0

راهکار های آنالیز طراحی سایت رقبا

راهکار های آنالیز طراحی سایت رقبا یکی از اصلی ترین اقداماتی که در سئو سایت می بایست انجام دهید آنالیز و بررسی طراحی سایت های رقبا می باشد. در واقع شناسایی رقبا و تحلیل وضعیت آن ها باعث می شود تا از نقاط ضعف و اشتباهات آن ها آگاه شوید و از نقطه ضعف رقبا نقطه ی قوت برای خود بسازید علاوه بر این با آگاهی از سئو رقبا روش و استراتژی های جدیدی برای سئو و بهینه سازی طراحی سایت خود به دست می آورید به این ترتیب می توانید از آن ها پیشی بگیرید رتبه های برتر گوگل را به دست آورید. برای انجام این کار ابزار های گوناگونی وجود دارد کهخ با استفاده از آن ها می توانید طراحی سایت های رقبا را بررسی و تحلیل کنید.

 

چرا به آنالیز طراحی سایت رقبا نیاز داریم؟

با تجزیه و تحلیل طراحی سایت های رقبا می توان دریافت که استراتژی کار آن ها چیست و عملکرد آن ها را مورد بررسی قرار داد به این ترتیب امکان لینک دهی های جدیدی به دست آورد که فضای رقابتی نزدیک تری ایجاد کرد. برای رسیدن به بهترین جایگاه باید بدانید رقبای شما چه کسانی هستند و کدام یکی در این راه موفق تر و شناخته شده تر هستند بنابراین آنالیز طراحی وب سایت رقبا برای رسیدن به موفقیت ضروری است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بررسی سئو طراحی سایت رقبا

رسیدن به رتبه های برتر گوگل مستلزم چند فاکتور است که پیشرفت در آن ها موجب رسیدن به رنکینگ بالاتر می شود در نتیجه رتبه اول گوگل به همین راحتی با رعایت یک یا دو المان به دست نمی آید به این ترتیب نه تنها سئو و بهینه سازی طراحی سایت از اهینت بالایی برخوردار است بلکه می بایست سئو طراحی سایت رقبا را نیز مورد تحلیل قرار گیرد. مزایای برند سازی در طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

بخوانید!  تست نهایی پس از طراحی سایت

 

طراحی سایت رقبا از چند جهت مورد بررسی قرار می گیرد که عبارتند از:

  • اعتبار دامنه طراحی سایت

شامل تمامی بک لینک های صفحات طراحی سایت تهران و همچنین بک لینک ها دامنه طراحی سایت می شود. علاوه بر این اعتبار دومین صفحاتی که به طراحی سایت مورد نظر لینک داده اند نیز در این قسمت مورد بررسی قرار می گیرد.

 

  • نمره اسپم طراحی سایت

اسپم بودن یک سایت از فاکتور های زیادی قابل بررسی است. به طور مثال بک لینک های دریافتی وب سایت زیاد است علاوه بر این بک لینک های دریافتی در منوی اصلی طراحی سایت قابل مشاهده است. همچنین طراحی سایت های اسپم محتوای مفید و با کیفیتی ندارند. به طور کلی فاکتور های زیادی در آنالیز سئو سایت رقبا تحلیل می شوند که در این مقاله برخی از این فاکتور ها به طور خلاصه بررسی شدند.

 

 

نوشته راهکار های آنالیز طراحی سایت رقبا اولین بار در پدیدار شد.