0

عملکرد جدید سافاری در طراحی سایت

عملکرد جدید سافاری در طراحی سایت با انتشار آیفون سیستم عامل جدید اپل و مرورگر سافاری روی دسک تاپ بار دیگر باعث ایجاد حساسیت در بین کارشناسان تبلیغات و بازاریابان شد نه به دلیل طراحی جدید یا کاربرپسندی بلکه به دلیل عملکرد جدید جلوگیری از ردیابی هوشمند عملکردی که قرار است حتی از خصوصیات کاربران حتی بهتر در طراحی سایت محافظت کند اما این چه تاثیری بر ما بازاریابان دارد و چگونه می توانیم خود را در مقابل آن مقابله کنیم.

این همان چیزی است که این مقاله در مورد آن است منظور از در طراحی سایت چیست به طور خلاصه  آی تی پی توانایی تبلیغ کنندگان و دارندگان طراحی سایت را برای ردیابی کاربران در دامنه ها محدود می کند. وب سایت هایی که اسکریپت ها و تصاویر را در دامنه ها بارگذاری می کنند ، طبق الگوریتم یادگیری ماشین طبقه بندی می شوند کوکی های ذخیره شده در این وب سایت ها حذف شده اند تا بتوانند حداکثر ساعت دارد.

 

 

جدول زمانی هوشمند در طراحی سایت

کوکی ها به مدت روز ذخیره می شوند اگر کاربر روز با طراحی سایت در تعامل نباشد ، کوکی حذف می شود. پس از اولین تعامل با طراحی سایت ، کاربر را ردیابی کنند. چرا ساعت کوکی ها در سیستم ذخیره می شوند و در صورتی که بخواهد با اطلاعات ورود به سیستم خود ، مثلاً ، وارد یک سرویس دیگر شود ، در دسترس کاربر قرار دارد برای ثبت نام در شخص ثالث در فیس بوک یا گوگل تاثیر تحولات جدید در بازاریابی طراحی سایت آی تی پی دارد.

در حال حاضر فقط برای نسخه های موبایل و دسک تاپ سافاری در دسترس است طبق گفته سافاری در تمام دستگاه های دسک تاپ دارای سهم بازار است ، اما در تبلت های آیپد در حال حاضر است سافاری با دستگاه های اندرویدی سازگار نیست سهم بازار در مقایسه با فایرفاکس یا کروم نسبتاً اندک است ، اما هنوز هم شامل چند میلیون کاربر در طراحی سایت است از آنجا که حمایت از حریم خصوصی موضوعی داغ است.

 

 

 

تبلیغات در طراحی سایت

گوگل به جلوگیری از ردیابی اطلاعاتی پاسخ داد اکنون در گوگل ادز تغییرات متفاوتی ضبط شده است. اپل می گوید از حافظه جانبی سرور برای اختصاص دادن به تبلیغات در طراحی سایت استفاده شده است و دکوراسیون پیوند غنی سازی پیوندها با اطلاعات اضافی برای انتقال اطلاعات استفاده می شد. شرکت ها و بازاریابان باید در آینده انتظار پیشرفت های فناوری جدید برای مرورگرها را در طراحی سایت داشته باشند.

بخوانید!  رعایت اصول نوشتاری طراحی سایت

چی هی سخنگوی گوگل گفت ما برنامه های خود را به روز می کنیم تا به توصیه های نقشه برداری تبلیغاتی اپل بپردازیم تا مشتریان ما بتوانند به کلیه کلیکها و درآمدهای خود پیگیری کنند. این تغییرات برای همه مرورگرها در نظر گرفته شده است ، اما ابتدا باید با تنظیمات جدید اپل سازگار باشد. هدف ما این است که ضمن حفظ توانایی شرکای تبلیغاتی ما در ارزیابی سرمایه گذاری های خود در استراتژی های تبلیغاتی دیجیتال دارد.

 

آشنایی با جزئیات فنی گوگل در طراحی سایت

برای اطمینان از اینکه همچنان در حساب ادوردز به درستی ردیابی می شوند ، برای پاسخگویی به الزامات نقشه برداری اپل ، باید سه تغییر انجام شود به حداقل رساندن اختلالات در تجربه کاربر جهت طراحی سایت بپردازیم. مثل همیشه ، اولویت اصلی ما انتخاب و كنترل كامل بر داده های خود و نحوه استفاده از آنها در اختیار کاربران در طراحی سایت است اگر برچسب گذاری خودکار را فعال کرده اید و برچسب گوگل آنالیز در طراحی سایت شما نصب شده است.

به دامنه یک کوکی جدید گوگل آنالیز اختصاص داده می شود تا اطلاعات مربوط به کلیک روی آگهی هایی را که کاربر را به وب سایت شما ارائه می دهد ارائه دهد. قادر به صرفه جویی در اگر حساب ادوردز و حساب گوگل آنالیز خود را پیوند داده اید برچسب ردیابی تبدیل ادوردز می تواند به این اطلاعات در طراحی سایت دسترسی پیدا کند ادوردز به ردیابی همه کاربرانی که اخیراً با سرویس ها و دامنه های گوگل ارتباط برقرار کرده اند.

 

طراحی سایت

 

امنیت در طراحی سایت

بزرگترین تغییری که در گزارش دهی و ردیابی تأثیر دارد مطمئناً انتقال کوکی های شخص ثالث به ارائه دهندگان شخص اول است با این وجود ، حتی ارائه دهندگان شخص اول راه حلی بی پروا نیستند ، زیرا هیچ کس مطمئن نیست که چگونه فرآیندهای یادگیری ماشین سافاری کاربران را شناسایی می کند و آیا نبوغ انسانی می تواند این تغییرات را دور بزند و همچنان به جذب کاربران در طراحی سایت ادامه دهد. ادامه خواهد داد.

