0

عملکرد شاخص های کلیدی در طراحی سایت

عملکرد شاخص های کلیدی در طراحی سایت گاهی اوقات شما به سادگی از حجم عظیمی از داده ها غافل می شوید. اما کدام یک از این چهره های مهم مهم هستند البته ، این همیشه به شرکت در طراحی سایت بستگی دارد ، اما اساساً همه چیز به این سؤال می رسدکدام یک از شخصیت های اصلی بر مهمترین فعالیتهای تجاری شما تأثیر می گذارند بیشتر شرکت ها سه درایور اصلی تجارت دارند حجم معاملات کاربران فعال شرکت های ساس وفاداری مشتری شرکت بازرگانی اکنون می خواهم.

نحوه اتصال داده های رفتار مشتری با مهمترین درایورهای تجاری خود را به طراحی سایت شما نشان دهم حجم معاملات در طراحی سایت دو معیار رفتاری وجود دارد که تأثیر زیادی در فروش شما دارد. نرخ تبدیل و نرخ گزاف گویی نرخ تبدیل بر شما تأثیر می گذارد. همچنین می توانید از آن برای اندازه گیری عملکرد ماهانه یا سالانه شرکت خود و در نتیجه موفقیت طولانی مدت خود در طراحی سایت استفاده کنید.

 

طراحی سایت

 

افزایش فروش در طراحی سایت

در این حالت فروش من از دلار به دلار افزایش می یابد یعنی افزایش فروش دلار با استفاده از این فرمول ساده می توانم دقیقاً تعیین کنم که نرخ تبدیل چگونه بر فروش من تأثیر می گذارد. با این حال ، محاسبه نرخ چریدن می تواند پیچیده باشد زیرا به عوامل مختلف زیادی در طراحی سایت بستگی دارد ، از جمله تعداد مشتریان ، پنجره زمان ، بخش مشتری و غیره روش مختلف برای محاسبه نرخ چرک شرکت های ساس را مشخص کرده است.

از این رو تا کنون یکی از مهمترین چهره های کلیدی است که ما باید از نزدیک به آن نگاه کنیم. با استفاده از این برنامه از رسانه اصلی می توانید ببینید که نرخ تبدیل چه تاثیری بر فروش شما در طراحی سایت می گذارد.  این بسیار آسان است تعداد بازدید کنندگان ماهانه را به طراحی سایت خود ، درصد بازدید کننده هایی که تبدیل می شوند ، و میانگین ارزش هر تبدیل را وارد کنید اگر تعجب می کنید که با افزایش ترافیک ، افزایش نرخ تبدیل شما یا هر دو است.

 

نقش مشتریان در طراحی سایت

لینکلن مورفی از شانزده بنگاه اقتصادی می گوید نرخ خفگی قابل قبول باید در محدوده پنج تا هفت درصد یا درصد در ماه باشد. به گفته دیوید ، شرکت هایی که نرخ خفگی قابل قبولی دارند ، به طور متوسط ​​در هر مشتری یا دلار در ماه از دست می دهند. به نظر من انتظارات در اینجا خیلی زیاد است. مشتریان در حال ترک هستند ، کالای شما ، خدمات مشتری یا قیمت شما در طراحی سایت غیرقابل توصیف است. با این حال ، سوراخ هایی وجود دارد.

بخوانید!  بهترین نرم‌افزارهای طراحی رابط کاربری (UI)

باید پر شوند در غیر این صورت می توانند منجر به نرخ فوق العاده بالا و ضعف فروش شوند. اگر نرخ تعجب شما به طرز نگران کننده ای بالا است هر آنچه که برای تجارت شما معنی دار باید سریعاً در طراحی سایت اقدام کنید. میزان فروش شما چقدر افزایش می یابد ، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. به سادگی محفظه افزایش ترافیک یا افزایش نرخ تبدیل را در طراحی سایت وارد کنید بگذارید فقط بگوییم که من میزان ترافیک است.

