بدون نیاز به ارائه دامنه زمان خرید سرویس
  • عدم محدودیت در تعداد سرویس های پیش خرید شده
بخوانید!  طراحی سایت کارتن و جعبه سازی

تخفیف بهاره 1400 و امکان پیش خرید سرویس میزبانی وب به مدت محدود فعال می باشد. محدودیتی در تعداد سرویس های خریداری شده وجود ندارد. از تاریخ 1400/2/1 به بعد امکان فعالساری سرویس خریداری شده فراهم خواهد بود. با کلیک روی بنر تخفیف بهاره واقع در هدر پایگاه دانش به پیج اینستاگرام میزبان فا ملحق شوید سپس کدهای تخفیف پیش خرید هاست را دریافت کنید.

ورود به سایت اصلی میزبان فا 

بستر لازم جهت ارائه سرویس های پیش خرید شده آماده و سرویس های ارائه شده از تاریخ تعیین شده یعنی ابتدای اردیبهشت ماه 1400 قابل فعالسازی خواهند بود.

پیش خرید هاست میزبان فا

نوشته دیگه طرح تخفیف نداریم اما یک خبر خوب داریم! اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.