بخوانید!  آموزش تغییر رمز MySQL در محیط SSH

ادوردز از مدل های آماری اضافی برای تخمین تبدیل طراحی سایت استفاده می کند که سافاری قادر به اندازه گیری آن در گزارش های ادوردز شما نیست. به همین دلیل  گوگل آنالیز کوکی جدیدی را ایجاد کرده است این برنامه جی ای سی نامیده می شود و تضمین می کند که گوگل آنالیز همچنان ردیابی همه تبدیل های گوگل ادز را برای طراحی سایت دنبال می کند اگر برچسب زدن خودکار فعال باشد از کوکی برای ذخیره جزئیات کلیک استفاده می شود.

 

بازاریابی در طراحی سایت

ادویک وارد بحث شد و ابراز نگرانی در مورد اپل و دیگران زیرا هیچ کس نمی داند که چگونه این تغییرات بر مدل های تجاری فعلی و اینترنت تأثیر خواهد گذاشت ادویک می نویسد زیرساخت اینترنت مدرن به استاندارد های یکنواخت و به طور کلی قابل استفاده برای کوکی ها بستگی دارد ، به گونه ای که شرکت های دیجیتالی می توانند نوآوری های جدیدی را برای ایجاد محتوا خدمات و تبلیغات شخصی سازی و متناسب با کاربران در طراحی سایت ایجاد کنند.

سافاری این استانداردها را نقض می کند و مجموعه قوانین خاص خود را ایجاد می کند که تجربه کاربر را به خطر می اندازد و مدل کسب و کار آنلاین را خراب می کند. ما از اپل می خواهیم که برنامه خود را برای معرفی استانداردهای کوکی خود و بررسی مدل کسب و کار تبلیغاتی دیجیتالی وارونه معکوس کند ، زیرا مدل فعلی بودجه بیشتر محتوای و خدمات دیجیتالی امروز را در طراحی سایت تأمین می کند فوربز نشان داده است.

 

طراحی سایت

 

تحولات جدید طراحی سایت

تحولات جدید روی شركت های كوچك و متوسط ​​تأثیر منفی خواهد گذاشت و به سایتهای بزرگی مانند آمازون یا فیس بوك كه تقریباً روزانه به آنها دسترسی پیدا می كنید به زودی مجبور می شوند مبلغ كمتری برای تبلیغات در مورد سافاری برای طراحی سایت بپردازند. این کوکی در حال حاضر توسط گوگل ارسال می شود. بنابراین از یک شخص ثالث تهیه شده و آن را از فرایند یادگیری ماشین اپل جدا و جدا می کند اما اگر در دامنه تبلیغ کننده ذخیره می شود.

مستقیماً از طرف ارائه دهنده جهت طراحی وب سایت وارد می شود و بنابراین با قوانین و الزامات آی تی سی مطابقت دارد. در این حالت داده ها به درستی به کاربر مربوطه اختصاص داده شده و می توانند در گزارش تبدیل گنجانده شوند. اگر حساب گوگل ادز شما به حساب گوگل آنالیز شما مرتبط باشد ، سافاری به جمع آوری داده ها به درستی در طراحی سایت ادامه می دهد اگر اینگونه نباشد به زودی خواهید فهمید که اکنون داده ها فقط ساعت جمع می شوند.

بخوانید!  آمورش رفع مشکل سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها در وردپرس

 

طراح های جدید طراحی سایت

بنابراین باید منتظر بمانید تا همه گرد و غبار برطرف شود و سپس طرحی جدید در طراحی سایت ایجاد کنید که فراتر از جمع آوری داده های کاربر باشد. فیس بوک و آمازون دو کانال متقابل عالی هستند و برای برندهایی که می خواهند آگاهی از برند را افزایش دهند و وفاداری مشتری خود را تقویت کنند ، پرسود هستند. بازاریابان به زودی می توانند متوجه شوند که باید استراتژی تبلیغاتی خود را روی آنچه داده های کاربران سافاری می تواند جمع کند.

در طراحی سایت متمرکز کنند و نباید بیش از حد روی محدودیت ها تمرکز کنند. اگر با ارائه دهنده ای کار می کنید که نوع گزارش و اندازه گیری خاص خود را دارد ، از آنها بخواهید که چه کاری انجام داده اند تا مشکلاتی که ممکن است ناشی از کیفیت ضعیف تر داده ها برای کاربران سافاری باشد را در طراحی سایت کاهش دهند. همچنین لازم به ذکر است که احتمالاً در هفته ها و ماه های آینده تغییر و تحولاتی در عملکرد ایجاد می شود.

 

طراحی سایت

نتیجه گیری

بنابراین باید از تصمیمات پیش دبستانی جلوگیری شود البته این سؤال باقی مانده است که چگونه تبلیغات تبلیغاتی مؤثر در آینده خواهد بود ، زیرا بازنگری مجدد تقریباً غیرممکن است. اگر کاربر در کانال های مختلف با محصول در تماس باشد چه اتفاقی می افتد اما تصمیم خرید بیش از روز طول می کشد در این حالت داده های جمع آوری شده دیگر به درستی وضعیت را در طراحی سایت نشان نمی دهند.

با این حال سوال واقعی مربوط به تبلیغ کننده است آیا تبلیغات و جمع آوری داده های شما تحت تأثیر این تغییر هستند چه تغییراتی می خواهید در طراحی وب سایت ایجاد کنید به نظر شما تصمیم اپل یک تصمیم عاقلانه است یا آنها کل مدل اقتصادی اینترنت را به خطر می اندازند بهترین اظهار نظر کوتاه برای من نوشت.

نوشته عملکرد جدید سافاری در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.