0

طراحی یک وب سایت فروشگاه کامپیوتر

خواه بخواهید روی فروش رایانه یا فقط لوازم جانبی تمرکز کنید یا این دو را با هم ترکیب کنید ، داشتن یک فروشگاه تجارت الکترونیک رایانه یکی از راه های دستیابی به یک صنعت در حال رشد است. با این حال ، بسیاری از مشاغل دیگر نیز به همین صنعت جامد وارد شده اند و رقابت سختی را ارائه می دهند. بنابراین ، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که یک فروشگاه عالی را از ابتدا ایجاد کرده اید.

چه آیتم هایی جدید هستند ؟

همه خریدارانی که به دنبال داشتن گجت های مختلف هستند با جدیدترین فناوری ها و بروز رسانی اخیر مارک های مختلف آشنا نیستند ، بنابراین داشتن از آخرین نسخه برندهای مختلف در وب سایت شما در تصمیم گیری به آن ها کمک می کند و آن ها زا بخ وی سایت شما جذب می کند.

وب سایت رایانه ای آنلاین و صفحه ورود

صفحه ورود یک جنبه بسیار مهم است نه تنها برای وب سایت آنلاین رایانه ، بلکه تقریباً برای همه وب سایت های تجارت الکترونیک. بنابراین ، لازم است که هر طراح و توسعه دهنده وب از تکنیک های طراحی مبتنی بر تغییر برای صفحه ورود مطلع شود.

نیازهای اولیه

قبل از اینکه کامپیوتر و لوازم جانبی را به صورت آنلاین بفروشید ، باید حیطه تجارت خود را بفهمید ، از جمله اینکه آیا فقط به لوازم جانبی تمرکز خواهید کرد یا کامپیوترها را نیز شامل می شوید. همچنین باید تصمیم بگیرید که فقط روی رایانه شخصی ، Mac تمرکز خواهید کرد یا هر دو را شامل می شوید. همچنین ، باید بررسی کنید که آیا می خواهید لوازم جانبی تبلت ها و تلفن های هوشمند را نیز در آن قرار دهید. هنگامی که از آنچه می فروشید ایده داشتید ، وقت آن است که یک وب سایت قدرتمند برای نمایش کالاهای خود ایجاد کنید. می توانید به صورت آنلاین الگوهای عالی وب سایت رایانه ای را پیدا کنید یا بسته به سطح مهارت و زمان خود می توانید سایت خود را از ابتدا بسازید.

یافتن منابع تأمین کالا

مرحله بعدی که باید انجام دهید این است که منابع کالاهای خود را تأمین کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که فقط از منابع معتبر برای تجهیزات خود استفاده می کنید می کنید. شرکت های زیادی وجود دارند که رایانه ها و لوازم جانبی را برای فروش اشخاص ثالث ارائه می دهند. شما همچنین باید دریابید که چگونه موجودی کالا و حمل و نقل را مدیریت خواهید کرد. می توانید حمل و نقلی را انتخاب کنید که سازنده محصول را مستقیماً به مشتری ارسال می کند یا می توانید کالا را در انبار خود ذخیره کنید. فضا و اندازه تجارت شما نحوه رسیدگی به موجودی و حمل و نقل شما را تعیین می کند.

 

بخوانید!  معرفی قابلیت های پنل پیش خرید کنندگان سرویس های میزبان فا

نمایش محصولات

ارائه مهمترین جنبه فروشگاه آنلاین شماست. شما باید اطمینان حاصل کنید که جزئیات همه محصولات را به طور دقیق ارئه می دهید ، مخصوصاً اگر فقط با ماشین های خاصی سازگار باشند. مشتریان می خواهند اطمینان حاصل کنند که آنچه خریداری می کنند با رایانه های آن ها سازگاری دارد. اگر تصاویری با نمای نزدیک به ۳۶۰ درجه ارائه دهید ، به مشتریان کمک می کند تا بدانند چه انتظاری از محصول دارند ، خصوصاً در مورد محصولات دست دوم یا تعمیر شده . علاوه بر تصاویر ، باید یک توصیف جامع داشته باشید که جزئیات اطلاعات فنی را نیز شرح دهد.

قابلیت اطمینان

جنبه بسیار مهم دیگری که باید در فروشگاه خود بر آن تأکید کنید ، قابلیت اطمینان است. اگر مشتریان به شرکت یا کالاهای شما اعتماد نکنند ، در نهایت به یکی از رقبای شما تبدیل می شوند. شما باید سیاست بازگشت کالا مناسبی داشته یاشید. یازدید مشتریان همچنین آن ها را مجاب می کند که سایت شما و کالاهایی که می فروشید معتبر و قابل اعتماد هستند.

پیمایش محصول

داشتن منوی پیمایش در وب سایت یک شرط لازم برای بازدیدکنندگان است که می توانند وب سایت شما را به راحتی مرور کنند. با این حال ، برای این صنعت ، گروه محصولات شما به خریداران شما کمک می کند تا تصمیم بگیرند چه محصولی را خریداری کنند. به طور خلاصه ، به آنها کمک خواهد کرد که نیازهای خود را پیدا کنند ، بنابراین فروش شما افزایش پیدا خواهد کرد. 

از رقبای خود متمایز باشید

برجسته بودن در بازار شلوغ و پر از رقبا که بودجه ، منابع ، دسترسی و محبوبیت بیشتری نسبت به تجارت شما دارند ، همیشه مشکل شرکت های نوپا است. با این حال ، فقط با انجام روش های ساده می توانید در مسابقه برنده شوید. همانطور که در پیش نمایش پایین نشان داده شده است ، یک بخش ساده از “آنچه کامپیوترهای ما را عالی می کند” واقعاً مورد توجه بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید!  مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی برای کسب و کار ها

نوشته طراحی یک وب سایت فروشگاه کامپیوتر اولین بار در . پدیدار شد.