0

طراحی وب سایت مشاوره املاک و مستغلات چه ویژگی هایی را شامل میشود؟

مشاوره املاک و مستغلات، چنانچه بتواند در برابر فشار­های رقابتی مقاومت کند، حرفه بسیاری سودآوری است. طراحی وب سایت مشاوره املاک با کیفیت برای این کسب و­کار­ها، نوعی دارایی محسوب می­شود که موجب جذب بیشتر مشتریان و بهبود آگاهی از برند می­شود. طراحان و توسعه دهندگان وب می­توانند از آخرین پیشرفت­های تکنولوژی، برای ایجاد یک وب سایت رقابتی، برای همه نوع آژانس معاملات املاک استفاده کنند.

از آنجایی که خرید یا اجاره ملک هزینه بر است، معمولا بسیاری از مشتریان بالقوه تحقیقاتی را در رابطه با مشخصات در دسترس ملک و دلالان معاملات ملکی، در محل مورد نظر خودشان انجام می­دهند. اولین گزینه­ای که معمولا افراد برای جستجوی خانه جدید به آن مراجعه می­کنند، اینترنت است. تقریبا همه افراد قبل از اینکه شخصی را در این رابطه ملاقات کنند، از اینترنت استفاده می­کنند. ممکن است خریداران بالقوه قبل از تصمیم­گیری در مورد خرید ملک، از تعدادی وب سایت مشاوره املاک و مستغلات بازدید کنند. از آنجایی که رقابت در این کسب و­کار­ها بسیار شدید است، این وب سایت­ها فقط چند ثانیه فرصت دارند تا توجه مراجعه کننده را جلب کنند. این بدان معنی است که طراحی وب سایت حرفه­ای و کاربر پسند، می­تواند اولین گام در موفقیت یک آژانس معاملات املاک باشد.

طراحی وب سایت موفق

حتی اگر وب سایتی به لحاظ ظاهری و محتوایی با کیفیت باشد، ولی به سختی از طریق موتورهای جستجو محبوب پیدا شود، ناگزیر پتانسیل خود را از دست می­دهد. به همین دلیل است که طراحان و توسعه دهندگان وب در هنگام طراحی سایت ، به ویژه برای کسب و­کارهایی که در فضای رقابتی فعالیت می­کنند، سعی می­کنند قوانین بهینه ­سازی موتور جستجو را (سئو) در نظر بگیرند، محتوای منحصر بفردی را برای وب سایت ایجاد کنند و به طور منظم اطلاعات مفیدی را در بلاگ وب سایت، در جهت افزایش فروش منتشر کنند.

بخوانید!  بهبود عملکرد طراحی سایت

بر اساس تحقیقات صورت گرفته در سال ۲۰۱۴، ۲۷ درصد از جستجوی افراد در گوگل در مورد خرید خانه، از طریق تلفن همراه صورت گرفته است که نسبت به سال ۲۰۱۳ ، ۱۹ درصد رشد داشته است. بنابراین واضح است که جستجوی اطلاعات از طریق تلفن همراه به سرعت در حال افزایش است. در این شرایط وب سایت­ مشاوره املاک و مستغلاتی که برای نمایش در صفحه تلفن همراه بهینه­ سازی می­شوند، در وفادار سازی مشتریان موفق­ترند.

مقاومت در برابر فشارهای رقابتی

طراحی جذاب و حرفه­ای وب سایت می­تواند یکی از آیتم­های موفقیت کسب­ و­کار در فضای رقابتی امروز باشد. البته طراحی وب سایت تنها عامل موفقیت نیست. به عنوان مثال آمازون و ای بی دو کسب ­و­کار موفق ­اند که طراحی متوسطی برای وب سایت شان دارند. طراحی بی ­نظیر، تصاویر و ویدئو­های دقیق و با کیفیت بالا، یک چهره عمومی حرفه­ای از یک تجارت مشاوره املاک و مستغلات در وب جهانی می­سازد. و این مساله همچنین در رابطه با ایجاد اعتماد و احساس مثبت و مدیریت ارتباط با مشتری مهم است. معمولا اعتماد به شرکتی که برای داشتن یک وب سایت حرفه­ای سرمایه­ گذاری می­کند بیشتر است.

 

طراحی وب سایت کاربر پسند

 

طراحی وب سایت کاربر پسند معاملات املاک

یک آژانس معاملات املاک معمولا فرصت کمی دارد تا توجه مشتریان را جلب کند. به همین دلیل مهم است که طراحی وب سایت مشاوره املاک به گونه ای باشد که مشتریان بتوانند به سرعت و به آسانی ملک مورد نظر خود را پیدا کرده و حداکثر اطلاعات را در مورد خانه ­ها یا دفاتر موجود دریافت کنند. بنابراین باید سعی شود از منظر مشتریان بالقوه به  اطلاعاتی که در وب سایت منتشر می­شود، نگاه کرد. طراحان وب با ایجاد یک وب سایت کاربر­پسند و اضافه کردن ویژگی­هایی به سایت، به بازدید کنندگان کمک می­کنند در کم­ترین زمان، بهترین گزینه را انتخاب کنند. ویژگی های وب سایت مشاوره املاک می­تواند شامل موارد زیر باشد:

  • لیست­های قابل جستجو
  •   جستجوی مبتنی بر نقشه، که کاربران را قادر می­سازد تا مکان دلخواه را بر روی نقشه انتخاب کنند، تا در آن به جستجو بپردازند.
  •   نقشه اطلاعات اطراف محل مورد نظر
  •   عملکرد پر بازدید­ترین املاک
  •   مقایسه املاک
  •   اطلاعیه­ های خودکار از املاک مشابه با موردی که کاربر جستجو کرده
  •   پیشنهاد ملک بر اساس جستجوهای قبلی کاربر
  •   توانایی ایجاد سریع لیست “مورد علاقه”
بخوانید!  نحوه استفاده از فیس بوک برای بهبود طراحی سایت

مدیریت و اصلاح اطلاعات آژانس­های معاملات ملکی

جمع ­آوری اطلاعات مربوط به املاک و ارائه لیست­هایی برای آن، یکی از وظایف بسیار ضروری کسب و­کارهای مربوط املاک و مستغلات است، به ویژه آن هایی که به فروش آنلاین املاک می­پردازند. آژانس­های معاملات ملکی باید قادر به ویرایش و به­روز رسانی داده ­های استخراج شده از لیست املاک باشند. برای پاسخگویی به این نیاز، توسعه دهندگان وب می­توانند یک سیستم مدیریت محتوا را به وب سایت ادغام کنند.

اقدامات بازاریابی

توسعه دهندگان وب می­توانند با ایجاد و یکپارچه­ سازی CRM با ویژگی­های نظارتی، اقدامات بازدید کنندگان از سایت را ردیابی کنند. با نظارت بر فعالیت­های بازدید کنندگان از جمله بررسی جستجوهای قبلی افراد، بازاریابان می­توانند کمپین­های تبلیغاتی خود را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنند.

نوشته طراحی وب سایت مشاوره املاک و مستغلات چه ویژگی هایی را شامل میشود؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.