0

راه های ارتقای طراحی سایت در نتایج گوگل

راه های ارتقای طراحی سایت در نتایج گوگل از آنجایی که با پیشرفت تکنولوژی و ورود همه افراد به دنیای اینترنت و راحتی کارشان برای جستجوی هر چیز کوچک و بزرگی به گوگل روی می آورند. گوگل برطرف کننده کل بخشی از نیاز های افراد و همچنین ارتقای اطلاعات افراد در زمینه ای که می خواهند می باشد. برای همین افراد برای پیشرفت و افزایش درآمد کسب و کارشان همچنین بیش تر شناسانده شدن دست به طراحی سایت می زنند.

وقتی هم که طراحی سایت می کنند می خواهند که بالاترین رتبه را در گوگل بگیرند و در صفحه ی اول آن قرار گیرند تا افراد با جستجو با سایت های مرتبط رو به رو شوند حال برای گرفتن آن رتبه و قرار گیری در صفحه اول باید دست به اقداماتی بزنند که در این بخش شما را با آن اقدامات مهم آشنا می کنیم.

 

تولید محتوای مرتبط و مفید در طراحی سایت

از آنجایی که گوگل به طراحی سایت هایی که دارای محتوای خوب و مفید و غیر کپی باشند امتیاز می دهد هر چند که اگر از محتوای کپی شده در سایت خود استفاده کنید گوگل سایت شما را جریمه کرده و حتی از نتایج کلی سایت خود حذف خواهد کرد. پس در انتخاب و نوشتن محتوا بسیار حساس باشید شما مشتریان خود را می شناسید و بیش تر از هرکسی  اطلاع دارید که معمولا چه سوالاتی ذهن آن ها را درگیر می کنند و به دنبال چه چیزهایی می گردند شما وقتی خود را جای بازدید کنندگان قرار دهید و طبق نیاز های آنان طراحی وب سایت خود را طراحی کنید و به نیازهای آنان پاسخ دهید شانس موفقیت شما خیلی بیش تر می شود.

بخوانید!  چگونه نحوه نمایش سایت در گوگل را جذاب تر کنیم؟

 

طراحی سایت

 

نکات مهم در ارتقاء طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

 

  • به روز رسانی محتوا

زود به زود محتواهایی را که تولید کردین را به روز رسانی کنید چرا که گوگل به سایت هایی که دارای فعالیت زیادی می باشند و در محتوای خود در حال تغییر هستند رتبه بالاتری می دهد همچنین با تولید محتوای ارزشمند برای طراحی سایت به بالا رفتن رتبه طراحی سایت خود کمک بزرگی کرده اید.

 

  • به کار بردن متا تگ ها در طراحی سایت

متا تگ ها یا همان <head> که در هر صفحه از سایت قرار دارد حتما استفاده کنید و  چرا که این دسته بندی متا تگ ها در طراحی سایت برای نتایج گوگل بسیار با ارزش می باشند متا تگ عنوان با متا تگ توضیحات باهم متفاوت هستند که در عین حال دو مورد از متا تگ های مهم در ارتقای رتبه سایت در نتایج گوگل می باشند. لازم به ذکر است که اگر در متا تگ ها از کلمات کلیدی استفاده کنید شانس موفقیت شما بیش تر خواهد شد وب افزایش رتبه ی طراحی سایت در گوگل کمک شایانی کرده اید.

 

  • سرعت در طراحی سایت

یکی از موارد مهمی که در سایت وجود دارد سرعت سایت می باشد چرا که وقتی سرعت بارگزاری سایت شما پایین باشد نه تنها گوگل به سایت شما اهمیتی نمی دهد بلکه مشتریان خود را از دست می دهید از آنجا که مشتریان حوصله صبر کردن و منتظر شدن را ندارند اگر بارگزاری سایت شما بالای ۲ ثانیه باشد بازدید کننده صفحه شما را ترک می کند.

بخوانید!  آموزش حذف دایرکتوری ها با مدل های مختلف در لینوکس

 

  • تگ Alt عکس

وجود تگ Alt عکس که باعث می شود در نتایج عکس گوگل نشان داده شوید . هر عکسی باید تگ Alt مخصوص به خود را داشته باشد علاوه بر این ها وقتی در نتایج گوگل عکس به راحتی آپلود نشود آن جمله داخل نمایش داده می شود پس بهتر است که از کلمه کلیدی اصلی در آن استفاده کنیدتا تاثیر تگ آلت بر طراحی سایت را به وضوح احساس کنید.

 

  • لینک ها

وجود لینک های داخلی و خارجی برای هر سایتی ضروری می باشد چرا که لینک داخلی ارتباط بین صفحات مختلف و راحتی کار کاربران می باشد به راحتی به هر صفحه ای که می خواهند دسترسی پیدا کنند و همچنین به سرعت ایندکس می شوند. وجود لینک های خارجی نیز تاثیر گزاری بسیار زیادی را دارد حتی بیش تر از لینک های داخلی اما به شرطی که کیفیت سایت شما تایید شود.

 

  • فعالیت در شبکه های اجتماعی

همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی ، بسیار در بین ارتباط افراد مورد استفاده قرار می گیرند بازدید کنندگان وقتی ببینند مطلبی مفید و به درد بخور است آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد تا دوستانشان نیز از آن مطلب استفاده کنند پس فعالیت در شبکه های اجتماعی بسیار می تواند در پیشرفت شما کمک به سزایی کند.

 

  • بهینه سازی عکس ها

همانطور که می دانید وجود عکس ها در محتوا بسیار جذاب می باشند اما خود این عکس نیز باید دارای اندازه ی مناسب و فرمت مناسبی باشند بعضی وقتا ممکن است که فرمت های قرار داده شده تاثیر منفی بر روی کیفیت عکس ها ایجاد کند و همچنین ممکن است که به خوبی پشتیبانی نشوند بنابراین با بهینه سازی تصاویر طراحی سایت از کیفیت و تاثیر مثبت آن بر سایت خود مطمئن شوید.

بخوانید!  راه اندازی سرویس تاکسی آنلاین مشابه اسنپ

 

  • نقشه سایت

نقشه سایت یکی دیگر از عوامل مهمی که وجود آن جزو ملزومات هر طراحی سایت می باشد است چرا که وجود نقشه سایت راهنمای گوگل برای چرخیدن راحت آن می باشد و لینک های جدیدی که در سایت قرار می گیرد را راحت ایندکس می کند.

 

نتیجه گیری

در واقع اگر می خواهید در نتایج گوگل رتبه بالایی را بگیرید باید به فکر راحتی کاربران طراحی سایت خود باشید چرا که هدف گوگل نیز همین می باشد که کاربران به راحتی به هدفی که می خواهند برسند.

نوشته راه های ارتقای طراحی سایت در نتایج گوگل اولین بار در پدیدار شد.