 

طراحی سایت

 

کاربران فعال در طراحی سایت

شرکت های ساس همیشه باید تعداد کاربران فعال خود را از نزدیک تماشا کنند. تعداد کاربران فعال بهترین شاخص جذب مشتری است و نشان می دهد که چند کاربر به طور مرتب از محصول استفاده می کنند اصطلاح فعال البته کمی مبهم است و به روشهای مختلفی در طراحی سایت قابل تفسیر است. حتی می گوید که تعداد کاربران فعال یک متریک به اصطلاح است و تقسیم کاربر به صورت فعال یا غیرفعال آسان نیست.

این یک دیدگاه جالب است و تعیین سطح فعالیت می تواند به عوامل مختلفی و صنعت بستگی داشته باشد ، اما من فکر می کنم که یک کاربر فعال می تواند خیلی خوب شناسایی شود. من به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را در طراحی وب سایت انجام دهید. خود را درصد و نرخ تبدیل من به میزان درصد افزایش می دهم. اگر فرمول را خیلی ساده کنید به نظر می رسد لازم به ذکر است که زنجیر مشتری اجتناب ناپذیر است.

 

گزارشگیری در طراحی سایت

ساده ترین و بدیهی ترین ورود به سیستم هستند فیس بوک روش بسیار ساده ای برای تعیین تعداد کاربران فعال یعنی تعداد ورود به سیستم دارد حتی لازم نیست که به طور فعال در این رویداد شرکت کنید یا نظری بنویسید تا فعال تلقی شود. شما فقط باید وارد شوید ما یک کاربر فعال را به عنوان یک کاربر ثبت شده تعریف می کنیم که هر روز از طریق طراحی سایت برنامه تلفن همراه یا پیام رسان وارد سیستم می شود. اگر کاربر روز متوالی وارد سیستم نشده باشد.

به عنوان غیرفعال علامت گذاری می شوند هر شغلی مجبور است با آن مقابله کند مهم این است که مشتری را تحت کنترل خود قرار دهید. اما آنچه قابل قبول است دوست ندارم بگویم ، اما همیشه بستگی دارد. من پاسخ دیوید میتون از تراکم سرور را دوست دارم. او در مورد گورا نوشت شما به سادگی نمی توانید یک شماره را انتخاب کنید و سپس بگویید مهاجرت به این ترتیب است ، زیرا همیشه به بخش مشتری شما در طراحی سایت بستگی دارد.

بخوانید!  ویژگی های ادوبی ایلوستریتور در طراحی سایت

 

طراحی سایت

 

استفاده از توابع در طراحی سایت

این دومین چهره مهم است که فیس بوک و بسیاری از شرکت های دیگر از نزدیک مورد توجه قرار می دهند. البته ، توابع به شدت وابسته به شرکت مربوطه هستند ، اما اگر کاربر به طور مرتب به توابع اصلی دسترسی پیدا کند ، می توان تصور کرد که وی فعال است. در این حالت ، ها نگاه می کنند که بیشترین دسترسی کاربرانشان به کدام توابع امکان پذیر است. همچنین باید تعیین کنید که مهمترین ویژگی ها کدام ویژگی ها در طراحی سایت است.

کاربری که برای پر کردن مشخصات خود به طور کامل وقت می برد ، احتمالاً با ارزش تر از کاربرانی است که فقط پیام های خود را بررسی می کند. به نظر می رسد کاربر که مشخصات خود را پر می کند ، اغلب از این نرم افزار در طراحی وب سایت استفاده می کند و این یک علامت خوب است. هر شرکت ساس به راحتی می تواند کاربران خود را از این طریق برچسب گذاری کند استدلال جالب دیگری دارد که آماده است و می گوید.

