0

طراحی گام به گام یک وبسایت آموزشگاهی

باور کنید یا نه ، چهره آموزش با رشد فن آوری های اینترنتی و وب به سرعت در حال تغییر است. برای بهبود سیستم آموزشی ، از اینترنت به روش های مختلفی استفاده می شود و یکی از آنها ایجاد وب سایت آموزشی / آموزشگاهی است.

در صورتی که هنوز انگیزه کافی برای ایجاد وب سایت برای موسسه آموزشی خود را ندارید ، در اینجا نکاتی آورده شده است که می تواند به شما کمک کند.

قبل از شروع ، بیایید نگاهی به معروف ترین انواع وب سایت های آموزشی و عناصر مهم آنها بیندازیم.

  • Childrens Radio Foundation
  • Marginal Revolution
  • Ladybird Education
  • MIT Sloan Management Review
  • University of Manitoba Today
  • Georgia State University
  • Associated Students, Inc. – Sacramento State University
  • Nicholls State University

سه نوع وب سایت آموزشی

  1. وب سایت یک مدرسه یا کالج اطلاعات مربوط به مدرسه ، دانش آموزان ، معلمان ، دوره ها و کلاس هایی را که ارائه می دهند ؛ نشان می دهد.
  2. یک پورتال آموزش آنلاین ، مطالب درسی ، کلاس های زنده و دوره های آموزشی را برای دانشجویان ارائه می دهد.
  3. وب سایت عضویت برای آموزش ، وب سایتی است که دانش آموزان می توانند در آن وارد سیستم شوند و کلاس های خود را بصورت آنلاین شرکت کنند ، اطلاعات مربوط به نمره خود را ببینند و تکالیف خود را ارائه دهند. مربیان می توانند دوره هایی ایجاد کنند ، مدیریت کنند ، کلاسهای آنلاین و آفلاین برای دانشجویان خود بگذرانند و دانشجویان را تحت نظر داشته باشند.

در وب سایت آموزشی به چه مواردی نیاز دارید؟

اینها برخی از عناصر مشترک اکثر وب سایتهای آموزشی است :

  • صفحه اصلی : صفحه اول وب سایت است که می توانید در آن آرم مدرسه ، تصاویر ، اعلانات مهم و اطلاعاتِ رویدادها را قرار دهید.
  • درباره ما : می توانید از طریق این صفحه اطلاعاتی در مورد تاریخچه مدرسه خود ، مکان ، گواهینامه و غیره ارائه دهید.
  • دوره ها : در این صفحه ، شما می توانید اطلاعات مفصلی در مورد دوره های ارائه شده توسط مدرسه خود ارائه دهید.
  • اطلاعات و بیوگرافی دپارتمان (دانشکده) : در اینجا می توانید اطلاعاتی درباره معلمان و اعضای تیم آموزشی موسسه خود ارائه دهید.
  • فرم ثبت نام : این فرم برای ثبت نام دانش آموزان در کلاس های مدرسه شما است.
  • فرم تماس : شما می توانید یک فرم تماس برای دانشجویان احتمالی و بازدید کنندگان سایت ایجاد کنید تا با مدرسه شما تماس بگیرند.
بخوانید!  ریدایرکت صفحات وب چیست؟

اکنون آرام بنشینید و به عناصری که می خواهید در وب سایت آموزشی که می خواهید ایجاد کنید ، فکر کنید. اما زیاد فکر نکنید ، بعداً می توانید به راحتی اضافه یا تغییر دهید.

مرحله ۱٫ به یک نام دامنه فکر کنید

اولین قدم انتخاب نام دامنه برای وب سایت آموزشی است. نام ، هویت برند شما و نمایانگر موسسه آموزشی شما است ، از این رو مهم است. به طور معمول انتخاب نام دامنه کاری دلهره آور است و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. از آنجا که این وب سایت آموزشی برای شما است ، کار خیلی سختی نخواهد بود. نام مدرسه ، کالج ، موسسه آموزشی یا پورتال آموزشی شما می تواند نام دامنه وب سایت شما باشد.

پس از آماده شدن با نام های دامنه احتمالی خود ، به  Namesilo بروید تا در دسترس بودن آنها را بررسی کنید. نامهای احتمالی را در کادر جستجو وارد کنید.

 

اگر دامنه ‘.com را برای پورتال آموزشی خود می خواهید ، می توانید دسترسی آن را در Namesilo بررسی کنید.

مرحله ۲٫ ثبت دامنه و  دریافت یک پلن میزبانی (نظیر وردپرس)

میزبان وب محلی است که تمام مطالب وب سایت شما در آن قرار دارد.

شرکت های میزبان وب مقدار مشخصی از فضای ذخیره سازی و پهنای باند را به شما ارائه می دهند. سرویس میزبانی وب باعث می شود وب سایت شما در اینترنت نمایش داده شود. بنابراین ، استفاده از یک سرویس میزبانی وب معتبر بسیار مهم است. برای مبتدیان ، من توصیه می کنم از یک برنامه میزبانی رایج استفاده کنند زیرا ارزان و آسان برای استفاده است.

بخوانید!  پیش از شروع کمپین بازاریابی موبایل چه اقداماتی لازم به اجرا می باشد؟

ما از SiteGround برای میزبانی وب Rara Theme استفاده می کنیم و به همه توصیه می کنیم زیرا نسبتاً ارزان و بسیار قابل اعتماد است و هم چنین ورد پرس های آماده.

مرحله ۳٫ وردپرس

برای ساخت وب سایت آموزشی از وردپرس استفاده خواهیم کرد.

وردپرس بستری عالی برای ایجاد هر نوع وب سایت آموزشی و یک سیستم مدیریت محتوای عالی است. شما می توانید یک وب سایت کاملاً کاربردی ایجاد کنید .

 

نوشته طراحی گام به گام یک وبسایت آموزشگاهی اولین بار در . پدیدار شد.