0

طراحی سایت به شیوه خلاقانه

بخش اول مطلب را از اینجا بخوانید.

در بخش اول به معرفی ۷ وب سایت موفق از جهت طراحی پرداختیم. در ادامه معرفی بهترین طراحی های وب سایت در سال ۲۰۲۱ ، شما را با  بقیه این لیست آشنا خواهیم کرد.

۸٫دیک موبی : ما این سیاره را دوست داریم

 Dick Moby

دیک موبی عینک می فروشد. طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی آنها پر از عناصر فوق العاده طراحی است. اولاً ، شامل الگوها و مدل های سرگرم کننده ای است که در بالای صفحه اصلی آنها مشاهده می کنید. دوم ، عکس های با کیفیت عینک آنها است. توجه داشته باشید که در صفحه فروشگاه ،عینکها به تنهایی نمایش داده شده اند و هیچ چیزی در پس زمینه وجود ندارد. این باعث می شود محصول برجسته باشد. دیک موبی یک نمونه وب سایت تجارت الکترونیکی عالی است که در آن طراحی به ایجاد احساس بی نظیر برای محصولات کمک می کند.

۹٫د هورس : به خانواده خوش آمدید

 The Horse

همه چیز از نام گرفته تا طراحی این وب سایت تجارت الکترونیکی به یاد ماندنی است. تصاویر پررنگ و بزرگ  به عنوان بخشی از طراحی وب آنها مشاهده می شوند ، با کلمات کمتر. اگر به دنبال طراحی وب سایت به روشی منحصر به فرد هستید ، قطعاً می توانید از طراحی وب سایت شگفت انگیز The Horse الهام بگیرید.

۱۰٫اسکوئیدو : تجربه مژه بر هم زدن

 ESQIDO

طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی ESQIDO بر زیبایی مژه های اصلی محصول آن ها متمرکز است. پر از عکس های نزدیک از محصول و بسته بندی پیچیده آن است. علاوه بر این ، آنها حتی یک ویدیوی کوتاه در صفحه اصلی خود دارند که نحوه  تشخیص مژه های تقلبی را توضیح می دهد. اگر به دنبال ایده هایی در مورد عکاسی از محصولات آرایشی یا زیبایی برای وب سایت تجارت الکترونیک خود هستید ، مشاهده این وب سایت تجارت الکترونیکی بسیار مفید است.

بخوانید!  بررسی اشتباهات در سئو طراحی سایت

۱۱٫ مهابیس : احساس راحتی در جهان

 Mahabis

مهابیس تمرکز خود را بر روی نمایش سریع محصولات با کیفیت بالا می گذارد و چه راهی بهتر از این که یک طراحی وب سایت زیبا داشته باشید. به محض اینکه در صفحه اصلی این وب سایت تجارت الکترونیکی قرار گرفتید ، با یک خط توضیحات در مورد راحتی محصول مواجه می شوید . طراحی شگفت انگیز این وب سایت حتی کوچکترین جزئیات را برای جلب خریدار احتمالی نشان می دهد.

۱۲٫پوکتو : از یک استارتاپ کوچک

 Poketo 

پوکتو از رنگهای زنده به سود خود استفاده می کند. شما می توانید به راحتی از طریق گزینه های محصولات آنها جستجو کنید زیرا آنها را در بالای صفحه قرار داده است. یا  به سادگی به پایین اسکرول کنید و با الگوهای جعبه ای زیبا مواجه شوید. فونت سفید خواندن متن و فراخوانی محتوا را آسان می کند و صاحب سایت با هوشمندی از فونت سیاه در قسمت متضاد استفاده می کند تا خواندن را برای بازدید کنندگان آسان کند.

۱۳٫جکی اسمیت : عزیز من

 Jackie Smith

جکی اسمیت نمونه دیگری از طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی است که از رنگهای روشن به عنوان مزیت خود استفاده می کند. اما رنگ ها فقط به عکس های کیف های رنگارنگ و تبلیغات محدود نمی شوند. حتی فونت هایی که استفاده می کنند رنگارنگ هستند!

۱۴٫گروماد : کار را معنا دار کنیم

 Grovemade

عکس های Grovemade تا حد زیادی بر مبنا و مفهوم سبک زندگی در کنار محصولات استوار شده است. آنها عکس های زیبایی از لوازم چوبی خود را روی میز و نیمکت ها ، قرار داده اند. ترکیب عکس ها عالی است. آیا به فونت جذاب آن ها نیز توجه کرده اید؟ این فونت حالت گرد است ، قلم معمولی نیست که در بیشتر الگوهای طراحی وب سایت مشاهده می کنید.

بخوانید!  تبدیل بازدید کننده به مشتری از طریق قیف فروش

۱۵٫مورای : پوشش نسلی از متخصصان ، خلاقان و مبتکران

 Muroexe

طرح محصولات کفش در Muroexe عالی است. کفش ها در یک گرید مرتب قرار گرفته اند و مرور را آسان می کنند. فضای سفید زیادی وجود دارد که فضای خالی یا فضای دور عکس ها است و باعث می شود محصولات موجود در این وب سایت تجارت الکترونیک بیش از پیش برجسته شوند.

 

۱۶٫ سیرا دیزاین : محصولی قابل دسترسی و زیبا

 Sierra Designs

Sierra Designs یک نمونه عالی از طراحی وب سایت است که می توان از آن الهام گرفت. وب سایتِ کاربرپسند و عکاسی حرفه ای و چشم نواز آن ها ،  تعادل بین طراحی زیبا و طراحی مناسب را فراهم می کند. این وب سایت دارای یک حس ماجراجویی و سرزندگی است که به دلیل وجود عکس های جذاب در این فروشگاه تجارت الکترونیکی بوجود آمده است.

ادامه دارد.. .

نوشته طراحی سایت به شیوه خلاقانه اولین بار در . پدیدار شد.