 

CEI در طراحی سایت

با استفاده از شاخص جذب مشتری شاخصی برای وفاداری مشتری ، می توانید بینش ارزشمندی از رفتار مشتریان خود بدست آورید. این شکل کلیدی همچنین به عنوان وفاداری مشتری شناخته می شود. شما مقادیر مشخصی را به اقدامات خاصی اختصاص می دهید ، که در ادامه نمای کلی از وفاداری مشتری را به طراحی سایت شما ارائه می دهند. اگر می خواهید یک کاربر فعال باشد ، این مقدار بسیار مفید است. کاربران غیرفعال نیز می توانند.

در تعطیلات یا در مرحله رشد آهسته قرار بگیرند ، بنابراین آنها در حال حاضر به محصول شما در طراحی سایت احتیاج ندارند قطعاً باید در مورد آن فکر کنید ، اما هنوز هم می توانید از ورود به سیستم استفاده کنید تا کاربران چقدر فعال باشند. دیوید می داند که تقسیم مشتری به بخش های خاص بسیار مهم است. هر فرمولی برای محاسبه نرخ چرمی که به بخشهای مشتری توجه نمی کند باید نادیده گرفته شود. دیوید همچنین تصدیق می کند.

بخوانید!  چگونه محصولات خود را به صورت حرفه ای در ووکامرس ثبت کنیم؟

 

طراحی سایت

 

وفاداری مشتریان در طراحی سایت

و سپس وفاداری مشتری وجود دارد این تأثیر بر فروش شرکت ، ارزش نام تجاری ثبات بلند مدت و رقابت دارد احتمالاً این جمله را شنیده اید به دست آوردن مشتری جدید پنج برابر گرانتر از نگه داشتن مشتری موجود است. این به ما نشان می دهد که چرا بسیاری از شرکت ها اینقدر علاقه دارند که مشتریان خود را در طراحی سایت حفظ کنند. آمار جالبی وجود دارد که نشان می دهد حفظ مشتری چه تأثیراتی می تواند داشته باشد.

برخی از معیارها می توانند مفید باشند بنابراین او دستورالعمل های زیر را در طراحی سایت ارائه می دهد از شرکت های کوچک و متوسط ​​می گویند که بیش از نیمی از فروش آنها از طریق مشتریان موجود انجام می شود ، نه از مشتریان جدید به طور متوسط ​​، مشتریان وفادار برابر بیشتر از خرید اولین خرید خود را صرف خریدهای بعدی می کنند افزایش حفظ مشتری به میزان پنج درصد می تواند سود شرکت را تا افزایش دهد.

 

نتیجه گیری

مهمترین درایورهای تجاری فروش کاربران فعال و وفاداری مشتری بر عملکرد و موفقیت شرکت شما تأثیر می گذارد. البته عوامل مختلف بسیاری نقش دارند ، اما این سه راننده از مهمترین آنها هستند. تشخیص این درایورهای مهم کسب و کار درمورد تعیین معیارهای رفتاری بر روی آنها در طراحی سایت بیشترین تأثیر است. اگر می خواهید میزان وفاداری مشتری را با استفاده از یک شکل کلیدی در طراحی سایت تعیین کنید باید به خریدهای پیگیری مشتریان خود توجه کنید اگر مشتری چندین محصول را همزمان خریداری کند.

این نشانگر خوبی است که وی به شرکت شما وفادار است او تجربیات مثبتی داشته و مارک شما را دوست دارد ، بنابراین دوباره آن را از شما بخرید. نرخ تبدیل در طراحی سایت ورود به سیستم ، مدت زمان متوسط ​​جلسه و عملکردهایی که برای کاربران فعال در طراحی وب سایت استفاده می شود خرید و فروش ها را برای وفاداری مشتری تکرار کنید شما می توانید نقاط قوت و ضعف خود را با تجزیه و تحلیل این عناصر شناسایی کرده و سپس برای بهینه سازی طراحی سایت و نتایج شرکت خود اقدام کنید.

 

نوشته عملکرد شاخص های کلیدی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.