0

طراحی سایت رستوران ها

طراحی سایت

امروزه ، برای یک کسب و کار این بسیار غیر عادی می باشد که در فضای آنلاین حضور نداشته باشد . با پیشرفت علم ارتباطات و تکنولوژی تلفن های همراه ، بیشتر مردم از اینترنت به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند. بهره بردن کسب و کار ها از این ویژگی می تواند باعث شود که تعداد بی شماری از مردم با آنها آشنا شوند.
یک وب سایت بستری می باشد که توسط آن شما می توانید تصویر عمومی ای که مردم از کسب و کار شما دارند را کنترل کنید.

چرا طراحی سایت رستوران ها؟

طراحی سایت برای هر کسب و کاری دارای مزایایی می باشد. در اینجا هشت دلیل وجود دارد که رستوران شما باید یک وب سایت داشته باشد:

۱- کاهش هزینه های تبلیغات

روش های تبلیغاتی سنتی برای رستوران ها شامل هزینه برای چاپ تبلیغات می باشد. در حالی که با حضور در فضای مجازی و تبلیغات های این فضا علاوه بر کاهش هزینه ها می توان تمام مدت شبانه روز در دسترس کاربران قرار گرفت.

۲- آسان نمودن ارتباط با مشتری

طراحی سایت رستوران این امکان را برای مدیریت فراهم می آورد تا از یک بستر ثابت و آنلاین اطلاعات مربوط به رستوران را در اختیار مشتریان قرار دهد. این اطلاعات مانند : تایم کاری مجموعه ، منو های ویژه رستوران ، پیشنهادات ویژه و … می باشد. وجود تمامی اطلاعات در یک سایت سبب می شود که کارکنان یک مجموعه زمان کمتری را صرف پاسخ دهی به مراجعه کنندگان و مشتریان کنند.

۳- تاثیر رضایتمندی مشتری

طراحی سایت رستوران ، یک بستر شخصی برای کسب و کار شما خواهد بود که با اتشار نظرات و رضایتمندی کاربران می توانید به کسب و کار خود اعتبار ببخشید.

بخوانید!  10 ابزار طراحی سایت و طراحان گرافیک

۴-بازاریابی آنلاین

زمانی که مردم در موتور های جستجو به دنبال اطلاعات می گردند، برای مثال به دنبال “رستورات ایتالیایی” می گردند بهترین فرصت برای شما است که بتوانید مشتری بیشتری را جذب کنید.
بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو و دیگر روش های بازاریابی آنلاین به شما کمک خواهد کرد که به افراد بیشتری در مورد خودتان آگاهی دهید و با طراحی سایت رستوران ، آوازه برندتان را گسترش دهید.

۵- برند سازی

زمانی که از برند و برند سازی صحبت به میان می آید ، طراحی سایت یکی از رکن های اصلی خواهد بود. وب سایت کمک می کند تا تصویر برند و نام تجاریتان را به مشتریان نشان دهید. بنابر این اگر هدف های بزرگی دارید ، از همان ابتدا مقدمات قدم های بزرگتان را باید فراهم کنید.

۶- رقابت با رقبا

نباید فراموش کنید که شما رقبای زیادی دارید که از هر فرصتی استفاده می کنند تا سهم بیشتری از بازار داشته باشند . رقیبانی که تا به حال با حضور در فضای آنلاین سهم بیشتری از بازار را از آن خود کرده اند. بنابراین با حضور در فضای رقابتی جدید ، سهمی که از دست داده بودید را پس بگیرید.

۷- باشگاه مشتریان

طراحی باشگاه مشتریان برای رستوران در کنار طراحی سایت رستوران یک روش خوب برای وفادارسازی مشتریان می باشد. ارائه کارت عضویت باشگاه مشتریان ، حس وفاداری را در مشتری زنده کرده و خود را جزیی از خانواده برند شما می داند. علاوه بر این شما با داشتن اطلاعات مشتری خود می توانید در مناسبت های خاص نظیر روز تولد یا سالگرد ازدواج ، پیشنهادات ویژه ای در نظر گرفته و قدردان حضور و همراهی او شوید.
همیشه در نظر داشته باشید که مشتریان راضی ، افراد بیشتری را با خود همراه خواهند کرد.

بخوانید!  گوگل سرچ کنسول چیست؟

۸- سیستم سفارش آنلاین غذا

یکی از مباحث داغ این روز ها سرویس های سفارش آنلاین غذا می باشند. استقبال کاربران از این سیستم ها سبب شده است که امروزه شاهد به روی کار آمدن نمونه های جدیدی باشیم.
در صورتی که سایت رستوران شما نیز از سیستم سفارش آنلاین غذا پشتیبانی کند ، خواهید توانست مشتریان خود را همواره نزدیک خود نگه دارید. در غیر این صورت باید این امکان را در نظر بگیرید که مشتریتان را در لیست پیشنهادی رستوران ها یکی از اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا از دست دهید.

 

نوشته طراحی سایت رستوران ها اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.