0

عملکرد طراحی سایت در دستگاه های اندروید

عملکرد طراحی سایت در دستگاه های اندروید فقط چند هفته پیش، من در مورد ایجاد یک تجربه بزرگ موبایل در اینجا در دیزاین مودو در طراحی سایت نوشتم. و این هفته یک منبع باز منبع جدید را منتشر کرد که باعث می شود برای تلفن های همراه بسیار ساده تر شود. بنیاد اولین چارچوب طراحی سایت پاسخگو همراه است. این اعلامیه پیشرفته ترین چارچوب پاسخگو در سطح جهان با این انتشار به سطح کاملا جدیدی رسیده است. استفاده از طراحی سایت در دستگاه های اندرویدی جهان در حال شگفت زدن به وب موبایل است.

در برخی کشورها، مانند هند، جایی که استفاده از وب تلفن همراه، هنجاری است، ترافیک اینترنتی بر روی تلفنها به استفاده از تلفن همراه در دسکتاپها در طراحی سایت می پردازد. این یک روند است که ما احتمالا در کشورهای بیشتری شاهد آن هستیم و برخی از تحلیلگران انتظار دارند که استفاده از تلفن همراه در طول تا ماه آینده به کلی از استفاده دسکتاپ جلوگیری کند. بنابراین طراحی سایت های تلفن همراه به عنوان یک اولویت مهم تر از همیشه است.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

مفهوم بنیاد در طراحی سایت چیست

با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان بنیاد جدیدترین نسخه چارچوب فوری قابل قبول در طراحی سایت است. بنیاد توسط برنامه های توسعه یافته بسیاری از جمله نشرال ژئوگرافیک و فلیت مورد استفاده قرار گرفته و در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

ما قصد داریم بیشتر از آن ببینیم زبور اولین کسی بود که پلتفرم تلفن همراه خود را در روز پنج شنبه منتشر کرد و بوت استرپ در حال برنامه ریزی انتشار مشابه شبکه پاسخگو آن در طراحی سایت است. نرم افزار جدید یک محصول منبع باز است که به عنوان یک دانلود رایگان در دسترس است شامل کد است که به طور کامل از دیدگاه موبایل در طراحی سایت بازنویسی شده است. به طور معمول، طراحان سایت ها را از یک دسکتاپ با یک دیدگاه دسکتاپ جای می دهند.

 

بررسی اهمیت طراحی سایت

بنیاد تنها به روش مخالف عمل می کند. طراحان برای اولین بار یک تجربه کاربری تلفن همراه ایجاد کرده و سپس برای ایجاد یک طراحی سایت آماده شده روی دسکتاپ اضافه می کنند. به گفته زورب، طراحانی که چارچوب ما را انتخاب می کنند، به طور کامل برای اولین بار از روند پیشرو در دسکتاپ تلفن همراه آماده می شوند که همچنان در طراحی وب سایت در حال ظهور است. هنوز فکر می کنم که می خواهید با طراحی دسکتاپ شروع کنید.

بخوانید!  چگونگی افزایش ترافیک طراحی سایت

اما مانند مفهوم بنیاد هنوز در دسترس است و حتی به زودی به روز خواهد شد. ساختار شبکهای ستون به خوبی شناخته شده به شما اجازه می دهد تا به سرعت فکر کنید و طراحی سریع طراحی سایت پاسخگو را به سرعت و شامل ابزارهای قابل تنظیم باشد. بنیاد یکی از سیستم های قابل انطباق، قابل استفاده و قابل اعتماد شبکه ای است که در آن وجود دارد. این آسان است برای استفاده، در سراسر محیط های مختلف کار می کند و با گزینه های مختلف خارج از جعبه می آید.

