0

راز: هاست ایران یا هاست خارج، کدام برای سئو بهتر است؟

این روزا خیلی زیاد میشنویم که هاست ایران برای سئو بهتره یا هاست خارج از ایران؟ هاست ایران برای سئو بهتره یا هاست اروپا و هاست آلمان؟ خب اگر این سوال رو 5 سال پیش از ما میپرسیدین به شما میگفتیم قطعا هاست اروپا برای سئو بهتره، اما الان به طور قطع به یقین به شما اعلام می کنیم که هاست ایران برای سئو بهتره نسبت به هاست خارج از ایران، میپرسین چرا؟ ویدیو بالا رو که براتون تدارک دیدیم رو به صورت کامل مطالعه کنید، داخل این ویدیو به صورت خیلی واضح و شفاف از این موضوع پرده برداری می کنیم که در حال حاضر داخل سال 1398 هاست ایران برای سئو بهتره یا هاست های خارجی؟؟؟

الگوریتم سئو کبوتر گوگل درمورد هاست ایران یا خارج بهمون پاسخ میده!

در حدود دوسال پیش گوگل از الگوریتمی رونمایی کرد به نام الگوریتم سئو کبوتر، اگر بخواهیم الگوریتم سئو کبوتر رو به صورت خلاصه بهتون توضیح بدیم، گوگل با رونمایی از این الگوریتم این مفهموم رو به مدیران وب سایت ها منتقل کرد که بهتره موفقیت هاست یا سرور وب سایتتون به موقعیت بازدیدکنندگان از وب سایتتون نزدیک باشه، گوگل خودش رو هر روز به سمت بهبود نتایج کاربری داره حرکت میده و الگوریتم سئو کبوتر هم یکی از الگوریتم هایی هستش که گوگل میخواد توسط اون کاربران رو به بهترین نتیجه ممکن در سریع ترین زمان برسونه، باتوجه به الگوریتم سئو کبوتر، اگر سرعت لود شدن وب سایت شما برای بازدیدکنندگان از وب سایتتون بیشتر از رقبای شما باشه، وب سایت شما نتایج بهتری رو داخل موتور های جستجو کسب میکنه، بنابراین اگر وب سایت شما به زبان ایرانی هستش و اغلب بازدیدکنندگان از سایت شما هم ایرانی هستند بهتره که شما هاست ایران برای وب سایتتون تهیه کنید تا موقعیت هاست و سرور شما به بازدیدکنندگان هدف نزدیک باشه و سایتتون با سرعت بیشتری نسبت به هاست خارج از ایران برای بازدیدکنندگان باز بشه.

بخوانید!  چگونه محصولات خود را به صورت حرفه ای در ووکامرس ثبت کنیم؟

5 مزیت استفاده از هاست ایران نسبت به هاست خارج از ایران!

  1. افزایش سرعت لود وب سایت شما تا 5 برابر بیشتر.
  2. افزایش میزان پایداری و در دسترس بودن سایت شما برای ایرانی ها.
  3. رفع اختلالات لحظه ای درگاه های بانکی در وب سایت شما.
  4. عدم وابستگی به نرخ ازر و کاهش نگرانی بابت افزایش هزینه.
  5. کاهش ریسک تحریم و نابودی اطلاعات بر روی سرور های خارجی.

مزیت هایی که در بالا گفته شده، مزیت هایی هستند که واقعا اگر به فکر پیشرفت و افزایش فروش وب سایتتون هستین نمیتونین به سادگی از کنارشون عبور کنید، بزرگترین وب سایت های کشور که نتایج کاربری براشون بسیار بسیار مهم هستش اغلب بخاطر 5 مزیت بالا هستش که به هاست ایران مهاجرت کردن تا پیشرفت وب سایتشون ادامه دار باشه…

کی گفته که هاست ایران بده و کم کیفیته؟ هاست ایران هم مثل هاست خارجی خوب و بد داره!!! در واقع بعضی از شرکتا همونطوری که داخل ویدیو گفتیم انقدر هاست ایران های بی کیفیت و ضعیف ارائه کردن که باعث شده مردم به صورت کلی نسبت به هاست ایران بد بین بشن، اگر هاست ایران بد بود که 1000 سایت اول و پرترافیک کشور نمیومدن سایت های به این مهمی رو ببرن روی هاست ایران، و حالا ما تو میزبان فا برای اولین بار داریم هاست ایران باکیفیت ارائه میدیم.

چرا میزبان فا بهترین ارائه دهنده هاست ایران است؟

شرکت میزبان فا با بهره گیری از دانش سخت افزاری و تجربه نرم افزاری طولانی مدت طی 12 ماه اخیر که به صورت جدی بر روی ارائه هاست ایران فوق باکیفیت متمرکز شده در حال حاضر قادره پرسرعت ترین و پایدار ترین هاست ایران رو با کمترین هزینه ممکن به کاربرانش ارائه بده، داخل ویدیو زیر تکنولوژی ها و زیرساخت های مستحکم سرور های هاست ایران میزبان فا رو به شما معرفی می کنیم. (مشاهده این ویدیو جذاب رو از دست ندید)

 

بخوانید!  طراحی سایت آتلیه و عکاسی در تهران

داخل ویدیو بالا با ویژگی های منحصر بفرد سرور ها و تجهیزات هاست ایران میزبان فا آشنا شدید، شرکت میزبان فا در حال حاضر بر روی ارائه خدمات هاست ایران متمرکز شده است و دائما در حال توسعه تجهیزات خود در مراکز داده ایرانی و بهبود کیفیت سرویس های خود بر بستر میزبانی ملی اطلاعات است و به لطف خداوند متعال در حال حاضر بهترین هاست ایران توسط شرکت میزبان فا ارائه می شود.

از هم اکنون تا 20 خرداد قادر هستید با 25% درصد تخفیف ویژه نسبت به خرید تمام سرویس های میزبانی وب اقدام کنید و به جمع مشتریان راضی میزبان فا بپیوندید.

نوشته راز: هاست ایران یا هاست خارج، کدام برای سئو بهتر است؟ اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.