0

راهکارهای افزایش سرعت طراحی سایت

راهکارهای افزایش سرعت طراحی سایت افزایش سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت موجب افزایش تعداد صفحات بازدید شده به ازای هر فرد و در نتیجه به سئو طراحی سایت کمک زیادی می کند. سرعت بالای لود سایت یکی از مهمترین فاکتورهای سئو داخلی محسوب میشود و همانطور که میدانید ا مروزه هیچکس بیش از ۱۰ ثانیه برای لود شدن طراحی سایت صبر نمیکند و اگر در چند ثانیه اول وارد طراحی وب سایت نشود بلافاصله دکمه برگشت را میزند و به سراغ سایت های رقیب روی می آورند.

آشنایی با بهترین ایده های طراحی سایت

 

در حالت کلی سرعت یک طراحی سایت را می توان به دو بخش تقسیم بندی کرد

بخش اول  میزان زمانی است که محتوای یک صفحه برای شما در مرورگر به نمایش داده می شود که به آن سرعت بارگذاری میگویند.

بخش دوم نشان دهنده ی سرعت پاسخگویی سرور است و میزان مدت زمانی که از سمت سرور به سمت مرورگر دیتا ارسال کند.

در مورد سرعت سایت دو اصطلاح دیگر به نام های page speed  و  site speedداریم.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

راهکارهایی برای افزایش سرعت طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

 

  • بهینه کردن تصاویر طراحی سایت

تصاویر نقش بسیار مهمی برای جذب بازدید کنندگان دارند برای همین دلیل استفاده از تصاویر در طراحی سایت اهمیت بسیار زیادی دارد . شما باید از ابعاد مناسب در طراحی سایت تهران خود استفاده نمایید. تصاویر با ابعاد بزرگ به علت گرفتن حجم قابل توجهی که فضا را اشغال می کند موجب کند شدن سرعت بالا آمدن طراحی سایت می شود.

بخوانید!  وردپرس چیست؟ و چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟

 

  • قالب مورد استفاده در طراحی سایت

قالب های سنگین ، سرعت لود سایت را کاهش می دهند با وجود امکانات بسیار زیادی که برای زیبا و جذاب کردن طراحی سایت به کار می رود. شما بهتر است قالب طراحی سایت خود را با توجه به موارد و مقداری که مورد نیاز طراحی سایت شما می باشند انتخاب کنید.

 

  • ایجاد امنیت مناسب برای طراحی سایت

امروزه برخی از رقبا اقدام به هک طراحی سایت می کند چرا که شما به عنوان یک صاحب سایت باید امنیت صفحه خود را افزایش دهید تا کاربران اعتماد لازم را به طراحی سایت شما داشته باشند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

برای چک کردن سرعت طراحی سایت خود بهتر است با این اقدامات را پیش روید:

طراحی سایت ها و طراحی اپلیکیشن های بسیاری برای تست کردن سرعت طراحی سایت موجود می باشد دو تا از بهترین ابزار ها برای تست سرعتPageSpeed Insights و Gtmetrix را معرفی می کنیم. استفاده از این دو ابزار که بسیار کامل می باشد می تواند کمک شایانی به شما کند.

نوشته راهکارهای افزایش سرعت طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.