 

طراحی-سایت-تهران

طراحی سایت تهران

نقش نرم افزارها در طراحی سایت

چیزی شبیه به زمان کنونی برای انجام چیزی جدید نیست بنیاد احتمالا برای یک پروژه طراحی سایت جدید مناسب است، بنابراین شما می توانید از آن استفاده کنید، اما چرا شروع نکنید این نرم افزار رایگان و بسیار ساده برای استفاده است. این بصری و قابل تنظیم است. بنیاد برای طراحان که ممکن است به عنوان کد گرا نیست با یک نقطه شروع ساده است در طراحی سایت ساخته شده است. نسخه جدید شامل کد ساده تر است که باید کدگذاری و زمان را بین تکرارها سریعتر کند.

این است که به سرعت ساخته شده است اولین فکر تلفن همراه به سرعت به دلیل اهمیت بار در طراحی سایت تأکید می کند و از همه مهمتر، این واقعا باعث می شود تا شما در مورد نحوه برخورد با این روند متفاوت فکر کنید. زورب با ارائه راهکار بنیادین به عنوان یک راه عالی برای تحقق بخشیدن به استراتژی تلفن همراه بنیاد یک موقعیت عالی و راه عالی برای غرق شدن در سرتاسر دنیا برای طراحی سایت همه انواع دستگاه های تلفن همراه است در طراحی سایت کمی تردید وجود دارد.

 

سبک LESS در طراحی سایت

چارچوب مدولار است و بر اساس سبک های ال ای اس اس در طراحی سایت است که اجزای مختلف مجموعه ابزار را اجرا می کنند. توسعه دهندگان می توانند اجزایی را که می خواهند استفاده کنند را انتخاب کنند و مجبور به استفاده از همه آنها نیستند، به این معنی که آنها می توانند حجم فایل های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و این به طراحی سایت های سریع بارگذاری و بازدید کنندگان خوشبین تر منجر می شود که بنیاد متفاوت خواهد بود.

بخوانید!  آموزش حذف حافظه کش وردپرس و دلایل آن

سپس در نظر بگیرید که چگونه طراحی سایت در تلفن همراه آنها متناسب است. بوت استرپ در طراحی سایت چند روز پیش توییتر اعلام کرد بوت استرپ جدیدترین نسخه خود را به زودی در طراحی سایت منتشر خواهد کرد، با برچسب همانطور که سومین نسخه اصلی آن است. به منظور ایجاد طراحان باقی مانده، آنها یک نگاه زود به آنچه انتظار می رود از چارچوب جدید در طراحی سایت تهران منتشر شده است.

 

نموه کد طراحی سایت

 

تاثیرات بروزرسانی در طراحی سایت

مقاله ای که در ماه دسامبر منتشر شد مشخص کرد که تیم بوت استرپ برای به روز رسانی بزرگ جدید در طراحی سایت چه کار می کند و پیشرفت اعلام شده این بود یو آر ال بوت استرپ را در طراحی سایت تغییر دهید کامپایل همه کد ال ای اس اس و همچنین سبک های پاسخگو، همه در یک فایل سی اس اس تک پشتیبانی از قطره برای به جای آپاچی به مجوز ام آی تی در طراحی سایت بروید سبک شعبه وی آی پی از توسعه را از بین ببرید سرعت نسخه بندی بهبود سی اس اس پاسخگو متمرکز کردن تلاش های جامعه

بررسی ویژگی های طراحی سایت با این حال، بسیاری از ویژگی های بیشتر برای نسخه واقعی که هنوز در دسترس نیست اعلام شده است. این چارچوب اکنون به عنوان اولین تلفن همراه در طراحی سایت نامگذاری شده است. این نسخه کاملا بازنویسی شده است که از همان ابتدا به صورت تلفن همراه و به جای اضافه کردن سبک های اختیاری همراه مانند قبل، در بوت استرپ جدید آنها به کد اصلی در طراحی سایت در دسترس خواهند بود.

