0

طراحی سایت هتل حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که با وجود آژانس های مسافرتی که نقش واسط را برای جذب مشتریان انجام می دهند، چه نیازی به طراحی سایت هتل ها  می باشد ؟ در ادامه همراه ما باشید تا با دلایل و مزایای طراحی سایت هتل آشنا شوید:

 بازاریابی مدرن کلید موفقیت کسب و کارها

درصورتی که کمی با حوزه بازیابی و کارآفرینی آشنایی داشته باشید و مطالعه داشته باشید حتما نام سث گودین یکی از فعالان این حوزه ، به گوش شما آشنا به نظر خواهد آمد. سث گودین در یکی از سخنرانی های خود به اشتباهات بازاریابی سنتی و اینکه چرا در عصر امروز جایی در زندگی مردم ندارند اشاره می کند.

در طول سال های گذشته رسانه های اجتماعی نقش اطلاع رسانی را بر عهده داشتند. کسب و کار ها برای آنکه بتوانند مخاطب مورد نظر خودشان را جذب کنند، هزینه های زیادی را صرف تولید و پخش تیزر های تبلیغاتی می کردند. با گذشت زمان حالا مخاطبان رسانه های اجتماعی مهارت بالایی در نادیده گرفتن تیزر های تبلیغاتی و بیلبورد های خیابان ها پیدا کرده اند. البته این کاملا منطقی هست ، بشر امروزی روزانه در گرد بادی از تبلیغات ها زندگی می کنند بنابراین به صورت نا خودآگاه آنها را نادیده خواهد گرفت.

از طرفی دیگر، تجربه های نا موفق از اعتمادی که مردم به تبلیغات سنتی داشته اند باعث شده است که این نوع تبلیغات مانند گذشته نتوانند به کسب و کار ها در جذب مخاطب و مشتری کمک کند.

زندگی مدرن انسان امروزی شیوه ی دیگری را برای بازاریابی مطلبد. فضای آنلاین و اینترنت امروز جای رسانه های اجتماعی را در زندگی روزانه مردم گرفته اند . بنابراین برای آنکه کسب و کار ها بتوانند مخاطب خود را با خود همراه کنند، لازم است جایی حضور داشته باشند که مخاطب آنجا است.

بخوانید!  آموزش گذاشتن پاپ آپ در سایت و خرید افزونه popup builder

سیستم رزرو آنلاین هتل

طراحی سایت هتل چه مزایایی دارد؟

 

دسترسی آسان و صرفه جویی زمان

امروزه کاربران فضای مجازی از تاکسی آنلاین در خواست تاکسی می کنند ، از فروشگاه اینترنتی خرید می کنند و پرداخت اینترنتی انجام میدهند و پیش از انتخاب هر محصول یا خدماتی در فضای مجازی در مورد آن تحقیق می کنند.فضای آنلاین این امکان را برای صاحبان کسب و کار فراهم آورده است که با طراحی سایت هتل ،  در دسترس کاربران و مشتریان باشند و از طرفی کاربران نیز می توانند در کمترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

برندینگ و بازاریابی

امروزه مسئله برندینگ تنها به طراحی لوگوی زیبا و شکیل ختم نمی شود. طراحی سایت هتل ، در صورتی که به درستی انجام شود می تواند مانند یک بروشور آنلاین عمل کند.
بروشور ها با هدف معرفی خدمات طراحی می شود. حال در نظر بگیرید بروشور آنلاینی را که محدودیت های بروشور های چاپی را ندارد و با گرافیک و انیمیشن منحصر به فرد ، همان هدف ( یعنی معرفی خدمات)  را دنبال می کند! می توانید تصور کنید که به چه میزان می تواند در جذب مشتری و برندینگ موثر باشد؟

طراحی سایت هتل می تواند شامل قسمت های ذیل باشد:

  • تاریخچه و معرفی هتل
  • آلبوم تصاویر هتل
  • امکانات تفریحی هتل
  • معرفی انواع اتاق ها
  • معرفی سرویس ها
  • تور مجازی
  • تماس با ما
  • پرسش و پاسخ
  • و ….

طراحی سایت هتل که موارد ذکر شده را شامل باشد به خوبی میتواند در راستای هدف برندینگ مجموعه عمل کند.

با طراحی سایت هتل و حضور در فضای مجازی میتوان از مزایای بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موتور های جستجو نیز بهره برد.

بخوانید!  راهکارهای تولید محتوای تازه

موتور های جستجو امروزه نقش مهمی در هدایت کاربران به کسب و کار ها را دارند. هزینه بازاریابی اینترنتی می تواند به مراتب کمتر از بازاریابی سنتی باشد اما بازگشت سود آن بسیار بیشتر از بازاریابی سنتی باشد.

سیستم رزرو آنلاین هتل

سیستم رزرو آنلاین هتل از سال های پیش در جهان امری جا افتاده بوده است و به تازگی در کشور ما نیز در حال پیاده سازی است.

اینترنت این فرصت را برای کسب و کار ها فراهم آورده است که گستره مشتریان خود را افزایش بدهند. بنابراین یکی از ویژگی هایی که در طراحی سایت هتل باید به آن توجه کرد این است که از تکنولوژی های روز دنیا عقب نماند .

 

پس اگر تا به الان برای هتل خود یک سایت طراحی نکرده اید ، شاید بهتر است مزایایی که طراحی سایت هتل بر روی کسب و کار شما میتواند داشته باشد را بررسی نمایید و ویژگی هایی که میخواهید سایت شما پوشش بدهد را یادداشت نمایید. پس از آن از یک متخصص مشاوره بگیرید و تصمیم خود را عملی سازید. مطمئن هستم که تغییرات را به زودی در کسب و کارتان خواهید دید.

 

نوشته طراحی سایت هتل حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.