0

راز های طراحی سایت

راز های طراحی سایت امروزه تاثیر مثبت طراحی سایت برای توسعه ی کسب و کار بر کسی پوشیده نیست اما تصور عده ای مبنی بر این که تنها طراحی سایت برای افزایش فروش و درآمد کافی است اشتباه می باشد چرا که این گمان باعث شکست در آینده خواهد شد. طراحی سایت موفق راز ها و استاندارد هایی دارد که با رعایت آن ها می توان کسب و کار را رونق بخشید که از جمله آن ها کیفیت طراحی سایت می باشد به طوری مطالب مورد پسند و نیاز کاربران باشد.

همچنین کپی شده و تکراری نبودن آن و به بیان دیگر یونیک بودند مطالب موجب می شود کاربران سایت را به عنوان منبعی معتبر شناسایی کنند و علاوه بر ربات های گوگل رتبه بالاتری به طراحی سایت می دهند. همچنین علاوه بر کیفیت مطالب کیفیت تصاویر نیز حائز اهمیت است خصوصا اگر طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید می بایست تصاویر واضح و ملموس باشد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

راز های سئو سایت

سئو مناسب سئویی می باشد که انتخاب کلید واژه ها به دقت و درستی انجام شده باشد مطالب مرتبط با عنوان و موضوع سایت باشند همچنین خاص و منحصر به فرد باشند. مطالب می بایست با کسب و کار شما مرتبط و مورد پسند مخاطبان سایت باشند. علاوه بر این لینک سازی های داخلی و خارجی تاثیر به سزایی در سئو سایت و بهبود رتبه طراحی سایت تهران دارد. برای محتوا و صفحات وب سایت لینک بسازید و آن ها را در شبکه های اجتماعی انتشار دهید. اگر محتوای سایت مقاله و مطالب آموزنده است سعی کنید طولانی باشند البته این مورد نباید باعث شود تا کیفیت مطلب پایین بیاید یک سئوی قوی و مفید سئویی می باشد که در آن کیفیت فدای کمیت نشود. برنامه ریزی اصولی برای طراحی سایت از بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

بخوانید!  طراحی سایت انجمن علمی هواشناسی ایران

 

از دیگر راز های طراحی سایت موفق عبارتند از:

  • ظاهر طراحی وب سایت

بهتر است قبول کنید که ظاهر اولین چیزی است که بازدید کنندگان به آن اهمیت می دهند به همین دلیل باید بازدید کننگان سایت را آنالیز کنید و مطابق با سلیقه آن ها ظاهر وب سایت را طراحی کنید. رنگ های چشم نواز، جای گیری مناسب لینک ها و دکمه ها، دسترسی آسان به قسمت منو همگی درجذب کاربر تاثیر گذار هستند.

  • طراحی سایت ریسپانسیو داشته باشید

تجربه کاربری از جمله المان هایی است که همواره در خصوص آن صحبت می شود. طراحی سایت ریسپانسیو موجب می شود تا صفحات وب سایت به همان شکلی که روی صفحه دسکتاپ نمایش داده می شود روی سایر دستگاه ها مثل گوشی های موبایل و تبلت ها نیز قابل مشاهده باشد.

 

 

نوشته راز های طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.