 

نکات مهم بوت استرپ در طراحی سایت

بگذارید در حال حاضر به برخی از مهمترین پیشرفت هایی که در بوت استرپ معرفی شد، در طراحی سایت نگاه کنید رنگ هایی مانند آبی یا نارنجی حذف شدند، اما به هر حال از آنها در طراحی سایت استفاده نشد برای مطابقت با الگوهای سی اس اس، مخلوط اپاسیتی از مقادیر اعشار فعلی به جای اعداد کامل در طراحی سایت استفاده می کند سیستم های شبکه به طور پیش فرض مایع هستند متغیرالت فونت فامیلی در طراحی سایت حذف شده است.

با توجه به فرمها، فرمت سرچ حذف می شوند در حال حاضر در بخش های دکمه در طراحی سایت مجاز است. گزینه ناو در حال حاضر اصلاح شده است تا آن را مانند  نگاه کنید. پشتیبانی از سرچ ناوبار در طراحی سایت کاهش یافته است. متغیر ناوبار در حال حاضر به نام  نامیده می شود این چارچوب در آی او اس و در دستگاههای اندروید، از جمله در مرورگرهای مادری کروم جهت طراحی سایت تست شده است.

بخوانید!  چگونه یک دامنه جدید را به هاست دایرکت ادمین خود متصل کنیم؟

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بوت استرپ در طراحی سایت

بوت استرپ همراه با بسیاری از ویژگی های جدید و بسیاری از آن زمان بسیار طول می کشد برای من در مورد همه آنها صحبت کنید، اما من از مهم ترین بالا ذکر شده است، بنابراین حداقل شما جایی که از آن در طراحی سایت شروع می شود. این سبک های تلفن همراه دیگر در فایل های جداگانه نخواهند بود، اما در کتابخانه، که استفاده از بوت استرپ را حتی ساده تر از قبل در طراحی سایت می کند. برخی از تغییرات واقعی دیگر شامل تبدیل اسکریپت به جکیل به جای اسمبلی است.

بازنویسی تصاویر به روز رسانی تصاویر نمونه به صورت شبکیه چشم، بازنویسی پیشنمایش آیکون، به روزرسانی تمام نمونه ها برای نشان دادن تغییرات در نشانه گذاری، و همچنین بهبود طراحی سایت برای منطقه جاوااسکریپت تعمیر مجدد تغییرات سی اس اس و تقویت با ماژول های جاوا اسکریپت در صورت لزوم، بهبود بدون کنفلیت در سراسر پلاگین ها و رویدادهای نام فاصله برای کاهش مشکلات درگیری جهت طراحی سایت است. طراحی سایت برای رستوران و فست فود که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

نتیجه گیری

برخی از تعمیرات اساسی در طرح و سیستم شبکه، قلمها، جداول، تصاویر، دکمه ها، فرم ها، آیکون ها، ناوبری و کاستومایزر در طراحی سایت وجود دارد. شما می توانید هر و هر یک از ویژگی های جدید را در اینجا ببینید. ما هنوز نمی دانیم هنگامی که بوت استرپ به طور کامل منتشر می شود، اما نسخه فعلی انتشار آن برای برخی از روزها غیرفعال شده است و در طراحی سایت شما می توانید به طور مستقیم آن را پرش کنید.

واقعیت این است که آر سی در حال حاضر منتشر شده است به ما می گوید که تا زمان انتشار نهایی در طراحی سایت خارج نخواهد شد. بوت استرپ همراه با پیشرفت های بزرگی است که نه تنها باعث کاهش کار طراحی سایت می شود، بلکه بخشی از طراحی پلتفرم موبایل نیز می شود. چنین چارچوب ها را نمی توان به راحتی بر روی اینترنت پیدا کرد و من معتقدم که خیلی بهتر از آن وجود ندارد، بنابراین بروید و از بوت استرپ تا آنجا که می توانید در طراحی سایت استفاده کنید.

نوشته عملکرد طراحی سایت در دستگاه های اندروید اولین بار در پدیدار شد.