0

راهکارهای افزایش بازدید از طراحی سایت

راهکارهای افزایش بازدید از طراحی سایت ، همانطور که می دانید افراد اکثر کارهای خود را با استفاده از دنیای اینترنت و تکنولوژی کارهای خود را انجام می دهند و اگر صاحب مشاغل هستید و می خواهید که پیشرفت چشمگیری را در کار خود داشته باشید و اگر تا الان سایتی را طراحی نکرده اید سریعا اقدام به ایجاد طراحی سایت کنید تا پیشرفت خود را مشاهده کنید البته با تحقیق و بررسی هایی بزرگترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید تا شما را در این مسیر یاری کنند.

یکی از مهمترین و اصلی ترین کارهایی که باید برای پیشرفت کسب و کارتان به آن توجه کنید بعد از اقدام به طراحی سایت انجام کارهایی که باعث افزایش بازدید سایت می شود را انجام دهید. وقتی بازدید طراحی سایت از شما افزایش یابد در نتیجه مشتریان شما بیش تر شده و کسب و کار شما نیز پیشرفت خواهد کرد یعنی اگر طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید مشتریان با دیدن محصولاتتان اقدام به خرید می کنند و فروش شما به مراتب افزایش خواهد یافت.

 

طراحی سایت

مهم ترین نکات افزایش ترافیک طراحی سایت عبارتند از:

 

سئو سایت خود را تقویت کنید

یکی از مهمترین هدف های طراحی سایتی که ایجاد می کنید آمدن در صفحه اول گوگل و دیده شدن توسط کاربران می باشد از آنجا که گوگل یک منبع بسیار معروف در کل دنیا می باشد افراد جستجوهای خود را با استفاده از آن انجام می دهند پس در اولویت و رتبه بالا داشتن خود مستلزم کارهایی است که سئو کار متخصص کارها را انجام می دهند.

بخوانید!  همه‌چیز درباره تولید محتوا در اینستاگرام

 

سرعت طراحی سایت خود را افزایش دهید

اولین موردی که بازدید کننده با طراحی وب سایت شما رو به رو می شوند داشتن سرعت بالا و یا کند بودن آن است اگر طراحی سایت کند و زمان بارگزاری آن بالای ۳ ثانیه باشد بی شک بازدید کننده صفحه شما را بسته و به سراغ طراحی سایت های دیگری می رود اما اگه سرعت سایت شما بالا باشد و زیر ۳ ثانیه وارد سایت شود راحت تر می تواند به دنبال جستجو و بازدید از سایت شما خواهد پرداخت.

 

نوشتن مقالات خوب و به روز کردن آن

یکی از روش های جذب مشتری و افزایش بازدید طراحی سایت نوشتن مقاله های مناسب و ارائه مطالبی که بازدید کنندگان بیش تر به دنبال آن ها می گردند اما فقط با نوشتن گذاشتن مطلب کفایت نمی کند بلکه باید آن مطالب را مطابق با مطالب روز آپدیت کنید. شما باید با پیدا کردن کلماتی که جستجوی بالایی را دارند شناسایی کنید و مقاله ها و محتوای خود را در رابطه با آن و البته مربوط به حوزه کاریتان ارائه دهید. به یاد داشته باشید که کاربران مطلبی را که از نظرشان جالب است را دوست دارند با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند پس با ارائه مطلبی مفید شما بدون هیچ زحمتی شاهد دریافت بازدید کنندگان زیادی خواهید شد.

 

به مطالب خود عکس و گرافیک اضافه کنید

وجود عکس و گرافیک در مقاله های خود باعث می شود به نوشته های شما جان ببخشد و صفحه های شما را جذاب تر کند اگر فقط نوشته های پی در پی باشد بی شک بازدید کننده راغب به خواندن آن مطالب نخواهد شد اما وجود تصویر و یا گرافیک آن نوشته ها را از یکنواختی بیرون آورده و بازدید کننده را راغب به خواندن مطالب می کند.

بخوانید!  آشنایی با شورتکدهای آوادا و استفاده از آنها در توضیحات کوتاه محصول

 

نسخه موبایلی خود را حتما فعال کنید

از آنجا که بیش تر افراد جستجوی خود را با گوشی ها و تبلت های خود انجام می دهند واکنش گر بودن (متناسب با قالب موبایل و تبلت بودن) طراحی سایت شما تاثیربه سزایی را خواهد گذاشت. پس حتما در گوشی و تبلت زود زود قالب طراحی سایت واکنش گرا خود را چک کنید تا اگر با مشکلی مواجه شد به رفع آن بپردازید.

 

استفاده و فعالیت در شبکه های اجتماعی

از آنجایی که با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی و استفاده افراد از آن ها فعال بودن طراحی سایت شما و برندتان در این شبکه ها بسیار تاثیرگذار می باشد.

 

فعالیت خود را در سایت های پرسش و پاسخ افزایش دهید

در سایت های پرسش و پاسخ فعالیت کنید فعالیت شما در این سایت ها باعث می شود بیش تر دیده شوید کسانی که به دنبال یافتن پاسخ پرسش های مورد نظر خود عضو این طراحی سایت ها شده اند و پرسش خود را مطرح می کنند شما با فعالیت خود می توانید آن ها را به سوی طراحی سایت خود جذب کنید.

 

عضویت در تالارهای گفتگو

یکی دیگر از شناساندن خود برای افراد عضویت در تالار های گفتگو می باشند در این تالار ها امکان پرسش و پاسخ معرفی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات را برای کاربران می دهند.

 

به آنالیز کردن رقبای خود بپردازید

رقبای خود را آنالیز کنید با آنالیز سایت رقبا  می توانید ایده ی مناسبی را در زمینه کسب و کارتان دریافت کنید و از آن بهره ببرید منظور ما کپی کردن از سایت آن ها نمی باشد بلکه گرفتن ایده ی مناسب در زمینه کارتان است از طراحی سایت آن ها ایده گرفته و با تغییرات جزئی و کلی به ایجاد طرحی می پردازید.

بخوانید!  طراحی سایت تعمیرگاه

 

نوشته راهکارهای افزایش بازدید از طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.