0

سئو سایت – چرا کمپین سئو سایت شما شکست می خورد؟

طراحی سایت

اگر مدتی از حضور شما در فضای آنلاین گذشته باشد، حتما بار ها از مزیت های (سئو یا بهینه سازی سایت) برای موتور های جستجو شنیده اید. شما می دانید که سئو سایت چه نقش مهمی بر روی کسب و کار شما در فضای آنلاین و دیده شدن توسط کاربران دارد و در این خصوص فعالیت می کنید. اما مسئله مهم این است، آیا شما تاثیرات سئو را بر  روی سایت خود دیده اید؟ یا فعالیت های سئو شما هیچ تاثیری نداشته است؟

اگر تا به امروز با وجود داشتن کمپین سئو سایت ، بازخوردی دریافت نکرده اید، ما به شما مواردی که باعث می شود کمپین های سئو سایت با شکست رو به رو شوند را معرفی می کنیم، و پس از آن به راهکار های برای بهبود سئو سایت شما اشاراتی خواهیم کرد.

چه کسی مسئول سئو سایت شما است؟

آیا خود شما مسئولیت بهینه سازی سایت را بر عهده دارید؟  یکی از کارمندان شما مسئولیت را بر عهده گرفته؟ یا بهینه سازی سایت خود را به شرکتی دیگر برون سپاری کرده اید؟

در صورتی که هر کدام از موارد بالا، راهکار شما برای سئو سایت می باشد، ممکن است به دلیل کمبود وقت، نداشتن اطلاعات کافی در مورد بهینه سازی سایت ، انتخاب کلمات کلیدی اشتباه، تاثیرات منفی بر روی وضعیت سئو وبسایت شما بگذارد.

در صورتی که خودتان یا یکی از افراد تیم شما مسئولیت را بر عهده دارید، آیا هر روز زمانی را برای سئو اختصاص داده اید؟ بهبود وضعیت سئو ، فرآیندی است که نیاز به توجه زیادی دارد، در صورتی که جواب شما مثبت است ولی نتیجه ای نداشته، شاید زمان آن رسیده باشد که مسئولیت را به فرد دیگری بسپارید. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند.

بخوانید!  استفاده از فضای منفی در طراحی سایت

اما در صورتی که مسئولیت را به یکی از همین شرکت ها سپرده اید و تاثیر آن را بعد از مدت زمان طولانی ای دریافت ننموده اید، بهتر است در مورد نحوه کار از آن ها گزارشی بخواهید. در صورتی که گزارش حاوی جزئیات فعالیت آن شرکت در جهت بهینه سازی سایت شما نبود، یا نشان دهنده استفاده از متد های قدیمی ای بود، بهتر است از خدمات شرکت دیگری استفاده کنید.

اهداف شما واقع بینانه است؟

همه کسب و کار ها می خواهند که در اولین صفحه و ترجیحا اولین لینک لیست نتایج نمایش داده شوند. اما اگر شما یک کسب و کار تازه وارد در زمینه عرضه آنلاین محصولات الکتریکی هستید، باید در نظر بگیرید که رقبای شما برای بدست آوردن رتبه اول مدت زمان و هزینه زیادی را صرف کرده اند و این رتبه در مدت زمان کوتاهی قابل دستیابی نخواهد بود. البته  روش های کوتاه مدتی وجود دارد که بعد از مدتی تاثیرات منفی ای به دنبال خواهد داشت، و به همین دلیل پیشنهاد نمیشود.

بنابر این اگر شما اهداف غیر واقع بینانه ای در این زمینه دارید، بهتر است با یک فرد متخصص در زمینه سئو سایت مشورت کنید. یک متخصص سئو میتواند در خصوص کلمات کلیدی مناسب و مدت زمانی که برای رسیدن به صفحه اول لیست نتایج نیاز دارید، شما را راهنمایی کند.

آیا صفحات اجتماعی شما فعال می باشند؟

بهبود سئو ارتباط بالای با ترافیک وبسایت دارد. در صورتی که بازدید روزانه وبسایت شما بالا باشد، وضعیت سئو وبسایت شما نیز بهبود میابد. از طرف دیگر، امروزه کاربران اینترنت مدت زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی میگذرانند. پس اگر می خواهید توجه آن ها به وبسایت شما جلب شود، باید در جایی حضور داشته باشید که آنها نیز حضور دارند.

بخوانید!  تجارت آنلاین و طراحی سایت

هر شبکه اجتماعی ویژگی منحصر به فردی دارد که باعث جذب اقشار مختلفی از جامعه می شود. با شناسایی مخاطب خودتان و نوع شبکه اجتماعی، می توانید جایی که باید در آن حضور داشته باشید را شناسایی نمایید.

با بررسی مواردی که ذکر شد و رعایت آن ها، به زودی تاثیرات را بر روی سئو سایت خودتان مشاهده خواهید کرد.

نوشته سئو سایت – چرا کمپین سئو سایت شما شکست می خورد؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.