0

راه های افزایش سطح ترافیک طراحی سایت

راه های افزایش سطح ترافیک طراحی سایت از آنجایی که داشتن یک طراحی سایت جزو مهمترین امکانات هر کسب و کاری می باشد باید برای جذب بیش تر بازدید کننده از طریق آن و همچنین افزایش بازدید از سایت باید کارهایی را در این زمینه انجام داد تا صاحب کسب و کارها به اهداف خود یعنی جذب بیش تر بازدید کننده برسند.

 

طراحی سایت

 

روش های افزایش سطح ترافیک طراحی سایت عبارتند از:

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

یکی از مهمترین بحث های طراحی سایت سئو و بهینه سازی خوب می باشد با داشتن سئو و بهینه سازی خوب از نظر گوگل رتبه ی بالایی را دریافت می کنید و به اولویت گوگل خواهید رفت.

از آنجایی که سئو کاملا رایگان است اما بسیار تاثیر مثبت و بالایی را خواهد داشت پس وقت خود را بر روی سئوی سایتتان صرف کنید تا به نتایج مطلوبی برسید.

 

شبکه های اجتماعی

با فعالیت در شبکه های اجتماعی می توانید مطالبتان در آن جا به نمایش بگذارید تا افرادی که در شبکه های اجتماعی شما را دنبال می کنند با دیدن مطالب آن ها را به اشتراک بگذارند و به دوستان خود معرفی کنند.از طرفی شما می توانید لینک هایتان در گروه هایی که جمعیت زیادی دارند قرار دهید.

 

ایجاد ویدیو

شما می توانید با ساختن و قرار دادن ویدیو های آموزشی خوبی که اطلاعات مفیدی را در اختیار بازدید کننده قرار دهند مخاطبان بسیاری را جذب طراحی سایت خود کنید چرا که بعضی از افراد ترجیح می دهند به جای خواندن مطالب طولانی با دیدن ویدیو ها به جستجوی مطلب خود باشند شما با این کار می توانید در نظر بسیاری از افراد محبوب شوید.

بخوانید!  الگوریتم های اینستاگرام + ۹ قدم تا رسیدن به اکسپلور

 

مقاله

از آنجایی که تحقیقات انجام شده نشان می دهد که افراد معمولا با مقالات موجود در سایت جذب سایت می شوند پس سرمایه گذاری بر روی مقالات و نوشتن مقالات عالی می تواند در جذب بازدید کنندگان زیادی اثرات مثبتی را داشته باشد.

 

استفاده از تصاویر جذاب و مالتی مدیا

استفاده از تصاویر و عکس های جذاب در محتوا و سایتتان می تواند نقش به سزایی را در جذب بازدید کنندگان ایفا کند و همچنین استفاده از گرافیک های جذاب و مالتی مدیاها در زیبایی سایتتان نیز بسیار مهم می باشد.

 

ایجاد نظرات در سایت های دیگر

شما می توانید به سایت های دیگر سر بزنید و در اظهار نظرها شرکت کنید و با قراردادن نظرتان در مورد بحث های ارائه شده افراد را ترغیب به دیدن سایتتان از طریقی لینکی که قرار داده اید کنید که شک نکنید افراد به سایت شما سر می زنند و از آن بازدید می کنند.

 

نوشتن وبلاگ به عنوان مهمان

تعداد زیادی از طراحی وب سایت ها وجود دارند که این اجازه را به کاربران می دهند تا لینک های سایت خود را به عنوان میهمان در طراحی سایت آن ها قرار داده تا افراد دیگری به مشاهده آن بپردازند باید توجه کنید که وبلاگ های مناسب و مفیدی را برای افراد ارائه دهید تا افراد با استفاده از مطالبی که نیاز دارند بر روی وبلاگ مورد نظر کلیک کنند و به خواندن آن بپردازند.

 

ایجاد بلاگ در سایتتان

اگر در سایتتان از داشتن بلاگ محروم هستید به سرعت به ایجاد آن بپردازید چرا که داشتن بلاگ ارزش و اعتبار سایت شما را به سرعت بالا برده و بر ترافیک سایتتان نیز اثرات مثبتی خواهد گذاشت همچنین به به روز رسانی مطالب سایتتان بپردازید و مطالب قدیمی را از بین ببرید و به ایجاد مطالب جدید مطابق اطلاعات روز بپردازید.

بخوانید!  چگونه طراحی سایت فروشگاهی موفقی داشته باشیم؟

 

ایمیل مارکتینگ

شما باید با استفاده از هر روشی که به ذهنتان می رسند برای جذب کاربران انجام دهید یکی دیگر از آن روش بازاریابی ایمیل می باشد که شما می توانید با استفاده از اطلاعاتی که افراد نیاز دارند برای آن ها ایمیل کنید.

 

داشتن سرعت بارگذاری بالا

داشتن سرعت بالای طراحی سایت یکی از عوامل مهمی برای حفظ و نگهداری افراد به سایت می باشند پس زود زود به چک کردن سرعت سایتتان بپردازید و اگر مشکلی ایجاد شده بود به رفع آن بپردازید که  داشتن سرعت پایین مشتریان شما را ازدست خواهد داد.

 

واکنش گرا بودن

به یاد داشته باشید که سایتی را که ایجاد کرده اید حتما باید باید در قالب نمایشگرهای کوچک مانند تبلت و موبایل هماهنگ باشد و بدون هیچ مشکلی در آن جا به نمایش دربیاید چرا که نیمی بیش تر از افراد جستجوهای خود را با استفاده از گوشی و تبلت خود انجام می دهند و اگر به مشکلی بر بخورند طراحی وب سایت شما را بسته و به سراغ سایت های دیگری می رود.

 

طراحی سایت

 

نتیجه گیری

فقط ایجاد طراحی وب سایت به تنهایی کافی نیست بلکه شما باید بر روی سئو و بهینه سازی آن ، و همچنین کارهایی که به جذب و افزایش بیش تر ترافیک سایتتان می انجامند بپردازید تا بازدید کنندگان زیادی را جذب مشتری کرده و کسب و کار خود را روز به روز گسترش دهید.

نوشته راه های افزایش سطح ترافیک طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.